הסוד השמור לבלונד בגוון קר: שמפו ומרכך סילבר המיועדים לשיקום שיער פגום ולמניעת שבירת-שערה עתידית. מועשרים בפיגמנט אולטרה-סגול, בשמן אובלפיחה, בטכנולוגיית שיקום קשרי השערה, בחלבונים מן הצומח, ובחמאות צמחיות. אמיקה.
מחיר מומלץ: 109-99 שקלים.

שמפו סילבר לשיקום השיער של אמיקה (צילום: יחצ)
שמפו סילבר לשיקום השיער של אמיקה (צילום: יחצ)

שטראוס דלישס משיקה סדרה חדשה של מיקס פירות קפואים להכנה ביתית וקלה של שיקיים טעימים ומזינים. הסדרה מורכבת מפירות מגוונים, קלופים וחתוכים באריזות אישיות, להכנה קלה ומהירה- להכניס לבלנדר ולהוסיף לבחירתכם מים, חלב או יוגורט ופשוט לשתות. הסדרה כוללת ארבעה סוגי שייקים: שייק צהוב- אננס, מנגו, בננה, תמר וקרם קוקוס. ורוד- בננה, תות, תמר, תפוח וקרם קוקוס. ירוק- בננה, קיווי, אבוקדו, תפוח ומנגו. אדום- בננה, תות, אוכמניות, דובדבן,  תמר וקרם קוקוס.
מחיר מומלץ: 23.90-14.90 שקלים.

שטראוס דלישס (צילום: סטודיו שטראוס)
שטראוס דלישס (צילום: סטודיו שטראוס)

פמפרס משיקה את סדרת המגבונים החדשה: Harmoni שמיוצרים מ-0% פלסטיק ו-100% חומרים מהצומח. המגבונים נטולי הפלסטיק נוצרו במיוחד בכדי להגן על עורם העדין של התינוקות, והם עשויים מ-100% חומרים מתחדשים על בסיס צמחי ובר קיימא. בנוסף, במגבונים  יש 0% אלכוהול, צבעים ובישום, דבר המסייע להגן על רמת החומציות הטבעית של עורם הרגיש של תינוקות ומסייע במניעת גירויים בעור.
מחיר מומלץ: 42 שקלים. 

מגבוני פמפרס הרמוני (צילום: יחצ)
מגבוני פמפרס הרמוני (צילום: יחצ)

Head & Shoulders יצרה את השמפו החדש והמשופר עם הפורמולה המתקדמת ביותר שבע ב-אחד, אשר נותנת מענה מקיף ויסודי שיספק לראשונה את המעטפת וההגנה המלאה ביותר מפני כל תופעות הקשקשים בבקבוק אחד. השמפו נלחם בקשקשים ומעניק עד 72 שעות של הגנה, מאזן את עור הקרקפת, מפחית שמנוניות ונלחם בגרד תוך ניקוי יסודי של הקרקפת והשיער והופך אותו לזוהר ומלא ברק.
מחיר מומלץ: 26.90-11.90 שקלים. 

שמפו Head & Shoulders (צילום: יחצ)
שמפו Head & Shoulders (צילום: יחצ)

"תחייכיאתזה": מארז מיוחד בשיתוף פעולה של שירב ברלב-עמרם עם יקב עמק יזרעאל- מארז המכיל יין, זוג גביעים בהדפס זהב 14K וזוג שוקולדים של ritter sport.
מחיר מומלץ: 190 שקלים. 

בקבוק יין בוטיק ״וחיכת״ בשיתוף עם יקב עמק יזרעאל (צילום: בת שבע פז)
בקבוק יין בוטיק ״וחיכת״ בשיתוף עם יקב עמק יזרעאל (צילום: בת שבע פז)

קרליין משיקה קולקציית פלטות צלליות לאיפור עיניים: ערכת צלליות מקצועית המציעה מנעד רחב של צבעים בתשע צלליות הנעות מגוונים בהירים עד כהים, במרקם מט קטיפה וזוהר.
מחיר מומלץ: 79.90 שקלים.

פלטות צלליות קרליין (צילום: טל אזולאי)
פלטות צלליות קרליין (צילום: טל אזולאי)

GLISS 7Sec: טיפול משקם אקספרס בשבע שניות בלבד! סדרת GLISS 7sec לשיער יבש ופגום מעניקה טיפול משקם ועוצמתי כטיפול במסכת שיער, התוצאה: שיקום סיב השערה, מראה שיער רך, בריא ומבריק יותר! בסדרה קיימים שלשה מוצרים המתאימים לשיער יבש וחסר חיוניות, לשיער פגום במיוחד ולשיער צבוע או בעל גוונים.
מחיר מומלץ: 39.90 שקלים.

GLISS 7SEC טיפול משקם אקספס  (צילום: הנקל חול)
GLISS 7SEC טיפול משקם אקספס (צילום: הנקל חול)

LASH IDÔLE המסקרה האהובה- עכשיו, בפורמולה עמידה בפני מים. המסקרה מעניקה לריסים נפח, הרמה, ותחושה של אפס משקל. LANCÔME.
מחיר מומלץ: 159 שקלים.

לנקום מסקרה לאש אידול  (צילום: יחצ חול)
לנקום מסקרה לאש אידול (צילום: יחצ חול)

מותג האופנה האיטלקי פורלה משיק קולקציית סתיו- חורף 2022, בה הקלאסיקה של המותג הותיק והאיכותי, פוגשת את הטרנדים והצבעוניות של הדור הצעיר. בין המוצרים תמצאו תיקים בצבעים והדפסים נועזים, ארנקים, אקססוריז ועוד.
טווח מחירים: 2200-270 שקלים.

FURLA תיק פוף קטן (צילום: יחצ חול)
FURLA תיק פוף קטן (צילום: יחצ חול)

אפקלאר ג'ל: ג'ל מקציף לטיהור וניקוי עור פנים שמן. מנקה בעדינות הודות לרכבים נבחרים המתאימים לעור רגיש. מסלק לכלוך ועודף סבום ומותיר את העור נקי ורענן. לה רוש- פוזה.
מחיר מומלץ: 89 שח.

אפקלאר ג'ל (צילום: יחצ)
אפקלאר ג'ל (צילום: יחצ)