מיקס טעמים

קייטרינג מונייר: מציע לחג מגשי אירוח המשלבים מתוקים ומלוחים. אחד מהם הוא "חנוכה Vip" המותאם ל־20 איש. בתפריט: מגש קרואסונים של סלמון צרפתי, מגש פרנות סביח, מגש מיני בייגלס טונה/חציל ופטה; מיני קיש במילוי מיקס טעמים (בצל, פלפל, תרד, בטטה, פטריות וברוקולי), מיני מאפים מלוחים במיקס טעמים (תרד, חצילים ותפוח אדמה), מגש לקט ירקות גינה, מגש פחזניות, מגש טראפלס, מגש סופגניות קלאסי ומגש סופגניות שוקולד־סוכריות. המחיר: 1,528 שקל בתוספת מע"מ. דמי המשלוח: באזור המרכז - החל מ־130 שקל, מחוץ לאזור המרכז - החל מ־200 שקל. ניתן להזמין 24 שעות מראש דרך האתר munier.co.il.

רשת רולדין: מציעה מגוון מגשי אירוח מתוקים ומלוחים. למשל, מגשי גבינות, מיני פוקאצ'ינות, מיני קישים, כריכוני קרואסון, מיני פרצלס ועוד. בגזרת המתוקים: מיני כוסות קינוחים, מגשי פירות, פחזניות, מגש עוגיות, אקלרים ועוד. מחירים לדוגמה: 24 יחידות מיני פוקאצ'ינות במילויים שונים (קפרזה, בולגרית־פטריות, קממבר ופיצה איטלקית) - 179 שקל; 15 יחידות כריכוני מיני בריוש במילויים מגוונים - 189 שקל. חושקים גם בקולקציית הסופגניות החדשה של הרשת? גם אותן אפשר להזמין עד הבית. מחירים לדוגמה: מארז קלאסי של 12 סופגניות לבחירה ריבת חלב / ריבת תות - 84 שקל; מארז מפנק של תשע סופגניות (שלוש סופגניות תות קלאסיות, שתי סופגניות ריבת חלב, שתי סופגניות שוקו שיק, שתי סופגניות פארטי פינק) - 83 שקל. עלות המשלוח תלויה באזור האספקה. ניתן להזמין דרך האתר roladin.co.il או בטלפון מהסניף הקרוב. מומלץ להזמין 24 שעות מראש.

מגשי אירוח של רשת רולדין (צילום: אמיר מנחם)
מגשי אירוח של רשת רולדין (צילום: אמיר מנחם)

רשת מאפה נאמן: מציעה מגוון רחב של מגשי אירוח מלוחים ומתוקים, סלטים ועוד. מחירים לדוגמה: פלטת אנטיפסטי ממבחר ירקות בתנור בשמן זית, תבלינים ועשבי תיבול - 150 שקל; פלטת לחמניות קוקטייל במגוון מילויים - 120 שקל ל־12 יחידות. כמו כן, יש אפשרות להזמין עד הבית גם מגשי סופגניות. מחירים לדוגמה: מגש של 20 סופגניות תות - כ־100 שקל; מגש של 20 סופגניות מקושטות (כגון רד וולווט במילוי קרם לבן וציפוי סוכר לבן, קרם אוראו וגנאש לבן - כ־220 שקל. דמי המשלוח: 35־70 שקל, תלוי באזור. מרכז הזמנות לכל רחבי הארץ: 052-7915161. מומלץ להזמין יומיים מראש.

מגשי אירוח של רשת מאפה נאמן (צילום: אלון שהרבני)
מגשי אירוח של רשת מאפה נאמן (צילום: אלון שהרבני)

קיש לצד סופגניה

מאפיית לחמים של אורי שפט מציעה החל מ־11 בדצמבר הזמנה מקוונת באתר lehamim.co.il של חבילת אירוח להדלקת נרות (שמונה עד עשרה אורחים), הכוללת 12 סופגניות, 15 לביבות אפויות במיקס של שלושה סוגים (תפוח אדמה וכרישה, תרד וגבינה, בטטה), קיש לבחירה, ברואסון ומטבלים לבחירה. המחיר: 319 שקל. דמי המשלוח: לתל אביב, לרמת גן, לגבעתיים, להרצליה ולרמת השרון - 30 שקל; לבת ים, לחולון ולבני ברק - 50 שקל. ניתן להזמין עד השעה 15:00 של היום שבו רוצים לקבל את המשלוח.

חבילת אירוח להדלקת נרות של מאפיית לחמים (צילום: דניאל לילה)
חבילת אירוח להדלקת נרות של מאפיית לחמים (צילום: דניאל לילה)

מלכת הלביבות

גם חלק מהבשלנים הביתיים באתר yummi.co.il מצטרפים לחגיגת חנוכה ומציעים משלוחי מגשי לביבות. למשל, שקדונית - מטבח צמחוני וטבעוני מציעה לתושבי המרכז מיקס של שלושה סוגי לביבות טבעוניות (קלאסיות - לביבות תפוחי אדמה עסיסיות, בטטה - אפויות מתוקות ורכות, סלק ותפוחי אדמה - אפויות אדומות וחגיגיות) המוגשות לצד מטבל גבינה טבעוני (75 שקל ל־15 יחידות, 90 שקל ל־21 יחידות, 120 שקל ל־30 יחידות).

לאיקה פוד - מטבח טורקי מציעה דרך האתר יאמי לתושבי השפלה, המרכז ובקעת אונו מארזי לביבות במגוון טעמים: כרובית ותרד; ברוקולי, קישואים וגזר; תפוחי אדמה; בטטה ותירס; קישואים וגזר; קינואה, גזר וגרגרי חומוס; קישואים, בטטה, בצל, תפוחי אדמה ותרד (105 שקל ל־15 יחידות, 136 שקל ל־20 יחידות, 198 שקל ל־30 יחידות). המטבח השמח של אוסי ישלח לתושבי ירושלים והסביבה מיקס של לביבות תפוחי אדמה קלאסיות, לביבות ירק ולביבות תירס (75 שקל ל־15 לביבות, 90 שקל ל־20 לביבות, 120 שקל ל־30 לביבות).

חנוכיות וסביבונים מתוקים

משלוחים מתוקים ומיוחדים ברוח החג ניתן להזמין גם מהקונדיטורים הביתיים הפרוסים ברחבי הארץ והמציגים את כישוריהם באתר condita.co.il. למשל, אפרת משקל מבוטיק Pitzponet מציעה מארז עוגיות חמאה בציפוי רויאל אייסינג ססגוני. העוגיות מאוירות במוטיבים של סמלי החג, כגון חנוכייה, סביבון, סופגנייה, דונאטס ועוד (120 שקל לעשר עוגיות מעוצבות). היא גם מכינה "דמי חנוכה" - פרלינים של מטבעות שוקולד העשויים משוקולד בלגי בשילוב עוגיות חמאה (150 שקל למארז של עשרה מטבעות). עלות המשלוח: מצפון הארץ ועד באר שבע - 50 שקל. בהזמנת כמות גדולה ניתן לשלוח גם לאילת בעלות של 200 שקל. מומלץ להזמין חמישה ימים מראש.

באתר Condita בבוטיק המטריפה מציעה ויקה דזבסרוב מארז משולב של שלושה ספינג'ים עם שבע סופגניות במגוון מילויים וציפויים (ריבה, פיסטוק, נוטלה, ריבת חלב ובייגלה מלוח). המחיר: 130 שקל. עלות המשלוח באזור המרכז: 35־60 שקל (משלוח חינם בשכונת שפירא וקריית שלום בתל אביב). יש להזמין יומיים מראש.

מארז סופגניות וספינג', בוטיק המטריפה באתר קונדיטה  (צילום: ויקה דזבסרוב)
מארז סופגניות וספינג', בוטיק המטריפה באתר קונדיטה (צילום: ויקה דזבסרוב)

סיפורו של דונאט

גם דונאטס תפסו מקום של כבוד בחנוכה בשנים האחרונות. חברת יבוא המזון NeoBrand השיקה את הפופ־אפ דונאטס מרקט באפליקציית המשלוחים Yango Deli למכירת דונאטס במגוון טעמים (אוראו, מילקה, תות, קרמבל שוקולד, סוכריות צבעוניות, טרופי, עוגת שוקולד, זברה - שוקולד־וניל). יש גם חידוש לחנוכה: BOOMIES - דונאטס ללא חור בשני טעמים - תפוז־קקאו במילוי קרם קקאו טבול בזיגוג בטעם תפוז ומעל זיגוגי קקאו; ותות ופירות יער במילוי של תותים ופטל שחור עם שפריץ של אשכולית ולימון בתוספת זיגוג בטעם יוגורט תות. המחיר: מגש 12 יחידות של בומיס או דונאטס ב־89.9 שקל. זמן המשלוח: כ־15 דקות. חלוקה באזורי המרכז והשרון, בחיפה, במודיעין, בנס ציונה ועוד.

מארזי דונאטס של נאוברנד במשלוח דרך Yango Deli (צילום: נאוברנד)
מארזי דונאטס של נאוברנד במשלוח דרך Yango Deli (צילום: נאוברנד)

סופגניות לקינוח

העוגות של דנה, המתמחה בעוגות מעוצבות ובקינוחים אישיים, מציעה מארז של עשר סופגניות, בהתאם לבחירת הלקוח. בין הטעמים: קרנץ' פיסטוק; קרם שוקולד לבן ופטל; קרם פטיסייר שוקולד לבן ופופקורן מקורמל; קרם שוקולד לבן וקוקוס; לילדים סופגניית קצפת וסוכריות; ודוקולד - שני סוגי שוקולד בסופגנייה אחת. המחיר: 100 שקל לעשר סופגניות. עלות המשלוח: 20 שקל בתל אביב, 30 שקל ברמת גן ובגבעתיים. הזמנה בטלפון 054-3320790 שלושה ימים מראש.

גם לסופגניות ללא גלוטן יש ביקוש בחג. רשת קפה ביגה משיקה קולקציית סופגניות ללא גלוטן בטעמים מגוונים. למשל, בסניף ביגה חורב בחיפה, שנקי כולו מגלוטן, אפשר להזמין טלפונית (04-6333000) משלוח סופגניות עד הבית לאזור חיפה בשלל טעמים: ריבה, קינדר, אוראו, שוקולד לבן ופירות יער ועוד. המחיר: 130 שקל לעשר סופגניות ללא גלוטן. דמי המשלוח: 15 שקל. מומלץ להזמין 24 שעות מראש.

הפתעה למארחים

בעוד המארחים "עובדים קשה" ומקבלים עד פתח הבית את משלוחי התקרובת, האורחים שמעדיפים לא להגיע בידיים ריקות יכולים להפתיע במשלוח מתנות ברוח החג, כמו סידור פרחים של מגוון פרחי העונה מרשת ZER4U, שיגיע לבית המארחים, כשבמרכזו מוצבת חנוכייה (199־259 שקל). אופציה נוספת היא אחד המארזים של מקס ברנר עם חנוכייה מעוצבת של עמותת אקי"ם כתרומה לקהילה. המארזים מורכבים על בסיס החיבור של סמלי החג: סביבונים, חנוכיות וחטיפים בשילוב שוקולדים של המותג (119־249 שקל).

חנוכיה פרחונית של ZER4U (צילום: זר פור יו)
חנוכיה פרחונית של ZER4U (צילום: זר פור יו)

אפשר גם לשמח את המארחים ב"מארז חנוכה מושחת" של חברת יאללה באסטה, הכולל שתי סופגניות בריוש ממולאות (ולתוספת מתיקות מזרק ענק מלא בשוקולד חלב או בשוקולד לבן), ליקר פירות בטעם אשכולית אדומה או תפוח של מזקקת הולנדר, חליטה טבעית מהרי ירושלים, מטבעות שוקולד לדמי חנוכה, סוכריות בצורת סביבונים של פעם, סלסלת תותים טריים ועוד. להזמנות: machne.co.il. המחיר: 340 שקל. עלות המשלוח: 40־55 שקל, תלוי באזור.

מי שרוצה להיות מקורי, יכול להפתיע את המארחים בערכות יצירה משפחתיות הקשורות לחנוכה של האומנית רותי איזבוצקי "אומנות העיצוב" באתר ruthyisboutsky.co.il. טווח המחירים: 159־239 שקל, כולל משלוח לכל רחבי הארץ. מומלץ להזמין שבוע מראש.