חברת דיל קוסמטיקס משיקה אתר משודרג שמאגד עשרות מותגי טיפוח וקוסמטיקה, כשהבשורה האמיתית היא זמינות ומהירות המשלוח (עד הבית בתוך שלושה ימי עסקים). האתר כולל שתי קטגוריות חדשות: קטגוריית “טיפוח לגבר” וקטגוריית “פרימיום” שכוללת מותגי יוקרה בינלאומיים, בהם שאנל, דיור, נוקס, סאן לורן ועוד. האתר החדש נוח לתפעול, השליחות אכן מהירה, והכל מגיע ארוז יפה. 

מחיר: משלוח חינם עד פתח הבית בכל רכישה מעל 199 שקלים, לכל חלקי הארץ. הזמנות מתחת לסכום זה מחויבות ב־20 שקלים דמי משלוח.

פיצה האט משיקה פיצה כנאפה, שמורכבת מתערובת גבינות המונחות על הבצק העבה של הפיצה, ובטופ שערות כנאפה. הפיצה מפתיעה לטובה: השומניות הטבעית של הבצק משתלבת עם תערובת הגבינות המלוחה מעט והמתיקות של הרוטב, והשערות מעל נותנות קראנצ’יות כיפית. רק שאי אפשר לאכול ממנה יותר ממשולש אחד. מחיר: 79.90 שקלים לפיצה משפחתית, 35 שקלים לפיצה אישית

פיצה האט (צילום: קית גלסמן)
פיצה האט (צילום: קית גלסמן)

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, מייבאת את מותג הפסטה פרימיום אגנסי (Agnesi) האיטלקי. כרגע יוצעו בארץ שני סוגי פסטות: פסטת ביצים טליאטלה ופסטת ביצים עם תרד. הפסטות מכילות כמה סוגי קמחים, ויש להן בצק מחוספס שמתאים לכל סוג רוטב. כמו כן הן עבות יחסית, כך שהן לא נשברות או מתפרקות בבישול. הטעמים של שתי הפסטות נהדרים. מחיר: 13.90 שקלים.

 פסטה אגנסי (צילום: יחצ)
פסטה אגנסי (צילום: יחצ)

יטבתה משיקה רוטב שמנת עם בטטה במהדורה מוגבלת. הרוטב בהחלט מספק את הסחורה: הוא קרמי ומתקתק מעט עם טעמי בטטה מובהקים. מחיר: 7.45־11.90 שקלים. 

רוטב שמנת עם בטטה (צילום: סטודיו שטראוס)
רוטב שמנת עם בטטה (צילום: סטודיו שטראוס)


חברת “מטעי בן עזר” משיקה קטלוג עם מארזי שי הכוללים פירות הדר ומעדני גורמה מקומיים שניתן לשלוח לחברים ומשפחה ברחבי העולם. בקטלוג יש יותר מ־50 אופציות למארזים, בהם תפוזים, אשכוליות ופומליות באיכות פרימיום לייצוא, יינות, שמן זית כתית מעולה, קונפיטורות, שוקולדים, עוגיות ומאפים.
מחיר: החל מ־329 שקלים למארז רגיל והחל מ־469 שקלים לתיבת שי תפוזים פרימיום. המחירים כוללים את עלויות המשלוח הבינלאומי, אקספרס עד בית המקבל.

תיבת פרימיום ופרי הדר (צילום: יחצ)
תיבת פרימיום ופרי הדר (צילום: יחצ)


חברת גו נייצ’ר (GoNature) משיקה את סדרת התרמוסים “טרמובלוק” - תרמוסים מקצועיים, אקולוגיים ואטומים לחלוטין. התרמוס מגיע בעיצוב ארגונומי למניעת הצטברות חיידקים. כמו כן, הוא בעל פתח מילוי רחב המאפשר הכנסת קרח. מחיר: 99 ו־139 שקלים בהתאם לגודל.

גו נייצ'ר - תרמוס שומר על קור וחום (צילום: גו נייצ'ר)
גו נייצ'ר - תרמוס שומר על קור וחום (צילום: גו נייצ'ר)


חברת Payot משיקה את Payot Nutricia Crème Confort – קרם עבור העונה הקרה שמרגיע את העור היבש, מזין ועוזר בשמירת הלחות של העור. הקרם עשיר מאוד, מרגיש מעט שומני במגע ראשון, אך נמרח ונספג מהר. הוא אינו משאיר תחושת שומניות, ומותיר את העור גמיש ונעים למגע. מחיר: 139 שקלים.

Payot Nutricia Crème Confort (צילום: יחצ חול)
Payot Nutricia Crème Confort (צילום: יחצ חול)


Head & Shoulders משיקה שמפו עם פורמולה מתקדמת שמעניקה מענה כולל לכל תופעות הקשקשים בבקבוק אחד. השמפו מאזן את עור הקרקפת, מנקה אותה ביעילות, מונע שומניות ונותן תחושת רעננות. כבר אחרי השימוש הראשון בשמפו אפשר לראות ירידה בכמות הקשקשים והעור פחות מגרד. מחיר: 17־22.90 שקלים
Head & Shoulders (צילום: יחצ)
Head & Shoulders (צילום: יחצ)