למרבה הצער, הימים של רוב האנשים מאוד ארוכים ומאוד לחוצים והם יכולים לבצע ברוב המקרים רק ניקיון מהיר אשר לא נכנס לפרטים הקטנים ולא מאפשר להגיע לניקיון יסודי באמת בכל הרהיטים והפינות של הבית או המשרד. 

מעבר לכך, לא תמיד קיימים בנמצא תכשירי ניקוי לשימוש פרטי שמסירים כתמים ברמה גבוהה ובטח שלא מכשור מקצועי. כדי לקבל ניקיון איכותי, מקצועי ויסודי באמת, כדאי להזמין שירותי ניקיון המתמחים בכך, בדומה לחברת "נקי כמו חדש", אשר להם מספר יתרונות ברורים שהופכים אותם לטובים ביותר בתחום. 

לקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר
חברת נקי כמו חדש היא חברת ניקיון מקצועית אשר שמה במקום הראשון את נושא השירות. לחברה חשוב שלקוחותיה יהיו מרוצים מהרגע שיצרו קשר ועד הרגע שסיימו לקבל את שרות הניקיון שהזמינו. החברה מציעה מגוון רחב של שירותי ניקיון דירות וגם משרדים, בין אם מדובר במשרדים ובתים שיש בהם תכולה או כאלו שנמצאים לאחר בנייה או שיפוץ. 

השירות שהחברה מעניקה ללקוחותיה הוא שירות שמכבד את הזמן של הלקוח ומאפשר לו לבחור את זמני הניקוי הנוחים עבורו ואת שירותי הניקיון שהוא זקוק להם בהתאם לחלל שהוא מעוניין שצוות החברה ינקה. 

בין השירותים המוצעים בחברה: ניקוי קומפלט לבית או העסק כולל קירות, חלונות ותקרות, ניקוי חיצוני ופנימי למבנים, ניקוי מקלטים ופינוי פסולת, פוליש לרצפה, טיפול בעובש ופטרת במקלחות וחדרים רטובים, חיטוי חללים, ליטוש שיש, ניקוי חניונים בלחץ מים גבוה ועוד. 

לדעת שאתם מקבלים אחריות לשירות הניקיון הטוב ביותר
ניקיון דירות או משרדים ברמה גבוהה הוא ניקיון אשר מבטיח שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר ובאחריות. לכל חלל בתוך הדירה או המשרד ולכל אזור או פריט שיש לבצע בו ניקוי, יותאמו חומרי הניקוי ומכשירי הניקוי שטובים עבורו ומאפשרים ניקיון יסודי באמת. בכל אזור תהיה ירידה לפרטים והמראה הסופי יהיה נקי מתמיד. 

כתמים קשים על בדים ושטיחים, כתמי עובש, כתמים על ריצוף, כתמי פיח על קירות הבניין, כתמים של חומרי בנייה ועוד, כולם יטופלו במקצועיות, כך שבסוף הניקוי לא יישאר מהם כל זכר. אין ספק כי קיים הבדל ניכר בין ניקוי שבועי רגיל שכל אחד מבצע בבית או במשרד בקביעות לבין ניקוי יסודי שמגיע לכל הפינות שלא מגיעים אליהם בדרך כלל ולכל הכתמים שלא יורדים במשך זמן רב. 

להנות מהמחירים המשתלמים ביותר
ניקיון מקצועי מהסוג שמעניקה חברת "נקי כמו חדש", מומלץ לבצע אחת לחצי שנה עד שנה ואם מדובר במחירים משתלמים, הרי שתוכלו להנות משירות כזה בתדירות גבוהה יותר. העלות המשתלמת שמוצעת נובעת מהעובדה כי החברה לא מבקשת תשלום לפי שעה, אלא נוקבת במחירים הנקבעים לפי פרמטרים של גודל החלל שיש לנקות, סוג עבודת הניקיון וכמות הצוות שיגיע אליכם. בדרך זו המחיר הופך להיות מאוד משתלם ואפילו זול, אך איכות הניקיון אינה יורדת וזה מה שהופך את השירות של "נקי כמו חדש", בין היתר, לייחודי בענף של חברות הניקיון.

מקצועיות ללא פשרות בכל היבט
מקצועיות היא חלק חשוב בעבודת הניקיון. על צוותי הניקיון להכיר היטב את המכשור המקצועי והיכולות שלו וגם להכיר היטב את חומרי הניקוי וההתאמה שלהם לסוגי הכתמים והלכלוך. אם מדובר לדוגמא בניקיון של דירה לאחר שיפוץ, הרי שתיתקלו בשאריות של חומרי בנייה קשיחים שלא יורדים בשטיפה רגילה. צוותי הניקוי של "נקי כמו חדש" מכירים היטב את חומרי הבנייה ויודעים אילו חומרים יכולים להסיר אותה. 

אומרים שניקיון יסודי הוא ניקיון פסח שבו מגיעים לכל פינה ופינה בבית, אין ספק שהחברה מבצעת ניקוי מהסוג הזה והרבה יותר מכך. מדובר כאן על שימוש בידע חשוב בעת הניקיון המאפשר להתמודד עם כל לכלוך או כתם קשה.  

מי יכול להנות מהשירות?
כולם יכולים להנות משירות הניקיון המקצועי של "נקי כמו חדש". השירות מתאים עבור בתים שמעוניינים בניקוי יסודי של כל הבית או חללים מסוימים בבית, ניקוי של מחסנים או מקלטים שיש לבצע בהם פינוי והכנה למקלט תקני, ניקיון משרדים בערב או בבוקר אשר כולל גם שאיבה של שטיחים מקיר לקיר, ניקיון חיצוני של מבנים וכל מי שיש לו עבודת ניקוי שהוא לא מעוניין להתמודד איתה לבד או שהוא ניסה ולא הצליח. כמו כן, אם יש לכם ריצוף ישן בדירה ואתם מעוניינים לחדש את המראה שלו, זה הזמן לפוליש איכותי אשר יותיר אותו מבריק יותר ונקי מהגוון הישן. 

לסיכום, אם אתם מעוניינים בניקוי מקצועי, יסודי ברמה גבוהה, איכות בלתי מתפשרת ועלות משתלמת, המקום לפנות אליו הוא "נקי כמו חדש". ניקוי אחת לחצי שנה עד שנה, יעזור לכם לשמור על בית או משרדים נקיים באמת. 

מחפשים חברת ניקיון מקצועית? הזמינו את נקי כמו חדש: https://cleanew.co.il 
לפרטים והזמנת שירות חייגו: 053-3525-195