יום הבחירות הופך ליום הקניות - ומבצעי נובמבר מצטרפים לחגיגה

בארבעת סבבי הבחירות האחרונים נרשם זינוק של עשרות אחוזים בקניות ביום הבחירות ברשתות האופנה, מוצרי החשמל ובמסעדות. ממן נערכת לטיפול ב־200 אלף חבילות ביום, אשר יגיעו בחודש הקניות נובמבר

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
קניות
קניות | צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90

ניתוח של חברת גמא ניהול וסליקה, מקבוצת הפניקס, מראה כי בארבעת סבבי הבחירות שהיו מאז 2019, המרוויחים ביותר מיום השבתון הם עסקים בתחומי האופנה, מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, התיירות והמסעדות. ביום הבחירות באפריל 2019 זינק מחזור הקניות בכרטיסי אשראי בעסקי האופנה ב־36%, וגובה הקנייה הממוצעת עלה מ־743 שקלים ל־1,326 שקלים.

הגידול במחזורי הקניות היום מוסבר גם בהקדמת מבצעי הקניות המסורתיים של חודש נובמבר, ובהם שופינג IL, בלאק פריידיי, סייבר מאנדיי ועוד. רשת מלונות פתאל תעניק היום וביום הקניות האינטרנטי הישראלי, שייערך ב־9־10 בנובמבר, הנחות של 20% למימוש בחודשים דצמבר 2022 וינואר־פברואר 2023.

חברת כרטיסי האשראי ויזה כאל יוצאת בהטבה למצטרפים חדשים ולמחזיקי כרטיס האשראי CalFix BACK, המעניק על כל קנייה החזר כספי. בחודש הנוכחי, כולל היום, יוענק החזר כפול על כל קנייה במט"ח באתרים בינלאומיים.

לדברי איריס זעירא, סמנכ"לית מכירות ושירות: "כחברה המובילה בתחום המטענים האוויריים בישראל, אנו נדרשים להיות כל העת קשובים לצורכי הלקוחות ולבצע את ההתאמות הנדרשות על מנת לקצר, להוזיל ולייעל את שרשרת האספקה".

תגיות:
קניות
/
בחירות 2022
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף