מותג בגדי הספורט סטרונגפול שנחשב כיום לאחד המובילים בתחום האקטיב, הוקם בסוף 2019 ע"י דור קדם, ירדן דויטש ויהב הוניג מתוך מטרה משותפת - לשלב בין ספורט ונוחות לבין אופנה עדכנית. המייסדים של סטרונגפול הבינו כבר בתחילת הדרך כי קיים קושי רב במציאת בגדי ספורט ששמים דגש על פונקציונאליות מירבית ובו זמנית מעניקים הרגשה מדהימה ומלאת ביטחון לכל מי שלובשת אותם, לא משנה לאן. ואותו השילוב בין פונקציונאליות לבין תחושת הביטחון, הנוחות והסטייל מלווה את המותג כערך עליון מהקמתו ועד עצם היום הזה.

גל גברעם לסטרונגפול (צילום: עירד נצר)
גל גברעם לסטרונגפול (צילום: עירד נצר)

כחלק מהאג'נדה מאמינים בסטרונגפול בהעצמה נשית ובגישה המודרנית בה קיימים מגוון מודלים של יופי ולא אחד שהוכתב ע"י תעשיית האופנה העולמית וכיוצא בזה מוצע מגוון של מידות ובדים שמתרחבים ומתאימים עצמם לגוף, עוד דוגלים במותג בלתת חזרה לקהילה. לדוגמה, רק בחודש המודעות לסרטן השד האחרון נוצרה במיוחד קולקציה ייעודית שכל רווחיה נתרמו לעמותת "אחת מתשע" והיא לוותה בקמפיין רחב להעלאת המודעות בנושא בהובלת גל גברעם שמחוברת לנושא באופן אישי.

בעידן שבו אנו חיים האופנה והטרנדים משתנים במהירות ועלינו להישאר בקצב שהעולם מכתיב ואף להכתיב אותו בעצמנו, בסטרונגפול מקפידים להמציא מחדש על בסיס קבוע קולקציות ודגמים חדשניים וטרנדיים תוך שמירה על אופנתיות וסטייל ומבלי לפגוע באיכות המוצר שיתאים לסוגי אימונים שונים. כיום, בגדי הספורט שנמכרים בסטרונגפול ובכלל, משמשים לא רק לאימונים אלא גם כבגדי יום-יום ושגרה. ליציאות עם חברים, פגישות, בילויים שונים ועוד.

שחר חיון למותג סטרונגפול (צילום: עירד נצר)
שחר חיון למותג סטרונגפול (צילום: עירד נצר)

את המותג מלוות נבחרת משפיעניות וידועניות מובילות בהן נמנות דנית גרינברג, שחר חיון, יובל כספית, דניאל עמית, עינב בובליל, גל גברעם ועוד. שמתכתבות עם ערכי המותג וחולשות על מגוון קהלים. 

סטורנגפול (צילום: עירד נצר)
סטורנגפול (צילום: עירד נצר)

בסטרונגפול מבטיחים להמשיך ולהיצמד לערכים שמלווים את המותג מתחילת הדרך, ולהכתיב ולהוביל אופנה וסטייל לצד נוחות ותחושת ביטחון. אנחנו סקרנים כמה המותג הזה עוד יפתיע אותנו.