ברת מייבלין ניו יורק משיקה את מסקרה סקיי היי קוסמיק - מסקרה בעלת פיגמנט שחור דומיננטי, אשר יוצרת מראה ריסים מוארכים ומופרדים. המסקרה מגיעה עם מברשת סיליקון גמישה שמאפשרת גישה לכל ריס בנפרד, מאריכה אותו ונותנת לו נפח מבלי ליצור מראה עמוס וגושי.
מחיר: 50 שקלים

SKY HIGH COSMIC מסקרה 50 שח (צילום: יח''צ חו''ל)
SKY HIGH COSMIC מסקרה 50 שח (צילום: יח''צ חו''ל)

שני סרומים לשימוש ביתי מבית ד”ר אודי בר, כחלק מסדרת “הארה” חדשה, שנועדה ליצור אפקט של זוהר, מיצוק העור והבהרה. liquid Bright serum ו־bright eye serum משלבים מרכיבים מלחיים ונוגדי חמצון שפועלים לנטרול הנזק מהסביבה. שניהם אנטי אייג’ינג, אינם שומניים ומתאימים לשימוש ביום או בלילה. שני סרומים משלימים, שנותנים לחות לעור ונותנים אפקט קל של מתיחה ומראה עור בוהק.
מחיר: 290־390 שקלים

דר אודי בר  liquid Bright serum  סדרת הארה מחיר 290שח 30מל (צילום: מיכאל טופיול)
דר אודי בר liquid Bright serum סדרת הארה מחיר 290שח 30מל (צילום: מיכאל טופיול)

על אף טיפות הגשם האחרונות, אנחנו לא נפרדים ממקדמי ההגנה. נזקי השמש מלווים אותנו בכל עונות השנה, כך שגם בסתיו ובחורף הקרובים תוכלו להצטייד בג’ל הגנה שקוף לפנים SPF50 מסדרת אולטרסול של ד”ר פישר. לג’ל, שמגיע בגרסה לילדים ומבוגרים, יש מרקם קליל הנספג במהירות ואינו מכתים.
מחיר: 54.90 שקלים

ד''ר פישר אולטרסול ג'ל שקוף הגנה לפנים  (צילום: יעל האן)
ד''ר פישר אולטרסול ג'ל שקוף הגנה לפנים (צילום: יעל האן)

מותג מוצרי התינוקות NUK השיק לאחרונה את מוצץ Mickey NUK Space בעיצוב רטרו עם דמויות מיקי ומיני מאוס. כמו שאר מוצצי המותג, גם המוצצים החדשים הם בעלי פתחים גדולים ומרווחים המאפשרים זרימת אוויר ומפחיתים אדמומיות וגירויים כתוצאה מהצטברות רוק. המוצצים החדשים יפים, טרנדיים ונוחים.
מחיר: 39.90 שקלים (לזוג)

מוצצי  NUK (צילום: יח''צ ספייס דיסני)
מוצצי NUK (צילום: יח''צ ספייס דיסני)

אסם הרחיבה את סדרת בייגלה כפיות עם מהדורה של בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל. הבייגלה מגיע בצורת כפית, אותה אפשרת לטבול ישירות במטבלים. בייגלה דקיק וקריספי בטעם מעודן של שמנת וארומת בצל. מתאים מאוד למטבלי שמנת וגבינה, וכיף לנשנוש גם ללא תוספות.
מחיר: 6.90־13.90 שקלים

בייגלה כפיות שמנת בצל  (צילום: יח''צ)
בייגלה כפיות שמנת בצל (צילום: יח''צ)

נסטלה מכניסה למקררים שלושה פיינטים חדשים מהמותגים הפופולריים מילקה ואוראו. בגזרת מילקה תמצאו פיינט גלידת מילקה וניל וליבת שוקולד חלב קרמית ופיינט גלידת מילקה קרמל עם ליבת שוקולד עשירה. כמו כן, הושק פיינט גלידת אוראו עם מיני אוראו ושברי עוגיות. הצעד של גלידות נסטלה מאפשר לצרכנים הביתיים ליהנות מגלידה טעימה עם שוקולד מילקה האהוב. שילוב נהדר של טעמי שמנת עם שוקלד קרמי או קרמל מתקתק. גם בגלידת אוראו לא נרשמה אכזבה. פשוט מצוין.
מחיר: 21.90־27.90 שקלים

גלידות נסטלה פיינט אוראו (צילום: גלידות נסטלה)
גלידות נסטלה פיינט אוראו (צילום: גלידות נסטלה)

גלוברנדס מרחיבה את מגוון מוצרי SalySol עם Mix Nuts cranberries and raisins - תפזורת קראנצ’ית של צימוקים, בוטנים, אגוזים וחמוציות. כמו בשאר מוצרי המותג, גם “מיקס נאטס” מגיע באריזת ואקום קטנה וקומפקטית, עם שילוב מאוזן של מתוק ומלוח. יש עושר רב בתערובת, בעיקר של בוטנים. נשנוש נהדר שאפשר לזרוק בכיף בתיק.
מחיר: 10 שקלים

mock Mixed nuts cranberries and raisins (צילום: יח''צ)
mock Mixed nuts cranberries and raisins (צילום: יח''צ)

קבוצת הייבוא של ויסוצקי השיקה מותג חדש: טונה Calvo. זהו מותג פרימיום שכולל מספר מוצרי טונה, בהם טונה בשמן זית, טונה ברוטב עגבניות ומגוון סלטים עם תוספות, בהם סלט טונה וקוסקוס, סלט טונה מקסיקני, סלט עדשים וטונה וסלט טונה קליפורניה עם ירקות. Calvo מגיע אלינו מספרד, והוא מבוסס על נתחי דג טונה yellowfin, שאינו מתפורר ושומר על צבעו.

טונה קאלבו  (צילום: יח''צ)
טונה קאלבו (צילום: יח''צ)

כמו כן, המותג מציע אריזות עם מכסה נוח להסרה וטונה עם שמן זית שלא צריך לסנן ולשפוך, מאחר שהם משתמשים במינון מדויק של שמן. דגמנו כמה ממוצרי המותג שהפתיעו לטובה. הטונה איכותית, יציבה ורכה. למרות שאנחנו לא מחובבי הז’אנר, גם סלטי הטונה היו נהדרים. כעת רק נשאר להוריד קצת את המחירים.
מחיר: 24.90־25.90 שקלים

צילומים: יח"צ, מיכאל טופיול, יעל האן, גלידות נסטלה