הזמן הירוק: המותג לונג'ין חושף קולקציה של שעונים בגוני ירוק - טרנד של צבע השולט בתצוגות של מיטב מעצבי האופנה ברחבי העולם. בחורף הנוכחי הטרנד מתגלגל גם לשעוני היד המספקים נגיעות של ירוק אלגנטי ומתוחכם. הצבע הירוק ניכר בגווון של לוח השעון, המחוגים, הרצועות וכולי. מחיר שעוני לונג'ין: החל מ־5,990 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת סווטש ורשת אימפרס ובחנויות השעונים הנבחרות.

צורה לו: בא לידי ביטוי גם בעיצוב שעוני היד - המותג המילטון משיק בחורף הקרוב קולקציה של שעונים בצורות גיאומטריות. הקולקציה כוללת ליין בצורות הנדסיות. מדובר בשעונים שעוצבו באופן יצירתי, מתוחכם ומעניין. מחיר שעוני המילטון: החל מ־ 2,990 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת סווטש ורשת אימפרס ובחנויות השעונים הנבחרות.

המילטון שחור  (צילום: יחצ חול)
המילטון שחור (צילום: יחצ חול)

עמק הסיליקון: מותג השעונים סווטש, הנותן מענה לכל טווח הגילים, בולט בעיקר בקולקציות היוניסקס שלו, המותאמות לנשים ולגברים כאחד. הקולקציה החדשה לחורף 2023 כוללת סגנונות ועיצובים המתאפיינים בשילובי חומרים מעניינים להשגת מראה אופנתי, צעיר ועדכני. ניתן להשיג את השעונים עם רצועת סיליקון וגם בשילוב רצועות מתכת בצבעים נבחרים. המחיר לדגמי המותג: החל מ־239 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת סווטש ורשת אימפרס ובחנויות השעונים הנבחרות.

ריח מנטה: המותג טיסו מגדיר את "הירוק החדש" ומציע לחורף הקרוב שעונים בצבע מנטה על גבול טורקיז ירקרק - הטרנד החם לחורף הקר. טרנד זה בא לידי ביטוי בעיצוב קולקציה חדשה של שעונים קלאסיים המשלבים את המנטה כצבע מרכזי. מחיר שעוני טיסו: החל מ־1,290 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת סווטש ורשת אימפרס ובחנויות השעונים הנבחרות.

שעון טיסו (צילום: יחצ חול)
שעון טיסו (צילום: יחצ חול)

הבוטיק ליוקרה: בוטיק חדש לשעוני יוקרה שנפתח במתחם הבורסה ברמת גן מציע בבלעדיות ארבעה מותגים בינלאומיים של שעוני יוקרה ייחודיים במהדורות מיוחדות: Rebellion, Chronoswiss, Cyrus  ו־U-Boat המיוצר באיטליה. לטובת העניין, השיקה מרום טיים את חנות הקונספט תחת השם Limited Edition Boutique. המחיר: החל מ־3,990 שקל. ניתן להשיג במתחם הבורסה, דרך זאב ז'בוטינסקי 1, רמת גן.

ביולוגיה ימית: מותג השעונים G-BABY מציג שעון נשים ייחודי שנוצר ועוצב בשיתוף ארגון AQUA PLANET, שמטרתו להעלות את השיח ואת המודעות להצלת המרקם הביולוגי הנרחב של הים, שוניות האלמוגים והצבים. עיצובו השקוף למחצה נועד להזכיר את הים. מלבד עיצובו, הוא כולל מגוון תכונות ופונקציות משוכללות, בהן עמידות בלתי רגילה לנפילות ולזעזועים, עמידות במים עד לעומק של 100 מטר, ציפוי ניאון המספק תאורה ממושכת, חמישה שעונים מעוררים, סטופר, זמן עולמי ועוד. המחיר: 559 שקל. ניתן להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן T&I.

G-BABY (צילום: יחצ)
G-BABY (צילום: יחצ)

ניו יורק, ניו יורק: בתחום שעוני האופנה מותג השעונים הניו יורקי אן קליין מציע לחורף הקרוב את אחת המגמות הנוצצות לחורף 2023 - פריטי אופנה בעלי אמירה. התוצאה: קולקציית שעונים מתוכשטת עם נגיעות של קריסטלים ואבני חן בצבעי רוז גולד, זהב, כסף ושחור ועד שעונים בצבעי ירוק, כחול וסגול. המחיר: החל מ־399 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת סווטש ורשת אימפרס ובחנויות השעונים הנבחרות.

9 חכם וספורטיבי: שעון חכם Xiaomi Watch S1, שעון ספורט חכם בעל עיצוב אלגנטי ומראה יוקרתי עם שילוב מעודן בין זכוכית ספיר ופלדת אל חלד, המגיע עם שתי רצועות, מעור וסיליקון, מסך מסוג Amoled, ואפשרות לשינוי התצוגה עם עשרות אפשרויות להורדה. השעון מכיל תוכניות אימונים מובנות ל -117 סוגי ספורט שונים. לשעון החדש מנגנון חכם המאפשר ניטור ומעקב אחר מדדים שונים כגון דופק לב, רמת חמצן בדם, מספר קלוריות שנשרפו, מרחקים ועוד. בעל חיי סוללה ארוכים מאוד, עד 12 ימים בשימוש רגיל ו- 24 ימים בשימוש חסכוני. ניתן להשיג המחיר המומלץ: 1,099 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים.

השעה ה-27: מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO משיק שעון מודולרי עם המעצב היפני Kashiwa Sato. חלקי השעון מתפרקים ומתחלפים - מה שמאפשר ליצור עד 27 וריאציות שונות בשעון אחד. עיצוב החוגה על בסיס מוטיבים מיצירות האומנות של המעצב, הטוויסט מגיע ברצועות וכיסויי השעון מגיעים בגוונים שקופים למחצה של כתום, ירוק ושקוף. מלבד העיצוב, השעון כולל פונקציות, כמו תאורה פנימית, עמידות למים, שעון מעורר, טיימר, סטופר ותאריכון אוטומטי. המחיר: 959 שקל. ניתן להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן הבלעדי T&I.

casio g-shock (צילום: יחצ חול)
casio g-shock (צילום: יחצ חול)

שדה מגנטי: שעון CASIO G-SHOCK לגבר מגיע עם כפתורי הפעלה מוגדלים לנוחות מקסימלית, תאורת LED פנימית, עמידות לזעזועים, לשדות מגנטיים ולמים, שעון עולמי המציג זמן בערים ראשיות מרחבי העולם, תאריכון אוטומטי מלא ועוד. פני השעון מזכוכית מינרלית ומשקלו כ־70 גרם. המחיר: 469 שקל. ניתן להשיג באתר shoesonline.

הגודל קובע: מותג שעוני היוקרה אומגה נותן מענה לטרנד האוברסייז "גדול הוא יפה" ובא לידי ביטוי בשעונים גדולים ובולטים. טרנד זה הגיע מעולם הגברים ומתלבש בצורה מדויקת גם על נשים. הוא נותן מראה שיקי, עדכני ואופנתי. מחירי שעוני אומגה: החל מ־19,900 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת סווטש ורשת אימפרס ובחנויות השעונים הנבחרות.

אומגה  (צילום: יחצ חול)
אומגה (צילום: יחצ חול)

אורח חיים: היבואנית הרשמית של Amazfit בישראל משיקה סדרת שעונים חדשה בעלת טכנולוגיית קצה בשילוב עיצוב אופנתי במיוחד. השעונים החדשים מציגים יכולות טכנולוגיות ואופנתיות מהשורה הראשונה ומבוססים על מערכת ההפעלה Zepp OS, שתומכת עתה גם באפליקציות חיצוניות בעלות יכולות ניטור מתקדמות לבריאות, לכושר ולאורח חיים. המערכת תומכת גם במכשירי אנדרואיד ו־iOS של אפל ומתחברת לפלטפורמות בריאות נפוצות. המחיר: 429־829 שקל. ניתן להשיג באתר היבואן ובחנויות KSP, א.ל.מ. והמשווקים המורשים.


מה בולט השנה בתחום שעוני היד? אילו טרנדים ישלטו, מה הצבעים שיככבו ולמה קצב השינויים בתחום נחשב לאטי בהשוואה לתחום האופנה?

הדס מוסקוביץ, מנהלת שיווק בקבוצת רולטיים, המייבאת ומשווקת כ־30 מותגי שעונים בינלאומיים, כמו סווטש, אומגה, לונג'ין, טיסו, אן קליין והמילטון, אומרת: "המגמה הבולטת בקולקציות שעוני היד לחורף 2022 היא ההשפעה וההשראות שמתכתבות עם הטרנדים הנכונים של תחום האופנה, גם במותגי שעוני היוקרה וכמובן במותגי שעוני האופנה. בדרך כלל קצב השינויים האופנתיים בתחום השעונים אינו מהיר כמו בבגדים, אך הקולקציות החדשות הצליחו להפוך את שעוני היד לאביזר אופנתי משלים".

קרין קיש, מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת רולטיים, מוסרת: "אנו רואים שאף על פי שהשוק מוצף בשעונים חכמים, עדיין רוב האוכלוסייה בארץ ובעולם מעדיפה לרכוש את השעונים השוויצריים הקלאסיים, בעלי היסטוריה ארוכת שנים וסמל סטטוס שאי אפשר לוותר עליו. בדרך כלל אנשים שמחזיקים בשעון חכם, מחזיקים גם בשעון שוויצרי כסמל סטטוס ואופנה".

השתיים מסכמות: "אם חשבתם שהחורף תענדו שעונים בגוונים כהים, אז חשבו שוב. הצבעים החמים של החורף הם שלל צבעים ססגוניים לצד צבעי פסטל, כמו תכלת, סגול, ורוד, ירוק, צהוב וכתום, לצד גוני השלכת - חום, חרדל, בורדו, אדום, חמרה ובז'".