הכתבה נכתבה בשיתוף מפעל הפיס

איזה כיף שאפשר להמציא את עצמנו מחדש שוב ושוב בעזרת כלים ומיומנויות נרכשות לחלוטין. האזרחים הוותיקים, אלה שכבר ראו דבר או שניים, יכולים לתרום כל כך הרבה מניסיונם האישי והמקצועי, אך לעיתים קרובות הגיל מהווה עבורם מכשול, שלא בצדק.

חברת שופרסל ו-Be פארם השיקו במיוחד עבור אזרחים ואזרחיות ותיקים/ות מיזם חדש, במסגרתו מוצעים לאזרחים ותיקים מגוון קורסים ללא עלות, שבהם הם יכולים למנף את עצמם ולהמציא את עצמם מחדש, בדרך להשתלבות בשוק העבודה.

"שופרסל פועלת לחיזוק השוויון בחברה הישראלית על ידי יצירת הזדמנות תעסוקה שווה לכלל קבוצות האוכלוסייה", אמרה עינת אמיתי, סמנכ"ל משאבי אנוש בקבוצת שופרסל. "אנו גאים בהטרוגניות ובגיוון העובדות והעובדים בחברה וכאחד מהמעסיקים הגדולים ביותר במשק, רואים בכך מחויבות ערכית, חברתית וכלכלית. נמשיך ונפעל להעסקה, שילוב והכשרה למען הרלוונטיות התעסוקתית"
 
הסדנה הראשונה שמוצעת לאזרחים ותיקים ללא עלות במסגרת המיזם היא "להמציא את עצמך מחדש בכל גיל" - סדנה אינטראקטיבית בה הם יקבלו כלים למיתוג ולקידום עצמי, במטרה לייצר ביחד הזדמנויות לצמיחה ולשגשוג, מתוך אמונה כי אין גיל ללמידה ולהצלחה.

סדנה שהיא חוויה - להמציא את עצמך מחדש בכל גיל
במהלך הסדנה, יקבלו המשתתפים כלים ומיומנות מתחום התדמית והביוטי לפיצוח מטרות ויעדים בחיים, וילמדו אסטרטגיות שיעזרו להם להישאר רלוונטיים ומיומנויות שיחזקו ביטחון עצמי והשראה להגשמת החלום המקצועי והאישי.

את הסדנה מנחה היועצת האסטרטגית ומגישת הטלוויזיה, גליה תורן חן ומאסטר האיפור והביוטי, ירין שחף. מדובר על מפגש חד פעמי שבו יוענק ספר מיתוג ומנהיגות שכתבה גליה, וכן מתנות ממיטב מותגי הביוטי, להמשך הלמידה והתרגול בבית.

"ליופי אין גיל, ולערך שאנחנו מביאים אין גבולות", אומרת גליה. "לכן אני מאמינה שכאשר לומדים את הכלים הנכונים, הם עדכניים לכל זמן ולכל תקופה, ללא קשר לקריירה או לגיל שלנו. אני רואה את זה קורה סביבי כל הזמן - לאנשים נפתחות הדרכים לעוד ולעוד יצירה ועשייה בכל גיל, גם בעולמות הביוטי וגם בזירות ועולמות נוספים".

להרשמה לסדנה>>

גליה תורן חן (צילום: יח''צ)
גליה תורן חן (צילום: יח''צ)

ירין שחף (צילום: יח''צ)
ירין שחף (צילום: יח''צ)

מה לומדים בסדנה?

  • התמקדות בערכים שמובילים להצלחה.
  • התעמקות בנקודות החוזקה שלנו.
  • קבלת מוטיבציה דרך משחקים שוברי קרח.
  • חקירה של כלים מעולמות הפסיכולוגיה הארגונית והפסיכו-אסתטיקה.
  • הכרת תורת המיתוג החושית על גווניה המרהיבים.
  • חיזוק שרירי היוזמה והתקשורת הבינאישית והתאמתם למסע החיים המתפתל והמשתנה בגיל השלישי.
  • תרגול פרזנטציה אישית ועמידה מול קהל וגם מול מצלמה.
  • התייחסות למהפכה התעסוקתית דיגיטלית ולימוד איך לצלם את "הסטורי שלנו" וכן שיפור יחסים עם ה"פרונט": לאהוב קצת יותר את מה שאנחנו רואים במראה ומן הצד השני של עדשת המצלמה.

בקורס ישולבו כלים מעשיים מעולמות הביוטי-פסיכולוגיה באמצעותם ילמדו המשתתפים איך לחזק את הבטחון, הנוכחות, הכריזמה והדימוי העצמי. תיערך אף הדגמת איפור במהלכה ילומדו טיפים וטריקים יומיומיים של אנשי מקצוע בכירים בתחום הבישום, טיפוח העור, האיפור והשיער - בהתאמה לגיל השלישי.

ירין שחף, מהמאפרים הבכירים והוותיקים בארץ, ייקח את המשתתפים למסע מרתק בעולם הצבע ויעניק טיפים של סטיילינג בשבילו ובשבילה.

אז אם אתם מרגישים ומרגישות שעדיין לא אמרתם את המילה האחרונה, שיש לכם חלום במגירה, שתמיד נמשכתם ונמשכתן לתחומי היזמות, התקשורת, התדמית, הביוטי או הביזנס, הקורס הזה נולד בשבילכם ובשבילכן. הרשמו עוד היום והבטיחו את מקומכם בנבחרת האזרחים הוותיקים שלנו.
 
על המנחים המקצועיים של הקורס
גליה תורן חן - היועצת האסטרטגית של Beפארם ושל מותגים מובילם נוספים בתחום הביוטי. בעלת BA בפסיכולוגיה ו-MBA בהתנהגות ארגונית. סופרת, כותבת ויוצרת תוכן ותיקה ומוערכת, מגישת תכנית הטלוויזיה "מילון היופי" ברשת 13 ומרצה מבוקשת היוצרת קשר ייחודי עם קהל היעד שלה, מכל גיל ומכל מגדר, תוך שילוב אלמנטים מעולמות הפסיכולוגיה, פיתוח היצירתיות, המוטיבציה והאסתטיקה.

ירין שחף - מנטור האיפור והביוטי מספר 1 בישראל, בעל שם עולמי בהוראת מקצועות היופי, מנחה ומרצה מבוקש בתחום ההתפתחות האישית והמקצועית ובעל ניסיון של מעל 30 שנה בהשמת כוח אדם לעולמות הביוטי והאסתטיקה. חבר בוועדות בינלאומיות לחיזוי טרנדים ומגמות, בוגר ג'ורג'יו מייק אפ אקדמי בפירנצה איטליה ואיש מקסים ומצחיק מאין כמוהו.

מועד ושעות הקורס: 2.1.2023 בין השעות 11.00-15.00
אופן מפגשים: סדנה פרונטלית, חד פעמית .
מס' משתתפים: 35
הקורס והמשתתפים יצולמו, הסרטים יעלו בנכסים הדיגיטליים של וואלה ומפעל הפיס.

לוקיישן - ירין שחף, בית הספר למקצועות היופי, בית הלל 10, תל אביב (מרחק של 5 דקות מתחת רכבת עזריאלי).

להרשמה לסדנה>>

אזרח ותיק, מחפש עבודה? למגוון משרות מותאמות הקלק כאן

למידע בנושא תעסוקה בגיל השלישי, כתבות וסרטונים, היכנסו>>

הכתבה נכתבה בשיתוף מפעל הפיס