מותג משקפי השמש הבינלאומי Ray-Ban משיק קולקציית הולידיי חדשה כאשר המסר המוביל את הקולקציה הוא שבכל מקום בו אנחנו נמצאים ברחבי העולם, עם רייבאן זה תמיד הזמן לחגוג את החיים עם טיול סביב השמש, ואיזה תירוץ טוב יותר מאשר החגים. הקולקציה היא חגיגית נוצצת ומשדרת ביטחון ואושר.

הקולקציה החדשה של Ray-Ban מביאה לידי ביטוי את הסגנון האייקוני של המותג האהוב והוותיק לצד אינטרפרטציות אשר מותאמות לדור חדש כאשר המיקוד העיקרי הוא בדגם Mega Wayfarer.

כאמור, הדגם הפך מקלאסי לחדש, הוא הרבה ידידותי יותר לסביבה – יעיל, ואפילו חכם ומתקדם יותר.  מדובר בסמל של רוק ופופ ארט עוד משנות ה-60, עם פרופילים נועזים וגישה שמשדרת I'm ready, ה-Mega Wayfarer עוסק באישיות חזקה ובטחון. הגברת הווליום כך שכל אחד יוכל לעשות קצת רעש, מבלי לצעוק. ה-Mega Wayfarer הוא דגם שמתאים למגוון רחב של מבנה פנים, וכל אחד יכול למצוא את עצמו.

הקולקציה הנה אוסף של סיפורים אופנתיים וניתן לראות גם צורות נועזות גוונים שקופים וצבעים חדשים ורעננים בשילוב של טכנולוגיית עדשות Chromance  שהן העדשות המתקדמות ביותר של המותג. בעוד שה-Mega Wayfarer הוא גיבור החג, ריי-באן מציגים גם סגנונות קלאסיים כמו: Wayfarer Fitted, Mr. Burbank ו-Eliot.

הקונספט של הקולקציה הוא שלא משנה אם אתם מסתכלים על אורות חג המולד, או הולכים לאי טרופי לחופשה ספוגת שמש, עם ריי-באן זה תמיד קשור ליותר חיים, יותר צבע, יותר סטייל. כי אין דרך טובה יותר לחגוג את החוויה של החיים מאשר ב-Ray-Ban.

אלינור בור בן-צבי, סמנכ"לית שיווק לוקוסאוטיקה ישראל ציינה כי "מותג משקפי השמש Ray-Ban הוא אחד המותגים הבינלאומיים המובילים ומתוך כך הוא מתאים את עצמו לאירועים בכל העולם. תקופת ההולידיי וחגי הכריסמס מסמלים חגיגיות, הפרזה ואורות מנצנצים למרחקים – וכזו היא גם הקולקציה החדשה שלRay-Ban , מלאת זוהר צבע וסטייל ברוח החג".

טווח מחירים בקולקציה: 799-649 ש"ח (תלוי בגימור ובעדשה)

ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ