השימר הצעיר: מותג האיפור והביוטי של מור ממן מציע קולקציית שימרים להענקת טאץ' של זוהר טבעי באפס מאמץ. השימר מסדרת Pure Glow מגיע בסטיק דו־צדדי - בצד אחד שימר סופר גלאם ובצד שני מברשת ייעודית למריחה ולטשטוש אידיאלי. הפורמולה קרמית ונמרחת בקלות. השימר מגיע בשני גוונים Light ו־Dark. המחיר: 159 שקל. לרגל חגיגות הסילבסטר כל המוצרים באתר בהנחה של 23%. ניתן להשיג באתר מור ממן.

שימר סטיק של מור ממן 159שח (צילום: תומר באסל)
שימר סטיק של מור ממן 159שח (צילום: תומר באסל)

וינטג' יוקרתי: אתר VOLVER מציע מגוון פריטי וינטג' ויד שנייה של בתי האופנה הגדולים בעולם - לואי ויטון, גוצ'י, דיור, פנדי ועוד. את הפריטים אוספות הבעלים אורנה שאול ושחר אלחנטי מכל העולם. לכבוד סיום השנה האזרחית תתקיים מכירה מיוחדת באתר, שבה יימכרו כל הפריטים של המותגים בהנחות של עד 50% הנחה. בתאריכים 26־31 בדצמבר כל הפריטים הם ONE OF A KIND. בתמונה: קרדיגן פייטים וינטג' במחיר 480 שקל במקום 7,480 שקל.

וולוור קרדיגן פייטים וינטג' (צילום: יח''צ)
וולוור קרדיגן פייטים וינטג' (צילום: יח''צ)

בועות של זוהר: קולקציית החגים של מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מושקת בגוני ורוד וזהב עם פפיון ממתכת ועיטורי בועות, הניתנות למחזור או לשימוש חוזר. הקולקציה האלגנטית כוללת פריטים בודדים לצד מארזי מתנה ייחודיים. בין פריטי הקולקציה מצאנו פלטות של צלליות, עפרונות וקיט לעיניים, שפתונים בודדים וגם מארזים, היילייטר, מארזי מתנה, תיק קלאץ' וקיט לגבות. טווח המחירים לפריטים בקולקציה: 99־299 שקל. ניתן להשיג בחנויות M.A.C ובאתר המותג.

סקארה צלליות מטאליות (צילום: קית גלסמן)
סקארה צלליות מטאליות (צילום: קית גלסמן)

אקססוריז משלים: המותג ניין ווסט משיק ליין תיקי ערב נוצצים וטרנדיים לעונה הקרובה: התיקים מתאפיינים במראה אלגנטי וזעיר אך יוקרתי עם ידיות לנשיאה או רצועות כתף. ניתן להשיג בגוני שחור וכסף. טווח המחירים לקולקציית התיקים: 249־399 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות ניין ווסט בפריסה ארצית.

קיקו מילאנו קולקציית - happy b-day bellezza (צילום: יח''צ)
קיקו מילאנו קולקציית - happy b-day bellezza (צילום: יח''צ)

25 שנות גלאם: מותג האיפור האיטלקי Kiko Milano חוגג יום הולדת 25 בקולקציה נוצצת במיוחד, שכוללת את כל רבי־המכר האהובים מכל הקולקציות ומכל הזמנים. לכל המוצרים בקולקציה יש דבר אחד משותף: כולם משקפים באופן מוחלט את הדנ"א של המותג באיכות שבדומה ליין משתבחת עם השנים. כעת, בפעם הראשונה, הם יצרו קולקציה במהדורה מוגבלת, בצבע כסף, עם סטייל עוצר נשימה. טווח המחירים למוצרים בקולקציה הנוצצת: 49־119 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות Kiko Milano ברחבי הארץ ובאתר המותג.

וודקה אולטרה פרמיום louers vodka (צילום: יח''צ)
וודקה אולטרה פרמיום louers vodka (צילום: יח''צ)

ממעמקים קראתיך: וודקה אולטרה פרימיום LOUERS VODKA, עטורת הפרסים, מיוצרת בעבודת יד - החל מתהליך בחירת הדגנים ועד מילוי הבקבוק. תהליך הייצור הקפדני כולל שישה זיקוקים ו־12 סינוני פחם פעיל עדין במיוחד כדי לקבל את הטעם העדין והייחודי. המזקקה משתמשת במים מינרליים המטוהרים על ידי שכבות חמר ממעמקי אדמת הולנד. הבקבוק מעוצב ויוקרתי ומיוצר בעבודת יד של אומנים הולנדיים. אחוז האלכוהול: 40%. המחיר: 650 שקל לליטר. ניתן להשיג ברשת בנא משקאות ובהזמנה טלפונית במשלוח עד הבית 2229*.

la bouche rouge beyond skin (צילום: יח''צ חו''ל)
la bouche rouge beyond skin (צילום: יח''צ חו''ל)

חתומים בנשיקה: מותג האיפור הצרפתי והיוקרתי La bouche rouge paris משיק סדרת אודמים הניתנים למחזור ולמילוי ללא מיקרו־פלסטיק, ומכילים סרום ולחות למריחה רכה ולמראה נשי, נקי ואלגנטי. את המותג ניתן להשיג בחנות הבוטיק BEYOND SKIN, הראשונה בישראל למותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים. המחיר לאודם: 150 שקל. המחיר לכיסוי: 250 שקל. ניתן להשיג בחנות הבוטיק למותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים BEYOND SKIN בקניון רמת אביב.

open the wonder with swarovski (צילום: יח''צ חו''ל)
open the wonder with swarovski (צילום: יח''צ חו''ל)

שלג וקריסטלים: המותג SWAROVSKI משיק את קולקציית OPEN THE WONDER לכבוד עונת החגים ברחבי העולם ומזמין אתכם לפתוח את חגיגות הסילבסטר עם קולקציה מגוונת, שבה תוכלו לבחור מתנה עבור מישהו שאתם אוהבים או עבור עצמכם. מבין המגוון בקולקציה מצאנו את STELLA - משפחת התכשיטים הייחודית לעונת החגים שעוצבה בציפוי זהב תוך כדי משחקי פרופורציות במטרה ליצור זוהר ונצנוץ. הקולקציה זמינה בחנות ובאתר המותג. טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 275-4,300 שקל

סקארה  צלליות מטאליות (צילום: קית גלסמן)
סקארה צלליות מטאליות (צילום: קית גלסמן)

בעיניים נוצצות: רשת סקארה מציעה לחגיגות הסילבסטר פלטה הכוללת 56 גוונים מטאליים, מנצנצים ומלאי שיק וגלאם. בין הגוונים המנצנצים: ניודים, חומים טבעיים, תכלת, צהובים, כתומים ואפילו לבן מנצנץ. הפלטה כוללת גם גוונים כהים להצללה עמוקה וגם גוונים בהירים להארה. לצלליות מגע קטיפתי ופיגמנט חזק ודומיננטי להענקת מראה אחיד בעת המריחה. המחיר לפלטה: 40 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת.

  terminal-x-pavonet-סילבסטר  (צילום: דימה טליאנסקי)
terminal-x-pavonet-סילבסטר (צילום: דימה טליאנסקי)

בדים וחרוזים: הקולקציה הנוצצת של נטע אלחמיסטר ו־TERMINAL X מציגה את המותג PAVONET לבגדי ערב נוצצים לנשים, כמענה לצורך אופנתי וכפתרון לנשים שמחפשות בגדי ערב פרימיום במחיר אטרקטיבי. לאור ההצלחה מושקת כעת הקולקציה השנייה של המותג עבור ליל הסילבסטר והעונה הגשומה, והיא מורכבת משמלות ומחצאיות מבדים מחורזים בעבודת יד. טווח המחירים: 170־650 שקל. ניתן להשיג באתר TERMINAL X ובמשלוח מהיר מהיום למחר עם שליח עד הבית.

mango מחיר שמלה 299.90 שח (צילום: יח''צ חו''ל)
mango מחיר שמלה 299.90 שח (צילום: יח''צ חו''ל)

עטופה בנצנצים: ענקית האופנה MANGO מציגה קולקציית סילבסטר מלאת גלאם, סטייל ונצנצים. הפריטים בקולקציה עשויים בדי קטיפה, סאטן והרבה פייטים. הקולקציה מציגה משחקי שקיפויות ושילובים נועזים בין חומרים. בין הפריטים המוצגים ניתן למצוא אוברול פייטים, שמלות קטיפה, חצאיות פייטים באורכים שונים, מחוכים וחולצות אוף שולדר. המחיר לשמלת המיני הכסופה: 299 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת.

דיסני הום עגילים לאב ציפוי זהב  64.9שח (צילום: שירה רז)
דיסני הום עגילים לאב ציפוי זהב 64.9שח (צילום: שירה רז)

נסיכת דיסני: דיסני הום משיקה ליין תכשיטים להשלמת הלוק הנוצץ. קולקציית הקפסולה של התכשיטים בעיצובים מקוריים משלבת בין הקו האייקוני של הדמויות הקסומות מיקי ומיני מאוס לבין אלמנטים טרנדיים מעולם התכשיטים. בין הפריטים מצאנו שרשראות, טבעות, עגילים וצמידים בציפוי זהב אמיתי, כסף stainless steel ואבני זירקון. טווח המחירים: 30־170 שקל עם הטבה ייחודית לרגל ההשקה - 1+1 על כל הפריטים (הזול מביניהם) בתוקף עד 31 בדצמבר או עד גמר המלאי. ניתן להשיג בחנויות הדגל של דיסני הום ברחבי הארץ ובאתר.

  דנון עגילים זהב ארוכים  מחיר 299 שח  (צילום: ליאור קסון)
דנון עגילים זהב ארוכים מחיר 299 שח (צילום: ליאור קסון)

נועזות בשרשראות: מותג התכשיטים DANON משיק קולקציית קפסולה זוהרת לחגיגות, הכוללת תכשיטי זהב נוצצים לצד צבעוניות נועזת, אבנים ססגוניות, פנינים ומשחקי גדלים. בין הפריטים בקולקציה שרשראות סטייטמנט נועזות, עגילים מצופים זהב בשילוב אבני חן או חרוזים וטבעות מצופות זהב או כסף עם קריסטלים של סברובסקי. המחיר לעגילי זהב ארוכים: 299 שקל. ניתן להשיג באתר או בחנויות המותג בקניון עזריאלי תל אביב ובקניון G כפר סבא.

 שאנל משקפיים לסילבסטר  (צילום: יח''צ חו''ל)
שאנל משקפיים לסילבסטר (צילום: יח''צ חו''ל)

פונקציה או תכשיט: מותג האופנה והאקססוריז שאנל, מהמובילים והיוקרתיים בעולם, יוצא בקולקציית משקפי שמש עם עדשות שקופות, המשלבות חומרים יוקרתיים של מתכות, זכוכית ושרשראות פנינים. הדגמים מטשטשים את הגבולות בין יום ולילה ובין משקפיים לתכשיט, והם בעלי אמירה אופנתית, שיקית ויוצאת דופן. הדגמים מאופיינים במסגרות מרובעות בעלות גימור קעור בצבע זהב מוברש, במוטות בגימור עדין ומלוטש ובשרשרת פנינים המשלבת את לוגו המותג. המחיר: 5,139 שקל. ניתן להשיג בחנויות היוקרה ברחבי הארץ.

factory54 mach&mach (צילום: יח''צ)
factory54 mach&mach (צילום: יח''צ)

מצאה נסיך: נעלי העקב המנצנצות של MACH & MACH הפכו לוויראליות וזכו למעמד גבוה של גלאם תודות לכוכבות, כמו ביונסה, קיילי ג'נר, קים קרדשיאן וקיארה פראני. הדגמים מיוצרים באיטליה ומזוהים בזכות סימן ההיכר של פפיון קריסטלים כפול שאי אפשר לעמוד בפניו, עקבי סטילטו ורצועות קרסול דקיקות ומשובצות. הנעליים מוצעות בשפע של גוונים צבעוניים, אבל גם בכסף, שקוף ושחור בעיצוב נשי, חצוף ולא מתנצל. טווח המחירים: 3,980־4,490 שקל. ניתן להשיג באתר פקטורי 54, בחנויות הרשת ברמת אביב, בממילא ובאילת ובחנות AMOR בכיכר המדינה.