הכתבה נכתבה בשיתוף עדן מתנות

כיום מצב שונה בהחלט. בזכות טכנולוגיות חדישות אפשר כיום לקחת גם חפצים יומיומיים ושגרתיים לכאורה שהגברים נוטים לעשות בהם שימוש ולהפוך אותם לכאלה שיהיו מותאמים אישית ויהיה ברור שהם נבחרו בקפידה מתוך רצון אמיתי לשמח ולתת תשומת לב.

כל עולם התוכן של מתנות יום הולדת עבר לא מעט שינויים בזמן האחרון ובזכות התאמה או עיצוב אישיים של המתנה עצמה עבור מי שאמור לקבל אותה – יש הרבה יותר אפשרויות כיום ומכיוון שהמתנה מתאימה ומיועדת אך ורק עבור בן אדם אחד – הרי שעצם המחשבה והרצון להפתיע יהיו מרגשים ומשמחים לא פחות מעצם קניית המתנה עצמה.

איך לבחור נכון מתנה לגברים?
על מנת להקל על העניין של קניית מתנות לגבר אפשר קודם כל לחשוב לעומק האם מועד מסוים או אירוע כזה או אחר באמת מצדיקים קניית מתנה. לפעמים עדיף להמתין ולרכז ביחד כמה אירועים או נושאים שראויים למתנה ואז קל יותר לבחור מתנה גדולה או משמעותית במקום לפזר את הקנייה לכמה מתנות קטנות שקשה לחשוב עליהן.

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא שמתנה טובה ונכונה לגבר בהחלט יכולה להיות פריט או חפץ שהוא ממילא עושה בו שימוש ורק להוסיף עליו איזשהו כיתוב אישי או הקדשה כך שיהיה ברור שהמתנה הזאת מיועדת אך ורק לו ולא לאף אחד אחר. מעבר לכך, אף אחד אחר לא יכול לעשות שימוש במתנה הזאת של אותה הקדשה אישית.

יש שלל דוגמאות שאפשר לבחון לעומק – ארנק או כיסוי שמגן על הטלפון הנייד, תכשיט אם אותו גבר אוהב תכשיטים ועונד אותם, שעון, יש גברים שאוהבים מאד פריטי נוי בחדר שלהם או אפילו על המיטה – בובת דובי אישית שנעים להתכרבל איתה, שמיכה נעימה שמתאימה לערב הקריר בבית מול הטלוויזיה ועוד.

ברגע שהופכים את המתנה לאישית היא כבר משהו אחר. מנורת לילה שחרוטה עליה תמונה של הגבר עם בת הזוג שלו היא הרבה יותר מסתם מנורת לילה משמימה והיא תהפוך מהר מאד למתנה עם ערך רגשי עמוק וחזק והרי שזו המטרה כאשר קונים מתנה. שיאהבו אותה והיא תהיה מוצלחת, תהיה בשימוש קבוע ותדיר ואהובה מאד.

למה חשוב להקדיש מחשבה לפני שקונים מתנה לגבר אהוב?
עצם היותו של אותו אדם גבר שיש לו הרבה חברים וכמובן בת זוג אוהבת לא הופכת אותו לכזה שמראש פוסלים כל אפשרות של קניית מתנה עבורו, אין זה הוגן. מכאן שגם אם נדמה שאין מה לקנות לו, שלא יודעים מה הוא אוהב ושהוא משתייך לאותה קבוצת אנשים שפשוט אי אפשר לקנות לה מתנה – הרי שכדאי לחשוב על זה שוב ולנסות לשים לב לחפצים שהוא עושה בהם שימוש יומיומי ושגרתי.

ברגע שמזהים אותם אפשר לנסות לחשוב לקנות לו חפץ כזה ולהוסיף עליו הקדשה, חריטה, צריבה או הדפסה כך שהוא יהיה אישי, עם מילים טובות ונכונות, עם ברכה שמגיעה מעומק הלב או עם איחול שמתאים רק לו ורק לשלב הספציפי הזה בחיים שלו. פתאום חפץ רגיל שמשתמשים בו כל הזמן יהפוך להיות ייחודי, מעניין ואישי במיוחד.

הכתבה נכתבה בשיתוף עדן מתנות