ארץ חלב ודבש: מזקקת הוויסקי M&H (מילק אנד האני), השיקה וויסקי במהדורה מוגבלת ובלעדית בטעם המסורתי של עוגת חג המולד בהוקרה לחוגגים. הוויסקי שהתיישן בחביות שנבחרו בקפידה - שילוב של חביות יין אדום, חביות אקס בורבון וחביות שרי - הוא בלנד חגיגי בניחוח של חג, עוד יצירה משובחת של המאסטר דיסטילר המחונן תומר גורן. ריכוז האלכוהול בוויסקי גבוה יחסית 49%, אך אינו מורגש כמעט בטעם הסופי. המחיר: 299 שקל לבקבוק בנפח 700 מ"ל. ניתן להשיג באתר החנות המקוונת של M&H.

מילק אנד האני  מארז כריסמס (צילום: יחצ)
מילק אנד האני מארז כריסמס (צילום: יחצ)

מחבר בין יבשות: "חג המולד הוא אחד המועדים עם אחוז הביקוש הגבוה ביותר של מתנות בכלל ומתנות של שוקולד בפרט", מציין יוסי קובה, מנהל השיווק של מקס ברנר. "מדובר בעלייה של לפחות 200% בביקוש למשלוחים של מארזי שוקולד מישראל למדינות בחו"ל. הסיבה העיקרית לגידול בביקוש למתנות עם שוקולד היא מכיוון שיש קשר ישיר בין שוקולד לבין נוסטלגיה, זיכרונות מתוקים מהילדות וזיכרונות משפחתיים. שוקולד, אולי יותר מכל דבר אחר, מחבר בין אנשים ויוצר הרמוניה. הוא מקרב בין יבשות, משלב זיכרונות, משדר חגיגיות ותמיד כיף לאכול אותו ביחד".

השנה מקס ברנר ונציגת UPS בישראל (OPSI) מודיעות על שיתוף פעולה עבור לקוחות המעוניינים לשלוח מתנות מתוקות לחו"ל במהלך חג המולד. הקטלוג כולל מארזי שוקולד ופרלינים מיוחדים ומעוצבים ברוח החג במחירי שילוח אטרקטיביים לחו"ל. טווח מחירים למארזים: 108־249 שקל. הקולקציה תהיה זמינה לרכישה בחנויות, בסניפי הרשת ובאתר האונליין של מקס ברנר החל מתחילת חודש דצמבר.

dodo צמיד קולקציית שמש וירח 2810 שח (צילום: יח''צ חו''ל)
dodo צמיד קולקציית שמש וירח 2810 שח (צילום: יח''צ חו''ל)

צ'ארם מזהב: תכשיטי הצ'ארמס האיטלקי DoDo מציעים קולקציית חגים במהדורה מוגבלת Essentials Collection, הכוללת תכשיטים אלגנטיים המשובצים יהלומים ומשדרים אצילות, תחכום ופשטות גם יחד - תמצית המינימליזם אך עם נוכחות ועוצמה. תכשיטי הקולקציה קלילים ומעניקים תחושה של משב רוח רענן. הם כוללים שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים ותליונים בודדים בזהב המשובצים יהלומים.

מחירים לדוגמה: טבעת זהב ורוד 9 קראט עם יהלום לבן ב־1,310 שקל, צמיד זהב ורוד 9 קראט עם 26 יהלומים חומים ב־4,570 שקל, ג'ינגל בל צ'ארם (כדי לבקש משאלה עם צ'ארם פעמון בזהב ורוד 9 קראט) ב־770 שקל או צ'ארם פתית שלג בזהב ורוד 9 קראט עם יהלום לבן אחד ב־690 שקל. ניתן להשיג בחנות הדגל DoDo, ה' באייר 26, כיכר המדינה, תל אביב. טלפון לבירורים: 03-9181199.

dodo essentials (צילום: יח''צ חו''ל)
dodo essentials (צילום: יח''צ חו''ל)

חוגגים בלבן: חברת אופק לבן בע"מ, שמספקת מתנות ומארזי שי לארגונים, לעסקים, לחברות, לוועדי עובדים ולמשרדים, הוקמה על ידי יזמים העוסקים בהדרכה ובליווי של נערים בסיכון ומעניקה להם הזדמנות תעסוקתית שווה, כאשר הם לוקחים חלק פעיל בהכנת המארזים במסגרת שיתוף פעולה עם עמותות חברתיות, טיפוליות ושיקומיות ברחבי הארץ. במיזם משותף של החברה עם חברת השילוח DHL הם מציעים מתנות כריסמס מעסקים ישראליים שיגיעו ליעדן לפני חג המולד (ביצוע הזמנה עד 10 בדצמבר).

לדוגמה, מארז "יין & שוקולד לכריסמס" מכיל יין אדום גולן מרלו 2018 במהדורה מוגבלת, 750 מ"ל ושבע קופסאות שוקולד בטעמים מגוונים במשקל כולל של 3 ק"ג. המחיר: 189 שקל. כמו כן, מארז "בישול ישראלי לכריסמס" כולל שמן זית 750 מ"ל תוצרת מן הזית, תבלין כורכום 125 גרם, תבלין זעתר 125 גרם, תבלין פלפל שחור 125 גרם, ממרח פסטו 185 גרם, ממרח טפנד זיתים 185 גרם וממרח זיתים 185 גרם במשקל כולל של 4.5 ק"ג. המחיר: 158 שקל. המחירים המופיעים באתר אינם כוללים מע"מ, ומחיר המשלוח ייקבע בהתאם ליעד המשלוח ולמשקלו. ניתן להשיג באתר אופק לבן או בטלפון 02-5836885.

אתר המתנות אופק לבן (צילום: מתוך האתר הרשמי)
אתר המתנות אופק לבן (צילום: מתוך האתר הרשמי)

תפוז ישראלי: לקראת חגיגות חנוכה, חג המולד וסוף השנה האזרחית ברחבי העולם משיקה חברת מטעי בן עזר קטלוג חדש עם מגוון עשיר של מארזי שי מהודרים הכוללים פירות הדר מובחרים ומעדני גורמה ישראליים. החברה הוותיקה בישראל בתחום משלוחי מתנות איכותיות לחו"ל מציעה יותר מ־50 מארזי מתנה לחיזוק הקשר עם האנשים הקרובים בחו"ל. מארזי השי כוללים פירות הדר מובחרים - תפוזים, אשכוליות ופומליות באיכות פרימיום - בשילוב מוצרי גורמה ישראליים, כמו יינות מיקבים נבחרים, שמן זית כתית מעולה, קונפיטורות מיוחדות, שוקולדים מעודנים של שוקולטיירים, עוגיות, מאפים מלוחים ועוד.

המתנה משדרת בריאות וטעם ארץ־ישראלי. מטעי בן עזר אחראית לאריזת מוצרי הגורמה באריזה מהודרת ועד המשלוח לחו"ל עם מערך הפצה מקצועי במכולות מקוררות, המבטיח את איכות המשלוח ואת הגעתו במועד לכל מקום בעולם. המחירים למארזים: החל מ־329 שקל למארז רגיל והחל מ־469 שקל לתיבת שי תפוזים פרימיום. המחירים כוללים את עלויות המשלוח הבינלאומי, אקספרס עד בית המקבל. ניתן להזמין באתר החברה או בטלפון 03-6969111.

 מטעי בן עזר. תיבת פרימיום ופרי הדר (צילום: יח''צ)
מטעי בן עזר. תיבת פרימיום ופרי הדר (צילום: יח''צ)

חיי זוהר: מותג הטיפוח והאיפור הבינלאומי בובי בראון משיק את קולקציית Holiday Collection 2022 במהדורה מוגבלת של מוצרי איפור ומארזי מתנה חגיגיים למראה זוהר ומלא נוכחות בהשראת רחובות ניו יורק הנוצצים בחגים. תתכונני לזהור וצאי אל העיר זוהרת, כמו אורות חג המולד המקשטים את רחובותיה.

הקולקציה כוללת צבעים מטאליים בשילוב עיטורים מוזהבים המבטאים את תחושת החגיגיות הקסומה של העיר ניו יורק, כמו שפתונים מסדרת Luxe היוקרתית, הנראים כמו תכשיט בוהק ומעניקים לשפתיים כיסוי מלא של צבע נפלא, ופלטת איפור לעיניים וללחיים, הכוללת שש צלליות והיילייטר מסדרת Luxe האהובה בפיגמנט ובברק עשירים עם גוונים חדשים. המתנות מוצעות באריזת חג נוצצת במהדורה מוגבלת. מחיר המארזים: 185־289 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג ובאתר האונליין.

קולקציית הולידיי22 בובי בראון  (צילום: יחצ חול)
קולקציית הולידיי22 בובי בראון (צילום: יחצ חול)

 Ready, Steady, Snow: מותג הניחוחות והלייפסטייל היוקרתי Jo Malone London משיק קולקציית כריסמס מרגשת המחממת את הלב בהשראת התקופה המושלגת והיפה של השנה. הקולקציה כוללת מהדורה מוגבלת של ניחוחות ומוצרים מלאי קסם, כמו של פתיתי שלג בוהקים ומנצנצים לאורו של חג המולד.

קולקציית הולידיי22 גו מלון לונדון (צילום: יח''צ חו''ל)
קולקציית הולידיי22 גו מלון לונדון (צילום: יח''צ חו''ל)

ניחוחות של אורן ואקליפטוס לוכדים את הקסם של הבוקר, עטופים בחושניותו של תפוז מתוק ומריר יחד ומתענגים ממגעו החמים של אמבר זהוב ב־575 שקל ל־100 מ"ל. ניחוח נוסף הוא שיקוי עשיר, אצילי ומשכר, הנקצר ביד מעץ המיר הנמיבי ומתמזג עם שקדים חמים ועם תוויות וניל שופעות של שעועית הטונקה ב־765 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות ג'ו מלון לונדון ובאתר האונליין.

קולקציית החגים של גו מלון לונדון  (צילום: יח''צ חו''ל)
קולקציית החגים של גו מלון לונדון (צילום: יח''צ חו''ל)

אוצרות מן הטבע: ל'אוקסיטן מזמינה אותנו להיכנס לעולם שבו מתנות מן הטבע נקטפו בשלל ניחוחות ומרכיבים, ומהן נוצרו מוצרים מפנקים, בעלי ניחוחות יקרים ושילובים מרגשים לגוף ולנפש. מדי שנה מוציאה החברה את הקלנדר הייחודי, המחולק לתאים קטנים שבהם חבויים 24 אוצרות - מוצרים לטיפוח הפנים, השיער והגוף לכל עונות השנה.

מארז הקלנדר (לוח שנה) משווק בקופסה מהודרת בעיצובה של המאיירת הצרפתייה הבינלאומית אווה אופרדו. הקלנדר עשוי 100% קרטון הניתן למחזור, כך שאפשר להשתמש בו כקופסת אחסון. בין המוצרים במארז: קרם ג'ל לידיים, שמן רחצה ושמפו שקדים, ג'ל רחצה, סבון מוצק שיאה עדין, קרם רגליים חמאתי, מרכך לשיקום שיער יבש ופגום, סרום לילה ומסרק שיער. מארז הקלנדר נמכר במחיר מבצע: 299 שקל (במקום 479 שקל). ניתן להשיג באתר ובחנויות ל'אוקסיטן.

מארז קלנדר 2022 של לאוקסיטן (צילום: יח''צ חו''ל)
מארז קלנדר 2022 של לאוקסיטן (צילום: יח''צ חו''ל)

אורזים את היופי במזוודה: המותג אסתי לאודר משיק את המהדורה השנתית של מזוודת BLOCKBUSTER האייקונית והנחשקת, המכילה אוסף של מוצרי טיפוח ויופי במראה יוקרתי ועשויה מ־100% בד ממוחזר. המזוודה כוללת חמישה מוצרים בגודל מלא ושישה מוצרים או יותר בגודל מיוחד. שווי המוצרים במזוודה 2,200 שקל, והיא נמכרת לכבוד חגי דצמבר ב־569 שקל בלבד.

מדובר במארז גדול ויפה המכיל מזוודה אדומה עם המוצרים הנמכרים והאהובים ביותר של המותג, בהם מסיר איפור עיניים, סרום NIGHT REPAIR, קרם לחות, שפתונים בגודל מיוחד, מסקרה, פלטת צלליות עיניים ועוד. ניתן להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ובאתר האונליין של המותג.  

בלוקבאסטר אסתי לאודר 2022 מחיר 569 שח  (צילום: יח''צ חו''ל)
בלוקבאסטר אסתי לאודר 2022 מחיר 569 שח (צילום: יח''צ חו''ל)