לנקום חושפים חידוש יוצא דופן של השפתון האייקוני של המותג, ל'אבסולו רוז'. השפתון הייחודי מכולם, האייקון חוזר בעיצוב מהודר, ובפורמולה ייחודית המעניקה עד 18 שעות של הזנה ונוחות מענגת. קיים ב-30 גוונים.
מחיר מומלץ: 159 שקלים. 

שפתון של לנקום (צילום: יחצ חול)
שפתון של לנקום (צילום: יחצ חול)


מותג השמפו היבש בטיסט משיק לראשונה פתרון לכל אישה שרוצה מראה שיער רענן, נקי ושופע, ללא חפיפה וללא מאמץ,  והפעם גם עם תוספת של צבע. השמפו היבש החדש של בטיסט בתוספת הצבע, מרענן שיער שומני וחסר ברק ומעניק לו מראה מטופח, מאריך את הזמן של צביעת השיער ומסתיר את הצמיחה החדשה ואת השיער הלבן. קיים בשלושה גוונים שונים: לשיער בלונד, חום בהיר וגוון שיער כהה.
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים.
בטיסט שמפו יבש עם צבע (צילום: יחצ)
בטיסט שמפו יבש עם צבע (צילום: יחצ)

המותג הפרטי "מאיה בוטיקטבע" משיק: סדרת סבונים מוצקים חדשה הכוללת שישה ניחוחות בנוסחה ייחודית מבוססת צמחי מרפא ושמנים אתריים. הסבונים עשויים מחומרי גלם טבעיים וטהורים, בשיטה הקרה המסורתית העתיקה. בין מוצרי הסדרה: סבון שיאה מרווה וקלנדולה, סבון אבוקדו ולמון גראס, סבון פחם לבנדר פלמרוזה ועוד.
מחיר מומלץ: 25 שקלים.

סדרת סבונים 'מאיה בוטיקטבע' (צילום: יחצ)
סדרת סבונים 'מאיה בוטיקטבע' (צילום: יחצ)

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: עפרון שפתיים עמיד לתיחום, הגדרה, עיצוב ומילוי השפתיים. קולקציית עפרונות השפתיים של SELFIE זמינה במגוון רחב של תשעה גוונים, כך שיתאימו לכל גוון עור, החל מגוונים נייטראליים רכים ועד גוונים כהים ונועזים יותר ובעלי פיגמנט עמוק.
מחיר מומלץ: 59 שקלים.

עפרונות שפתיים ג'ייד (צילום: יחצ)
עפרונות שפתיים ג'ייד (צילום: יחצ)

מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA משיק את קולקציית SEAMLESS BASIC הכוללת הלבשה תחתונה עם טכנולוגיית אל תפר חדשנית. הטכנולוגיה הייחודית של הקולקציה משלבת בד ללא תפרים או חיתוך הנראה על הגוף, כאשר בשילוב הגזרות המדויקות של FEMINA הקולקציה מתאימה לכל סוגי וגדלי החזה במראה קליל, מחטב ונינוח.
טווח מחירים: 149.90-49.90 שקלים.

FEMINA BASIC SEAMLESS (צילום: אייל נבו)
FEMINA BASIC SEAMLESS (צילום: אייל נבו)

הכירו את ויסוצקי GOOD NIGHT: חליטות צמחים לילה טוב עם שילוב רכיבים הידועים בסגולותיהם המרגיעות. המוצר קיים בשני טעמים: קמומיל לבנדר וקמומיל מליסה.
מחיר מומלץ: 22.90-19.90 שקלים.

ויסוצקי, GOOD NIGHT (צילום: לירן אגסי)
ויסוצקי, GOOD NIGHT (צילום: לירן אגסי)

רשת הקוסמטיקה SACARA מציעה לחורף 2023 מסיכת הזנה (ללא שטיפה) לריכוך השפתיים, המעניקה מראה בריא ומלא ברק, מזינה ומגינה על השפתיים לאורך כל שעות היום. המסכה מכילה: שמן שקדים מתוקים, חמאת שיאה ושעוות דבורים ומגיעה בשני גוונים שונים.
מחיר מומלץ: 15 שקלים.

מסכת הזנה לשפתיים (צילום: יחצ)
מסכת הזנה לשפתיים (צילום: יחצ)

חוגגים האלווין גם בישראל: רדקס מציעה את הבירה הלא רשמית של ההאלווין- הובגובלין. במגוון בירות הובגובלין ניתן למצוא: הובגובלין רובי: בירת אמבר אייל אנגלי בעלת גוף נעים, טעם מרענן, טעמי טופי, וניחוחות עדינים. בין 4.5 ל-5.2 אחוזי אלכוהול. הובגובלין גולד: בירת אייל בהיר בסגנון אמריקאי. שילוב מושלם של שעורה וחיטה. מריריות קלה, ניחוחות לימונים, ופירות יער פראיים. בין 4.2 ל-4.5 אחוזי אלכוהול, ועוד.
מחיר מומלץ: 15 שקלים.

בירות הובגובלין (צילום: יחצ)
בירות הובגובלין (צילום: יחצ)

קפה עלית משיק קפסולה חדשה המיועדת לחובבי קפה עוצמתי ביותר: קפסולות אספרסו בעוצמה 20 תערובת המיועדת לחובבי קפה חזק מאוד בארומה תבלינית, שוקולדית ומעושנת. הקפסולה מכילה פולים מהודו שנבחרו בקפידה ועברו תהליך קלייה ארוכה וכהה במיוחד להעצמת טעמי הקפה על מנת לקבל כוס אספרסו אקסטרה חזקה.
מחיר מומלץ: 19.90-12.50 שקלים.

קפסולה 20 חזק אש (צילום: סטודיו שטראוס)
קפסולה 20 חזק אש (צילום: סטודיו שטראוס)

סדרת שמפו ומרכך קרליין 10 המוכרת מתרחבת ומתחדשת עם שמפו ומרכך עם שמן ארגן עם הנוסחה המתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת בשילוב של שמן ארגן מזין וטכנולוגית פרוטאין משי, המעניקה לשיער לחות הזנה ורכות.
מחיר מומלץ: 13.90 שקלים.

שמפו ומרכך קרליין 10 שמן ארגן (צילום: טל אזולאי)
שמפו ומרכך קרליין 10 שמן ארגן (צילום: טל אזולאי)

מותג טיפוח העור הצרפתי DIADERMINE משיק את סדרת טיפוח הפנים LIFT+ BOTOLOGY: סדרת טיפוח פנים אנטי אייג'ינג חדשנית ופורצת דרך, לצמצום מראה הקמטים, בעלת פורמולה איכותית הכוללת שלושה אלמנטים הנלחמים בהזדקנות העור, מכילה 92% רכיבים ממקור טבעי.
מחיר מומלץ: 59.90 שקלים.

DIADERMINE סדרת BOTOLOGY  (צילום: הנקל חול)
DIADERMINE סדרת BOTOLOGY (צילום: הנקל חול)