צוות מארגני החתונות של איזיווד נהנה לעקוב אחר מגמות החתונה המתפתחות מדי שנה, ולהביא אל הזוגות המתחתנים, את הטרנדים הכי חמים ושווים בענף החתונות כדי שיוכלו ליצור יום חתונה אישי, יצירתי ומהנה הכולל אלמנטים בלתי צפויים שידהימו את האורחים ויחיו בזיכרון שלהם לשנים רבות. 

החל בקונספטים בעלי אמירה ייחודית, דרך שמלת כלה נועזת ועד לקרוואן ביוטי בו כלות יוכלו לחדש את האיפור שלהן, עם מארגני החתונות של איזיווד אתם תמיד נשארים מעודכנים ואפילו קובעים את הרף מחדש עם טרנדים חדשים משל עצמכם.  

מסיבות קונספט
היום הרבה זוגות מעוניינים ליצור אירוע חתונה בעל שפה עיצובית ייחודית על מנת לספר את סיפור החתונה האישי שלהם באופן בלתי נשכח. השפה העיצובית של אירועי קונספט באה לידי ביטוי ברבדים שונים של התכנון החל בעיצוב ההזמנות, דרך התוכן שיוצקים לאירוע ועד עיצוב האולם והשולחנות. 

כיום תוכלו ממש למתג את החתונה שלכם ולספר כל סיפור שתרצו דרך כל האלמנטים שמרכיבים את החתונה, באמצעות מארגני חתונות מיומנים ומקצועיים, שיחברו עבורכם את כל הקצוות ויחשבו על כל החלקים שמרכיבים את פאזל החתונה המיוחד. 

שמלת כלה נועזת 
תקופת הקורונה יצרה שינוי בעולם החתונות כך שבמסגרת הנסיבות רובן המכריע של החתונות היו קטנות ואינטימיות, וכתוצאה מכך גם שמלות החתונה היו הרבה יותר סולידיות. אחרי שהקורונה פינתה את מקומה, הכלות מחפשות ללכת עד הסוף, וישנה מגמה חזקה של שמלות כלה נועזות יותר בעיצובים מיוחדים שלא רואים בכל יום. 

גוונים של לבן ובדים חלקים לצד שרוולים נפוחים, רקמות וטקסטורות מיוחדות ואפילו אורכים יוצאי דופן או סטים של חולצה וחצאית, כל אלו ועוד יוצרים את השילוב המושלם בין המראה הנקי לבין דרמה ואמירה נועזת, עבור כל כלה שרוצה לבלוט ביומה המיוחד.

שמלות כלה נועזות  (צילום: איילה עמרני שמלות כלה )
שמלות כלה נועזות (צילום: איילה עמרני שמלות כלה )

מנהל חתונות אישי
יש המון מתח סביב ארגון החתונה, ועם הסטנדרטים של היום, זוגות צעירים מבינים את הקושי הכרוך בתכנון והפקת חתונות.  לכל זוג יש רצונות משלו וחזון מיוחד שרואה בעיני רוחו וזה לא פשוט להוציא את הכל לפועל. והפיתרון הוא לשכור את שירותיו של מנהל חתונות חיצוני שמעניק להם המון שקט נפשי. 

ומה היתרונות של השירות? במקום לדאוג בעצמכם שהכל מתנהל כשורה בערב החתונה, מה שלא ישאיר אתכם פנויים ליהנות, תוכלו להרשות לעצמם לחגוג ועדיין להיות בטוחים שיש מישהו מטעמכם שדואג לאינטרסים שלכם, מוודא שכל הספקים עומדים בהתחייבויות ושם לב שלא חסר דבר והכל מתנהל כתכנית.

פגישת ניהול אירוע באיזיווד (צילום: איזיווד )
פגישת ניהול אירוע באיזיווד (צילום: איזיווד )

חוזרים לחתונות גדולות
תקופת הקורונה אתגרה זוגות צעירים בדרכים רבות, אחת מהן היתה במניעת האפשרות לקיים חתונות גדולות. כיום כמובן רואים שינוי חד במגמה, ומספר המוזמנים שוב נוטה לכיוון מעלה. 

למרות שחתונות הכוללות 200-250 מוזמנים הן הממוצע, בגני אירועים רבים בצפון ובדרום מקיימים שוב חתונות בסדר גודל של 700-800 מוזמנים. אז אם חלמתם על חתונה גדולה, באמצעות חברת איזיווד אתם יכולים למצוא את אולמות האירועים המתאימים לכם בדיוק. 

מודעות לקיימות
כיום המודעות לכל נושא הקיימות הולכת וגדלה, וזה היה רק עניין של זמן עד שמגמה זו תמצא את דרכה לאולם האירועים. כלים חד פעמיים? תשכחו מהם, הים הכל מוגש בכלים רב פעמיים, הקשים מיוצרים מבמבוק או נייר, האריזות מתכלות, החתן והכלה כבר לא מדפיסים הזמנות אלא שולחים אותן דיגיטלית, וגם אולמות האירועים שמים יותר דגש על מחזור, שמירה על איכות הסביבה ועל הכנסת הטבע לעיצוב. 

מכיוון שזו דרישה שמגיעה מהזוגות עצמם, כיום ניתן למצוא יותר ויותר אולמות ששמים דגש על קיימות ועל שמירה על איכות הסביבה כחלק בלתי נפרד מהשירות שמציעים. כך שאם זה חשוב לכם תוכלו לסנן בדרך זו אולמות אירועים. 

מתחמי ביוטי ניידים
אם בעבר פשוט הייתם מזמינים את המאפרת והספר לחתונה כדי שיעשו טאץ' אפים במהלך האירוע, כיום ישנו טרנד חדש ומדליק והוא – מתחם ביוטי נייד שמתמקם אצלכם באירוע.

מתחם הביוטי הוא למעשה קרוואן ממוזג שמשמש את הכלה ואת האורחים במהלך האירוע, כמו גם במהלך הצילומים שקודמים לו, ובו יש את כל מה שצריך כדי להבטיח שכולם יראו במיטבם בכל רגע ורגע (כולל בצילומי הפתע, אלו שלוכדים אתכם כשאינכם מסתכלים), כך שכל התמונות שתעלו מהאירוע יראו פשוט מדהים. 

מכונת גלידה אמריקאית
עוד טרנד לוהט שמגיע דווקא כדי לצנן את האווירה זו מכונת הגלידה האמריקאית. מכונת הגלידה ממוקמת בעמדת הקינוחים כאשר לצדה יש המון תוספות של סוכריות, שוקולדים, קצפת ובעצם כל מה שתרצו להוסיף. 

תחשבו כמה מהנה יהיה למקם מכונת גלידה אמריקאית בלב עמדת הקינוחים שלכם ולהביא אטרקציה מיוחדת לאורחים ומנה אחרונה שאין לה תחרות. 

רוצים להפתיע ולרגש את האורחים ביום החתונה המיוחד שלכם? מוזמנים ליצור קשר עם מארגני החתונות של איזיווד שבקיאים בכל הטרנדים העכשוויים!