הדס מוסקוביץ, מנהלת שיווק בקבוצת רולטיים, המייבאת ומשווקת כ־30 מותגי שעונים בינלאומיים, כמו סווטש, אומגה, לונג'ין, טיסו, אן קליין והמילטון, אומרת: "המגמה הבולטת בקולקציות שעוני היד לחורף 2022 היא ההשפעה וההשראות שמתכתבות עם הטרנדים הנכונים של תחום האופנה, גם במותגי שעוני היוקרה וכמובן במותגי שעוני האופנה. בדרך כלל קצב השינויים האופנתיים בתחום השעונים אינו מהיר כמו בבגדים, אך הקולקציות החדשות הצליחו להפוך את שעוני היד לאביזר אופנתי משלים".
קרין קיש, מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת רולטיים, מוסרת: "אנו רואים שאף על פי שהשוק מוצף בשעונים חכמים, עדיין רוב האוכלוסייה בארץ ובעולם מעדיפה לרכוש את השעונים השוויצריים הקלאסיים, בעלי היסטוריה ארוכת שנים וסמל סטטוס שאי אפשר לוותר עליו. בדרך כלל אנשים שמחזיקים בשעון חכם, מחזיקים גם בשעון שוויצרי כסמל סטטוס ואופנה".
השתיים מסכמות: "אם חשבתם שהחורף תענדו שעונים בגוונים כהים, אז חשבו שוב. הצבעים החמים של החורף הם שלל צבעים ססגוניים לצד צבעי פסטל, כמו תכלת, סגול, ורוד, ירוק, צהוב וכתום, לצד גוני השלכת - חום, חרדל, בורדו, אדום, חמרה ובז'".