מור ממן, בעלת חברות הקוסמטיקה "מור ממן" מותג האיפור והביוטי ומותג הטיפוח לתינוקות ולאם "לה בבה פיור", יוצאת בצעד שיווקי חדש. 

בימים אלו מכריזה ממן על שיתוף פעולה עם MARKAZA (מרכזה) - מתחם הקמעונאות הגדול ביותר במזרח התיכון. זוהי הפעם הראשונה שממן יוצאת מגבולות הסחר המקוון ועושה דריסת רגל בנוף הגליל, צעד שצפוי להגדיל בעשרות אחוזות את המכירות ממותגיה.

לה בבה פיור (צילום: אלכסי מאלב)
לה בבה פיור (צילום: אלכסי מאלב)

Merkaza, שהוקמה על ידי איש העסקים מונהאל חמוד, נפתחה בשנת 1993 כמרכז מזון. עם השנים העסק המשפחתי משך אליו לקוחות רבים מכל רחבי הארץ. סוד ההצלחה של "מרכזה, טמון בחוויית הקנייה בייחודית שלא באה על חשבון מחירים תחרותיים.

בשנת 2014 הוקם סניף של הרשת בנוף הגליל (נצרת עילית לשעבר) שמשתרע על גבי בניין בן 6 קומות, 20,000 מ"ר, עם למעלה מ- 60,000 פריטים וחניונים מקורים. ב"מרכזה" יש 24 מחלקות המתמחות בכלי בית, מוצרי מזון, פירות וירקות, מעדנייה, תבלינים, פיצוחים, קצבייה, דגייה, יינות, מוצרי טבע, מוצרי חשמל, טקסטיל, צעצועים, ביגוד לתינוקות, בישום, קוסמטיקה ומתחם מסעדות. "מרכזה", שנחשבת לגדולה במזה"ת, מארחת בסניפיה מידי שנה בירכא ובנוף הגליל כ- 7 מיליון מבקרים.