בשלב ראשון היא פנתה לחברת השכרת ציוד לאירועים והכשירה את חצר הבית של חברתה לאירוע תוך שהיא חושבת שהכל יעבור בשלום אך למרות זאת הבעל הגיב באופן קיצוני.

כך נזכרתי לי באירוע מעניין אותו ברצוני לשתף אתכם לאחר שהייתי עד לו לפני מספר שנים.

תכנון מסיבת הפתעה
הסלב המפורסמת רק רצתה להפתיע את בעלה לרגל יום הולדת 60 ולערוך לו מסיבת הפתעה כידוע, מסיבת הפתעה הינה מורכבת יותר לארגון לעומת מסיבה רגילה.
 
היא גם בחנה את השטח שבו יערך האירוע על מנת שיהיה ניתן לסדר את הכיסאות והשולחנות בצורה נוחה ויפה ביותר.היא הבינה שכאשר מדובר באירוע שבו מתארחים אנשים קרובים ואהובים חשוב שהציוד יספק את הצרכים וישמש את האירוע באופן אופטימלי .
החליטה לעשות זאת בצניעות בנוכחות משפחה קרובה וחברים מהחוג המצומצם.

השכרת ציוד לאירועים
היא הקפידה לבחור בחברת השכרת ציוד לאירועים את הציוד המעוצב בסגנון האהוב עליה, השולחנות, הכסאות, המזנון, פינות הישיבה, פופים, גזיבו ואפילו אוהל מקסים שאליו יוכלו להיכנס מידי פעם לצורך הפוגה מפגעי מזג האוויר.

זו הסיבה שהיא פנתה לעזרת אנשי מקצוע מתחום האירועים, אשר סיפקו לה הערכות ועצות בהסתמך על תיאור האירוע, תיאור מאפייני רוב האורחים והכמות שלהם.

הזמנת ציוד לאירועים
בשלב של הזמנת ציוד לאירועים הגברת הבינה שלשכור את השולחנות, כסאות ויתר הציוד זה קל, נוח וזול יותר מכל אופציה אחרת ולכן הקדימה את הזמנת הציוד כדי שניתן יהיה להתאים את הציוד האיכותי ביותר לסגנון שתבחר בצורה המושלמת ביותר וחשה סיפוק רב והתרגשות לקראת האירוע המצופה תוך שמירה על כל הפרטים בסודי סודות שמא הדבר יגיע לאזני בעלה ואפקט ההפתעה ילך לאיבוד.

כמה עולה להשכיר ציוד לאירועים?
האמת היא שאם נחשב כמה היה עולה לרכוש את הציוד – שולחנות, כסאות, פינות ישיבה אוהל, מזנונים, כלי אוכל, כלי הגשה, פח אשפה גדול, השינוע, האחסון של הדברים וחישוב הזמן שהיה נדרש להשקיע בכל בבלגן הזה היינו מגיעים לסכומי עתק ולבזבוז כסף וזמן מיותר והאופציה של השכרת ציוד לאירועים היתה כדאית ומשתלמת.

בכללי סדר הגודל של המחיר ששילמה הסלב היה בשווי של כ 20 אחוז מעלות הציוד וזאת מבלי לחשב את הזמן והידע שהיו מתבזבזים.
בנוסף, אילו היתה צריכה לאחסן את הציוד לפני האירוע ולאחריו, היתה נזקקת לחדר אחסון שלא היה בשימוש רוב ימות השנה והציוד תופס מקום שיכול לשמש לצרכים חשובים יותר.

תכנון התכנים למסיבת הפתעה
להשלמת התמונה, הגיעה שלב תכנון התכנים למסיבת הפתעה ואז הזמינה הסלב קייטרינג מעולה, מוסיקה בניצוחו של דיג'יי ואת חברתה הסטנדאפיסטית שתיתן להם בראש ותגרום להם להישפך מרוב צחוק.

הזמנת אורחים למסיבת הפתעה
בשלב הבא, בו ביקשה לבצע הזמנת אורחים למסיבת הפתעה, פתחת קבוצת ווטסאפ לה קראה "מבצע סודי לרגל יום הולדת 60 של הילד".
לאחר שצירפה את 100 המוזמנים לקבוצה, כפוסט פותח תיארה הסלב את תכניתה תוך הדגשת הבקשה שהדברים יתבצעו בסוסי סודות ושאף אחד לא ידליף.

לא נפרט את מהלך הדברים שקרו מאז הפוסט ועד לאירוע כשאכן המשימה של שמירת העניין בסוד הצליחה וחתן השמחה לא חשד במאומה משהגיע מועד האירוע, התכנסו האורחים דקות לפני הגעת חתן השמחה וישבו בחשכה ובדממה תוך צפייה בהגעת הבעל בלווית אשתו כשחשב שמלווה אותה לחברתה שהזמינה אותם לקפה.

כיצד הגיב חתן השמחה בשעת אמת
הזוג התקבל עם הדלקת האור, מחיאות כפיים ושירת "יום הולדת שמח" ואז זה קרה.

הבעל נתקף איימה או התקף חרדה, הסתובב ורץ אל כלי רכבם, הוא התניע את הרכב והחל בנסיעה. בנו שהכיר את אביו היטב רדף אחריו והצליח להיכנס איתו לרכב תוך שהוא מנסה להרגיע אותו ורק לאחר שכנועים רבים וניסיונות הרגעה הצליח לגרום לו לשוב למקום האירוע.

תארו לעצמכם איזו קבלת פנים חיכתה לו הפעם כשהאורחים חוגגים בשמחה, בשירה ובריקודים תוך נשנוש מהמאכלים הנפלאים שהוגשו אך בשיא הזהירות שלא יברח שוב נכנס הבעל כשהוא מלווה באשתו הנפלאה כשהערב הוכתר בהצלחה ובתחושה שלא תשכח.

לסיכום : הסיכוי שמשהו ישתבש במסיבת הפתעה בסדר גודל כזה קיים אבל אם תפנו לחברת השכרת ציוד לאירועים שמכירה את הנושא ויודעת לחזות את הצפוי אבל גם את הבלתי צפוי – הסיכוי שמשהו ישתבש יקטן עד כדי יתבטל כליל וכך ניתן לזכות בהצלחת כל אירוע או מסיבה שתתכננו.

ניתן להתייעץ בחינם ולהכיר אותנו על מנת להתרשם מהמקצועיות ואיכות השירות – 03-5357200 .

במהלך ההתייעצות ניתן יהיה לבחון את האופציות השונות לשינוע הציוד אל מקום האירוע והחזרתו, כמו כן נדבר על המחירים ובטוח שתופתעו לטובה.

כתבה זו נכתבה בשיתוף עם מיסטר מור השכרת ציוד לאירועים שנמצאים בדרום תל אביב ונותנים שירות בכל גוש דן  https://www.mr-mor.co.il/  שירותי השכרת ציוד לאירועים, השכרת שולחנות, השכרת כסאות, השכרת כלי אוכל, השכרת כלי הגשה, השכרת מזנונים, השכרת פופים ומחצלות, השכרת פינות ישיבה, השכרת אוהלים, השכרת אמצעי חימום וקירור, השכרת ציוד נלווה לכל אירוע ומסיבה.