ביסקוטי
קונדיטוריית ביסקוטי יוצאת בקולקציית סופגניות בהשראת המהפכה הצרפתית עם נראות מפונפנת. לצד הסופגניות הקלאסיות במילוי ריבה, קרם ריבת חלב וקרם שוקולד, תמצאו מילויים בהשראת קינוחים צרפתיים כמו עוגת הקונקורד, מאפה פריז ברסט האגדי וקרם ברולה.
טעמנו וחשבנו: סופגניית קונקורד קסיס - קרם פירות יער בציפוי שוקולד לבן, עם מקלות מרנג פטל – היא סופגנייה עם קונסטרוקציה קצת בעייתית לביס, אך היא שווה את זה; יש בה איזון נהדר בין מתוק לחמצמץ.
סופגניית מרנג לימון - קרם לימון, ציפוי קריספי שוקולד לבן לימוני, נשיקת מרנג – תגרום לחובבי פאי הלימון להתמכר. גם סופגניית “שוקו גאטו” - קרם נוטלה, ציפוי גנאש שוקולד חלב, זילופי שוקולד מוזהבים – הייתה יפהפייה למראה וטעימה מאוד. קינחנו בסופגניית קרם ברולה - קרם וניל וקרמל, ציפוי שוקולד בלונדיז, טוויל תחרה קרמל ופניני שוקולד מקורמלים. היא נשמעת מורכבת אך בעלת טעמים מעודנים.
מחיר: 7־13 שקלים

מתוקה
מלבד הסופגניות הקלאסיות, הקולקציה כוללת גם דונאטס, סופגניות אפויות וסופגניות טבעוניות. טעמנו וחשבנו: לסופגניות בקולקציה יש בצק ענני שנמס בפה, והגודל שלהן מושלם. סופגניית הקרם והתותים הייתה מאוזנת במתיקות ורעננה. המשכנו לדונאט לוטוס, שהגיע בציפוי גנאש שוקולד לבן, זילופי קרם לוטוס ושברי עוגיות. הבצק היה מצוין, רך ואוורירי.
ניסינו גם את דונאט “לונה פארק” שהגיע בציפוי גנאש שוקולד לבן, סוכריות קופצות צבעוניות ובקישוט חמצוץ. הטעם שלו כיפי ויוצא דופן. עוד דונאט מוצלח היה דונאט “מגרש משחקים” בציפוי גנאש שוקולד חלב, דובוני גומי וסוכריות צבעוניות. הנאה מובטחת לילדים.
מחיר: 7־13 שקלים

מתוקה (צילום: בני גם זו לטובה)
מתוקה (צילום: בני גם זו לטובה)

טאטי
טאטי מציעה קולקציית סופגניות הכוללת שמונה סוגים של “סופגניות פיצוץ” העשויות מבצק הכולל 17 מרכיבים שונים על טהרת החמאה והחלב. המילויים מחומרים טבעיים מוזרקים בכמות כפולה בכל סופגנייה.
טעמנו וחשבנו: טעמנו את סופגניית הפיצוץ הקלאסית, שהגיעה עם ריבת תות ביתית ואבקת סוכר. זו סופגנייה נהדרת עם בצק אוורירי וטעים. גם סופגניית הפיסטוק - שהכילה קרם פיסטוק, שוקולד לבן ושברי פיסטוק - הייתה מושלמת. הטעמים לא השתלטו מדי, המילוי היה נדיב במיוחד והבצק פריך וטעים. סופגניית האלפחורס, לעומת זאת, אכזבה - הבצק היה דחוס ואת מילוי ריבת החלב לא ממש הרגשנו. הופתענו לטובה מסופגניית הסינבון, שהייתה מאוזנת מאוד מבחינת מתיקות.
מחיר: 8־16 שקלים

טאטי סופגניות חנוכה  (צילום: דניאל לילה)
טאטי סופגניות חנוכה (צילום: דניאל לילה)

קונדיטוריה שני
הקולקציה מתאפיינת בטעמים חובקי עולם, בנראות בולטת ובטעמים שגם ילדים אוהבים. טעמנו וחשבנו: הבצק בקולקציה לא שומני ודביק, ומשתלב נהדר עם המילויים שנבחרו. טעמנו סופגנייה במילוי פבלובה פירות יער - קרם שמנת בציפוי שוקולד לבן, בעיטור מרנג וניל עם פירות יער, בזילוף קרם שוקולד לבן ופתיתי פטל - השמנת בפנים הייתה אלוהית, והחמצמצות של הפירות מענגת.
סופגנייה פירותית נוספת היא בננה לוטי במילוי קרם שמנת בתוספת בננות מקורמלות בציפוי שוקולד לבן, בזילוף שמנת ובננה צ’יפס. זו סופגנייה שמרגישה יותר כמו חתיכת עוגה עם טעמים מעודנים של שמנת. היו יכולים להיות כאן קצת יותר נועזים עם הבננות. טעמנו גם את סופגניית בראוני שוקולד במילוי קרם שוקולד בלגי, בציפוי שוקולד חלב ושברי בראוניז – מושלמת לחובבי השוקולד. סיימנו בסופגניית קינדר בואנו – עוד סופגנייה טובה עם המון שוקולד, אך לא כבדה בכלל.
מחיר: 6.50־14.50 שקלים

קונדיטורה שני חנוכה 2022  (צילום: יפעת כהן)
קונדיטורה שני חנוכה 2022 (צילום: יפעת כהן)

זקס בייקרי
הקולקציה כוללת סופגניות בשלל מילויים, בהם קרם פטיסייר, קרמל, פרלינה אגוזי לוז, ריבה ביתית ועוד. טעמנו וחשבנו: מעטים הבצקים שמצליחים להחזיר אותנו לילדות, והבצק כאן מצליח לעשות בדיוק את זה. הוא רך, נותן כבוד למילוי ומאזן את המתיקות. הסופגנייה הקלאסית עם ריבת הבית הייתה מפוצצת בקונפיטורת תות נהדרת.
סופגניית הפיסטוק היא אחת הטעימות שאכלנו – קרם פיסטוק עדין ביותר עם רכות משגעת וקראנצ’יות של קישוטי פיסטוק. עוד סופגנייה נהדרת הייתה פרלינה אגוזי לוז - מילוי נהדר, לא מתוק מדי ועשיר בטעמי אגוזים.
מחיר: 8־15 שקלים

זקס בייקרי  (צילום: זקס בייקרי)
זקס בייקרי (צילום: זקס בייקרי)

we like you too
הקונדיטור שגיא מלר מ־we like you too מציע קולקציית סופגניות עשירה ומגוונת. טעמנו וחשבנו: ניסינו מריטוצו – מאפה איטלקי מבצק בריוש עם קרם שנטילי - שהיה קל, אוורירי ולא מתוק, ושימש מצע מצוין למילויים מעניינים. אהבנו מאוד את מילוי המרנג ליים שהיה חמצמץ ומתוק כאחד. טעמנו גם קולרים - סופגנייה ניו־יורקית עם טופינג של בננה קוקוס, וסופגניית וניל סוכריות יפהפייה, פשוטה וטעימה.

מחיר: 12־26 שקלים

מארז מכבים  (צילום: ליאל סנד)
מארז מכבים (צילום: ליאל סנד)

מייזון קייזר
הקולקציה כוללת סופגניות במילויים של ריבת תות ביתית, קרמו ג’אנדויה, קרמו לימון, קרמו וניל וקרמל, ופיסטוק־פטל. טעמנו וחשבנו: הבצק של הקולקציה מצוין, אוורירי ונמס בפה. הסופגניות מגיעות בגודל מצוין, ובלי קונסטרוקציות מורכבות ומוגזמות מדי. אהבנו מאוד את סופגניית הריבה הקלאסית. גם הסופגנייה במילוי קרמו וניל וקרמל בציפוי שוקולד דולצ’ה, שברי דולצ’ה ומלח אטלנטי - הייתה מעולה.
משחק מצוין של מרקמים ומתיקות מענגת. לא פחות טובה הייתה סופגנייה במילוי קרמו ג’אנדויה בציפוי שוקולד חלב וקרמבל קקאו - טעמים שוקולדיים נהדרים לצד עוקצנות הדרית. הכי פחות אהבנו את הסופגנייה במילוי קרמו פיסטוק וקונפי פטל בציפוי שוקולד לבן, פטל ופיסטוקים – שהייתה לא מאוזנת וסבלה מחמיצות יתר של פירות היער.
מחיר: 8־15 שקלים 

מייזון קייזר סופגניות 2022  (צילום: אפיק גבאי)
מייזון קייזר סופגניות 2022 (צילום: אפיק גבאי)

מאפה נאמן
קולקציית הסופגניות צבעונית ומשלבת אלמנטים מעולמות הפטיסרי. בין טעמי המילויים: פסטשיו, פונדנט לבן, פייטה פטל, בראסט אגוזי לוז, ריבת חלב, שוקולד לבן, חום, בלגי ועוד.
טעמנו וחשבנו: התחלנו בסופגניית ספינג’ מרוקאי מצופה בשבבי סוכר, שהריח שלה פשוט קרא לנו. הספינג’ היה ענק והבצק נהדר – לא דביק ולא שמן. טעמנו גם סופגניית אוראו שהגיעה עם קונוס גלידה קטן ממולא בקרם עוגיות אוראו. זו סופגנייה יצירתית ושוקולדית, מתוקה במידה ומשלבת מרקמים כיפיים לנגיסה. סופגניית הפיסטשיו כללה קרם פיסטוק חלומי ושבבי פיסטוק שנתנו קראנצ’יות. טעמנו גם סופגניית רד ולווט, שהייתה מתוקה־חמצמצה ושבתה את לבנו.
מחיר: 5־12 שקלים

מאפה נאמן חנוכה 2022 (צילום: גיל אבירם)
מאפה נאמן חנוכה 2022 (צילום: גיל אבירם)

בוטיק סנטרל
הקולקציה כוללת סופגניות בריוש אפויות במגוון טעמים ובעיטור מרשמלו בעבודת יד. טעמנו וחשבנו: הסופגניות האפויות, שנחשבות לגרסה הבריאה יותר של הסופגניות המטוגנות, מגיעות במילויי שוקולד, תות שדה קלאסי, פטיסייר וניל, קרם קרמל וקרם פיסטוק. הבצק של סופגניית הבריוש נהדר מתמיד, אוורירי וקליל – אם כי הגודל שלו קצת נדיב מדי, כך שקשה לאכול יותר מסופגנייה אחת.
הנראות של הסופגניות מהממת, ולכל הטוב הזה נוסף גם קישוט נר משוקולד לבן. אהבנו את כל הטעמים, כשהפייבוריט היה הפטיסייר וניל החלומי. 
מחיר 7־9 שקלים

בוטיל סנטרל חנוכה 2022  (צילום: טל סיון ציפורין)
בוטיל סנטרל חנוכה 2022 (צילום: טל סיון ציפורין)

נומילי פטיסרי
השף־קונדיטור דן קלי יצר קולקציית סופגניות עם משחקי טעמים ומרקמים קראנצ’יים. טעמנו וחשבנו: הבצק עשוי מחמצת טבעית וחמאה, והסופגניות גדולות מהרגיל. טעמנו את סופגניית ריבת התות הקלאסית, שהייתה טעימה ומנחמת. טעמנו גם סופגנייה במילוי קרם פטיסייר בעיטור שטרויזל וניל, שהייתה אלוהית.
ההצלחה המשיכה גם בסופגנייה במילוי קרם פרלינה אגוזי לוז בציפוי ברס, שכללה טעמים מאוזנים. קינחנו בסופגנייה במילוי גנאש שוקולד בלגי בעיטור שטרויזל קקאו, שבעינינו היא סופגנייה לאוהבי שוקולד מתקדמים. השוקולד האיכותי מאוד דומיננטי ומשתלב נהדר עם השטרויזל קקאו שמוסיף עומק לטעם.
מחיר: 11־14 שקלים

נומילי פטיסרי- סופגניות (צילום: דניאל לילה)
נומילי פטיסרי- סופגניות (צילום: דניאל לילה)

דרימרי
הקולקציה כוללת סופגניות מבצק בריוש במגוון מילויים כמו קרם לימון, קרם שוקולד עם פקאן, פררו רושה, פיסטוק־חלווה ועוד.  טעמנו וחשבנו: גודל הסופגניות נדיב מאוד, והבצק חמאתי ובריושי. טעמנו את סופגניית הפיסטוק־חלווה - קרם פיסטוק טהור וחלווה מעל, שיצרו שידוך מוצלח. גם סופגניית קרם לימון ויוזו עם מרנג יוגורט הייתה מצוינת, חמצמצה במידה וקרמית. קינחנו בסופגניית פטיסייר שוקולד בלגי וכדורי קראנץ’ שוקולד נפלאה.
מחיר: 7־16 שקלים

דרימרי סופגניות 2022  (צילום: גיל אבירם)
דרימרי סופגניות 2022 (צילום: גיל אבירם)

רולדין
הקולקציה חדשנית וצבעונית, כשהחידוש המרכזי הוא קולקציית סופגניות “עומדות” בטעמי שוקולד בייגלה מלוח, וניל פירות יער ודולצ’ה קרמל.
טעמנו וחשבנו: טעמנו את הסופגניות “העומדות”, שבבסיסן ישנו בצק קלאסי אוורירי וטעים. בפנים חיכה מילוי המשלב בין מלוח ומתוק. דגמנו גם את סופגניית פיסטאש שרי, ורטיגו פיסטוק, סבלה שקדים קריספי דובדבן ופיסטוק גרוס - סופגניית קינוח מוגזמת וכבדה שלתוכה נדחסו יותר מדי טעמים ומרקמים. סופגניית ונילה טופי פקאן הייתה גם היא עמוסה - הטעמים המתוקים השתלבו באופן שאהבנו מאוד, הקצפת קצת הכבידה והפקאנים סיפקו קראנצ’יות.
הצילה את המצב סופגניית Passion coconut שהכילה קרם מסקרפונה, פסיפלורה, שבבי קוקוס וקריספי דובדבן. המילוי היה עשיר ונדיב, וטעמי החמיצות של הפסיפלורה והמתיקות של הדובדבנים היו מרעננים.
מחיר: 7־16 שקלים

רולדין משיקה את קולקציית הסופגניות של 2022 (צילום: רונן מנגן)
רולדין משיקה את קולקציית הסופגניות של 2022 (צילום: רונן מנגן)

לחמים
הקולקציה כוללת סופגניות, לביבות, מוצרים לאירוח ומארזי מתנה בשיתוף המיזם החברתי “נערי האור” והזמר עברי לידר. בגזרת הסופגניות ישנם מילויים קלאסיים של ריבת תות, ריבת חלב וגנאש שוקולד בלגי.
טעמנו וחשבנו: הבצק של הסופגניות מבוסס על חמאה עם ארומה קלה של גרידת לימון. הסופגניות מגיעות בגודל בינוני, כזה שאפשר לחסל בקלות בלי תחושת כבדות. טעמנו את הסופגנייה במילוי ריבת תות שהייתה טובה. המילוי היה נדיב ובעינינו הוא מאוד נוסטלגי, כזה שנשמח בכיף לאכול כל החג. גם מילוי השוקולד הבלגי היה מצוין, עשיר מאוד ומתאים למבוגרים וילדים כאחד. 
מחיר: 7־9 שקלים

לחמים (צילום: דניאל לילה)
לחמים (צילום: דניאל לילה)

שואורום בייקהאוס 
הקולקציה, בשיתוף פעולה עם חטיפי אסם, כוללת שש סופגניות, שכל אחת ממולאת בקרם על בסיס טעם במבה אחר ומצופה בפירורי במבה וסוכר: סופגניית במבה קלאסית, סופגניית במבה נוגט, סופגניית במבה פופקו, סופגניית במבה מתוקה, סופגניית במבה חלווה ובמבה מיני דונאטס.
טעמנו וחשבנו: הסופגניות בקולקציה הן הפתעת השנה בעינינו, והן מפתיעות לטובה. אלו סופגניות רכות ונימוחות עם קרמים מצוינים ועשירים בטעמים האהובים של במבה, בלי להיות מוגזמים. מרגישים שעבדו פה קשה על האיזון הנכון בין מתיקות למליחות של חמאת הבוטנים. 
מחיר: 17 שקלים ליחידה, 20 שקלים לשלושה מיני דונאט, דרך אפליקציית WOLT

שואום בייקהאוס במבה (צילום: תמוז רחמן)
שואום בייקהאוס במבה (צילום: תמוז רחמן)

מיסטר דונאטס
הקולקציה כוללת דונאטס פרווה וטבעוניים במגוון מילויים וציפויים. טעמנו וחשבנו: הדונאטס מגיעים בשני גדלים, והם רכים. הציפויים הרבים שלהם כמו תפוח, ענבים, אננס, קרמל וחלווה - ישר תופסים את העין וגם את החך. מילוי הריבה ואבקת הסוכר שטעמנו היה טעים, אך הריבה הרגישה קצת תעשייתית. אהבנו מאוד את הדונאטס עם זילופי הקרם מעל, בעיקר את הקרם פטיסייר. 
מחיר: החל מ־6 שקלים

מיסטר דונאטס, חנוכה (צילום: באדיבות ספיצ'לס)
מיסטר דונאטס, חנוכה (צילום: באדיבות ספיצ'לס)

BOOMIE - בעיתוי מושלם לחג, יבואנית המזון Neo Brand, החלה לשווק בישראל את ה-BOOMIES – דונאטס בלי חור. כל BOOMIE מכיל בתוכו 12 נקודות של מילוי ומצופה בזיגוג תואם. כעת אפשר למצוא על המדפים שני טעמים: BOOMIE תפוז קקאו - במילוי קרם קקאו טבול בזיגוג בטעם תפוז ומעל זיגוגי קקאו; ו-BOOMIE תות ופירות יער- במילוי תותים ופטל שחור עם ארומה של אשכולית ולימון, בתוספת זיגוג בטעם יוגורט תות. טעמנו וחשבנו: הדונאטס של בומי רכים, והם מצוינים למי שמחפש לקנות מוצר על המדף במקום לקפוץ לקונדטורייה מתמחה. 

המחיר מומלץ: כ-10 שקלים ליחידה. 

BOOMIES (צילום: Baker &Baker)
BOOMIES (צילום: Baker &Baker)

ויליפוד - מציעה סדרה של 13 דונאטס במגוון מילויים וציפויים, כמו פיסטוק ופסי שוקולד, שוקולד וקרם עוגיות קרמל קפה, שוקולד לבן וקרם תות וניל ועוד. טעמנו וחשבנו: דונאטס מאוד חביב עלינו באופן כללי ופה הבצק מאוד דומה למקור. הוא אפוי היטב טרי ומאוורר עם ציפויים מגוונים של תות עם סוכריות שוקולד סוכריות ובקינמון יש בפנים פס מילוי של קינמון. הטעמים לא מתוחכמים, אך בהחלט טעימים ומבלי יותר מידיי שמן וצרבות. לא אכפת לנו כלל אם זה יהיה מוצר קבוע בסופרים.

מחיר: 5-7.90 שקלים.

סדרת מאפי דונאטס חדשה מבית ויליפוד (צילום: סטודיו say)
סדרת מאפי דונאטס חדשה מבית ויליפוד (צילום: סטודיו say)