לקראת סיום חגיגיות המונדיאל וסיום השנה האזרחית, רשת 'חצי חינם' חוזרת עם פסטיבל של חגיגת אלכוהול - 'פסטידרינק'. בכל סניפי הרשת ניתן למצוא מגוון של מבצעים אטרקטיביים על אלכוהול ובסניפי הדגל יוקמו עמדות טעימה של מיטב המותגים. הפעם ארגנו ב'חצי חינם' מסיבה מיוחדת בימי שישי עם עמדות די ג'י שיהפכו את מתחם הטעימות למסיבה מקפיצה.

פסטיבל האלכוהול של רשת הסופרים 'חצי חינם' יתקיים בכל סניפי הרשת לאורך חודש דצמבר, בין התאריכים 15-30.12.2022. במהלך החגיגות יוצע ללקוחות מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים במחלקת היינות, האלכוהול והבירות. בנוסף, בשלושת סניפי הדגל יפרסו עמדות טעימה של מיטב מותגי האלכוהול המובילים, ביניהם: וויסקי מאנקי שולדר, ערק מחייה 13, סדרת יינות מונלייט, ג'ק דניאלס, וויסקי לייבל 5, וודקה סטולי ועוד. ה"פסטידרינק" הנוכחי מקבל טויסט מפתיע ומקפיץ במיוחד כאשר בימי שישי יוקמו עמדות די ג'י שילוו את הלקוחות לאורך הקניה בסניפים וינעימו את זמנם.

עמדת הטעימות בסניפי הדגל תפעל ביום חמישי בין השעות 16:00-21:00 וביום שישי 10:00-14:00 עמדות הדיג'יים הילוו את הקונים יפעלו בימי שישי בין השעות 11:00-13:00.