הכתבה נכתבה בשיתוף בקתת העור

זוג הנעליים הנכון יכול לגרום לכם תחושה נוחה, נעימה ואופנתית. כמו כן, יש הרבה סגנונות, צבעים, צורות וגדלים לבחירה. אז בין אם אתם מחפשים נעליים מיוחדות או קז'ואל, יש המון אפשרויות שמתאימות לכל אירוע.

זאת ועוד, אין ספק כי תעשיית הנעליים היא עסק משגשג לכשעצמו. וכן נשים מהוות למעלה מ-60% מכלל רכישות מוצרי ההנעלה שבוצעו. כמו כן, המספר עוד יעלה ככל שאוכלוסיית הנשים תגדל. דהיינו, היד עוד נטויה. על כן, מעצבי הנעליים תמיד נרגשים לעצב הנעלה חדשה עבור דמוגרפיה מגוונת יותר ויותר.

בואי להכיר אותנו - רשת בקתת העור מייצרת ומייבאת מבחר ענק של נעלי נשים

בחירת נעלי נשים - הקושי המרכזי בתעשיית הנעליים
הבעיה המרכזית בתעשייה זו היא, שנשים רבות אינן מוצאות את הנעליים שיתאימו לצרכים שלהן. בעיקר נשים שאוהבות סטייל ייחודי וססגוני במיוחד. על כן מעצבים מהתחום פועלים כל העת על מנת ליצור סגנונות ועיצובים נוספים לנשים שונות מכל רחבי העולם. אכן ישנה הסכמה רחבה כי קשה מאוד למצוא נעליים שמספקות את כל צרכי הנשים. כלומר, במובן של גם להיראות טוב וגם להתאים לרגל הספציפית שלהן.

יתירה מכך, גם לאנשים עם מוגבלות כלשהי יש בעיות למצוא נעליים פונקציונליות ואסתטיות. הכוונה היא לכאלה שמתאימים לצרכיהם וגם נראים טוב. על כן צריך למצוא בעת תכנון או בחירת נעלי נשים, יש למצוא מעצב מומחה. אדם שיכול ליצור נעל שיכולה לשמש אנשים עם יכולות שונות. זאת מכיוון שכף הרגל היא החלק החשוב ביותר בגוף. לכן חשוב לספק וליצור אפשרויות לכל מי שזקוק לנעליים אחרות שמקלות על חייו.

רכישת נעלי נשים - התהליך שיגרום לך להיראות טוב יותר (צילום: תומר לסרי מבקתת העור)
רכישת נעלי נשים - התהליך שיגרום לך להיראות טוב יותר (צילום: תומר לסרי מבקתת העור)

סגנונות של נעלי נשים
לכל אחד ואחת מאיתנו יש סגנון נעליים, קו מסויים ייחודי שמושך אותו במיוחד. הוא זה שמוביל שוב ושוב לבחירה של אותו סגנון, מקסימום בצבע אחר. עם זאת, יש נשים שהן פתוחות יותר ומוכנות להעז ולשנות את הסטייל שלהן מפעם לפעם. הן אלה שירכשו נעל אחרת לאירוע מסוים וישאירו אותה בארון זמן רב, עד הפעם הבאה. מה שחשוב הוא שאינכם יכולים להפסיק לנעול את הנעליים האהובות עליכם במיוחד במהלך היומיום. 

יש משפט שאומר "כשהנעל מתאימה, תנעל אותה!". זהו פתגם אנגלי ישן וטוב שמסביר כי היצמדות לסגנון היא הדרך שלנו בחיים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של נעליים שנשים נועלות מדי יום וכל אחד מהם מבטא סגנון אחר: סנדלים, נעלי ספורט ונעלי אלגנט. איך יודעים מה נועלים ומתי? לפי סוג הלבוש שאתם מתכנננים ללבוש והאירוע שאליו אתם מתכוננים להגיע. דהיינו, אם אתם הולכים למסיבה על חוף הים, מומלץ כי תנעלו סנדלים. והסיבה היא שהם מספקים אחיזה טובה יותר של הרגל בחול. לעומת זאת, אם אתם הולכים לאירוע רשמי, כמו מסיבת קוקטייל, אז נעל אלגנטית נחוצה כדי להשלים את ההופעה. 

מכאן עולה כי לשלוש האפשרויות שצויינו, יש סגנונות ייחודיים. ולכל אחד מטרה אחרת. על כן חשוב לדעת איזה סוג נעל בכוונתכם לנעול טרם היציאה לעשות קניות.

רכישת נעלי נשים - התהליך שיגרום לך להיראות טוב יותר (צילום: תומר לסרי מבקתת העור)
רכישת נעלי נשים - התהליך שיגרום לך להיראות טוב יותר (צילום: תומר לסרי מבקתת העור)

איך בוחרים נעלי נשים?
רגע לפני שאתם רצים לקנות נעלי נשים, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון:

  • הדבר הראשון שאתה צריכים לעשות בעת החיפוש אחר זוג נעליים חדש הוא להבין איזה סוג נעל אתם מחפשים
    זה יעזור לכם לצמצם את אפשרויות החיפוש ולהפוך את התהליך להרבה יותר קל. לדוגמה, אם אתם יודעים שאתם זקוקים כעת לזוג נעלי ספורט, אז עליכם להגיע רק לחנויות מסוימות שמחזיקות נעליים כאלה. הדבר יקל עליכם למצוא אותן במהירות רבה יותר, מאשר החיפוש אחר נעליים אלגנטיות או סנדלים כלשהן.
  • הדבר השני הוא תמיכת הקרסול. חשוב לקחת את העניין הזה ברצינות ולהקשיב להוראות של ארגון רופאי הרגליים
    הארגון ממליץ כי לפחות הנעל שאותה אתם נועלים ברוב שעות היום, או, לחילופין, זו שאתם הולכים איתה מרחקים ארוכים, לא תהיה כפכף פתוח אלא תתמוך בקרסול. וזאת מכיוון שהנעל הסגורה לא תאפשר יותר מדי תנועה של העקב בתוכה.
  • הדבר השלישי הוא המחיר. אין ספק שרכישה כזו של נעל איכותית, היא משהו שעדיף לעשות בחנות
    שם ניתן יהיה למדוד את הנעליים שמוצאות חן בעיניכם ולהחליט באופן וודאי אם היא מתאימה או לא. אולם, אם ברצונכם לחסוך מעט כסף וזמן, מומלץ לכם להתחיל את החיפוש בחנויות המקוונות באינטרנט. החנויות הללו מציעות, לרוב, מבצעים שאין ביכולתם של בעלי החנויות להציע. אתם יכולים להיות המרוויחים הגדולים מכך.

בשיתוף: https://bosspro.co.il/ 

הכתבה נכתבה בשיתוף בקתת העור