רשת ההמבורגרים הכשרה, "BURGERS BAR", בעלת 40 סניפים בפריסה ארצית, השיקה בימים אלה את "ארוחת המונדיאל", מבצע מיוחד התקף למשך כל תקופת משחקי גביע העולם בכדורגל. הארוחה, כוללת 3 מנות המבוגרים, 3 תוספות, קטשופ/מיונז בבקבוק בגודל מלא, צידנית ממותגת ו- 6 פחיות קולה (רגילה או זירו). הקומבינציה, משתלמת במיוחד למפגשי צפייה משותפים של החבר'ה או המשפחה ונמכרת בסניפים, באתר הרשת ובאפליקציות המשלוחים.
מחיר: 159 שקל. 

BURGERS BAR (צילום: יח''צ)
BURGERS BAR (צילום: יח''צ)

אתר חוות הבוקרים יציע לאוהדים חמישה מארזי "על האש" טריים – כך שרק תמצאו את החבר שאוהב לנפנף. המארזים מגיעים עד הבית, ותוכלו למצוא אותם בכל תקופת המונדיאל.
בין המארזים: מארז אמריקאי שכולל המבורגרים, כנפיים ושיפודי פרגית; חפלה טורקית שכוללת קבבים, פרגיות וכנפיים; קרנבל ברזילאי עם אנטרקוט, דנוור פרגיות; דיל נישנושים – אנטריקוט, קבב טלה, קבב אירופי, פרגיות; וגריל ארגנטינאי – סטייק טומהוק, אנטריקוט עגל ופרגיות.
מחירים: 162-470 שקל.

 

חוות הבוקרים  (צילום: יח''צ)
חוות הבוקרים (צילום: יח''צ)

שירות המשלוחים כרמלה און ליין מציע מגוון מארזים לצופים המכורים: מארז "חיכיתי 4 שנים למונדיאל" (139 שקלים) שכולל חמישיית בירות של באדוויזר בתוספת כוס ממותגת, שני חטיפי צ'יפס, חטיף סמאש בטעם גבינה, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, מאנצ'יז ואגוזי לוז מצופים בשוקולד. כמו גם, מארז "לא כולם מחכים למונדיאל" לצופים בעל כורכם (189 שקל) – מארז עם בקבוק יין לבן סוביניון בלאן, שלושה סוגי גבינות של משק יעקב, ענבים אדומים, חבילת אוכמניות וקרקרים איכותיים של פת במלח. 

מארז של כרמלה און ליין  (צילום: יח''צ)
מארז של כרמלה און ליין (צילום: יח''צ)

רשת הפיצה פאפא ג'ונס תציע מארז מיוחד שהופך למיני מגרש כדורגל עם שערים שנפתחים בצדדים. כל מי שיזמין ממבצעי המונדיאל באתר ובאפליקציה יקבל את המשלוח בתוך המארז. בנוסף, בין כל המזמינים ממבצעי המונדיאל יוגרלו 4 ערכות פלייסטיישן 5. 
בין המבצעים: פיצה משפחתית + 2 פחיות / בקבוקי חצי ליטר + מארז רטבים גדול ב-79.9 שקל.

פאפא ג'ונס  (צילום: אמיר מנחם)
פאפא ג'ונס (צילום: אמיר מנחם)

אסם מציעים מהדורות מיוחדות של במבה במילוי קרם בטעם בראוניז, במבה ביסלי ברביקיו מיקס, אפרופו בטעם ביסלי בצל ובייגלה שטוחים בטעם ביסלי בצל. בנוסף, כחלק ממבצעי המונדיאל הם מציעים שיתוף פעולה מיוחד, כך שבכל קנייה של מארז חטיפי אסם מוגדלים דרך אפליקציות המרקט השונות תקבלו הטבה לקניית פיצה משפחתית של דומינוס ב-29.90 שקלים.

חגיגת חטיפים למונדיאל (צילום: סטודיו אסם)
חגיגת חטיפים למונדיאל (צילום: סטודיו אסם)