erborian (אירבוריאן) מותג טיפוח קוריאני שנקנה בשנת 2012 על ידי קבוצת לאוקסיטן העולמית ומשווק בלמעלה מ-35 מדינות ברחבי העולם, עושה את צעדיו הראשונים בישראל.

המותג יפתח חנות דגל ראשונה בישראל בעזריאלי שרונה בעלות של 2 מיליון שקלים בתחילת השנה של 2023, בימים אלו הושק אתר אונליין שיאפשר לקהל הישראלי ליהנות ממוצרי דגל של החברה עוד לפני פתיחת החנות הפיזית בישראל. 

אירבוריאן הוקם בשנת 2007 על ידי הונג לי, מדענית קוריאנית בכירה, וקטלין, אישה צרפתייה שמתמחה בהיי אנד ביוטי. השתיים יצרו מותג המשלב קוסמטיקה ואיפור בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך עם רכיבי על קוריאניים. המותג שם לו כמטרה לייצר דור חדש של "סקין-קר" במוצרים בטכנולוגיה מתקדמת לצד מסורת קוריאנית עתיקת יומין ורכיבים מסורתיים. הכל במטרה לפשט את שגרת הטיפוח.

מותג הטיפוח הקוריאני erborian (צילום: יח''צ)
מותג הטיפוח הקוריאני erborian (צילום: יח''צ)

חנות הדגל של החברה כאמור, עתידה להיפתח בעזריאלי שרונה בינואר 2023. כעת החברה משיקה אתר אינטרנט שיציע באופן אקסקלוסיבי ובלעדי כ-20 מוצרי בסט סלר מתוך ה- 45 מוצרים שצפויים להימכר בחנות הדגל. בנוסף, לצד פתיחת החנות בישראל, מוצרי המותג צפויים להיכנס במהדורה מוגבלת ל-11 סניפי הרשת של לאוקסיטן ברחבי הארץ.

בין המוצרים שהמותג מציע: קרם CC וקרם BB, מסכות, תרחיצי פנים, ג'ל לפנים, מסכות ומוצרים נוספים, בטווח מחירים שנע בין 99 שקלים ל-299 שקלים.

אתר המותג: https://il.erborian.com.