אופטיקנה משיקה את קולקציית 2023 של מותג הבית Cattleya שממשיכה להכתיב טרנדים בצילומי הקולקציה משתתפים הפרזנטור עומר אדם לצד הדוגמנית הבינלאומית ליתאי מרכוס. הקולקציה מציגה 30 דגמים של משקפי שמש ו-20 דגמים של משקפי ראייה. הקולקציה החדשה משלבת נגיעות של אופנה עילית עם פנטזיה וירטואלית ומציעה מגוון מסגרות בגוונים ירוקים עזים ברוח טרנד הקיימות החם הכובש את עולם האופנה, לצד מסגרות בעלות צבעים נועזים נוספים, שימוש בחומרים ממוחזרים, מסגרות א-סימטריות, מסגרות בעלות פרופילים עבים וחדים, מסגרות בהירות ושילובים של שרשראות ומסכות. 
טווח מחירים: 399-299 שקלים. 

עומר אדם לקאטליה 2023 (צילום: סיימון אלמלם)
עומר אדם לקאטליה 2023 (צילום: סיימון אלמלם)

מארז הטיפוח של חברת FRE עם בלוגרית האופנה קורל מיכאלי: בין מוצרי המארז תמצאו- -CLEANSE ME תרחיץ פנים מיסלרי שמנקה את הפנים בעדינות ושומר על הלחות, C ME- סרום ויטמין סי, GLOW ME- תכשיר הגנה, RECOVER ME- קרם לילה משקם שמעניק לחות, -DETOX ME מסכת הניקוי והטיהור.
מחיר השקה: 373 שקלים. 

קורל מיכאלי ל- FRE (צילום: יחצ)
קורל מיכאלי ל- FRE (צילום: יחצ)

עוגיות הנוטלה המפורסמות מאירופה מגיעות לישראל: חברת פררו תציע את עוגיות הנוטלה בשלוש אריזות שונות להזדמנויות צריכה שונות: מארז משפחתי של שקית עם 276 גרם (20 יחידות), מארז לדרך עם 168 גרם (12 יחידות) ומארז אישי עם 42 גרם (3 יחידות).
מחיר מומלץ: 29.90-3.90 שקלים. 

עוגיות נוטלה מארז משפחתי (צילום: פררו)
עוגיות נוטלה מארז משפחתי (צילום: פררו)

מותג המשזפים THE LUX LUB מבית סופר-פארם, מתרחב לראשונה לתחום האיפור ומשיק סדרת מברשות איפור הכוללת מברשת מניפה, קונטור, מברשת לפודרה, מברשת למריחת מייקאפ, מברשת לסירוק גבות, לאייליינר, לשפתיים ולמריחת קונסילר. את כלל הפריטים ניתן למצוא בסניפים ובאתר סופר-פארם אונליין.
מחיר מומלץ: 49.90-29.90 שקלים.

THE LUX LUB (צילום: יחצ)
THE LUX LUB (צילום: יחצ)

מותג הלקים הניו-יורקי essie משיק קולקציית לקים חדשה לחורף 2023: חמישה גוונים חורפיים חדשים המתאימים לעונה הקרה – פלטת צבעים של כתומים, סגולים עתיקים ואפורים.
מחיר מומלץ: 42 שקלים.

גווני החורף של ESSIE  (צילום: יחצ)
גווני החורף של ESSIE (צילום: יחצ)

בכל מקום ובכל זמן - חדש מקפה עלית: קפה נמס קפוצ'ינו- אבקה להכנת משקה קפה בשני טעמים: משקה קפה בטעם וניל ומשקה קפה בטעם קלאסי.
מחיר מומלץ: 27.70-18.90 שקלים.

נמס קפוצינו (צילום: סטודיו שטראוס)
נמס קפוצינו (צילום: סטודיו שטראוס)

מותג הספורט והאופנה הבינלאומי saucony מציג את קולקציית הביגוד לחורף 2023- הקולקציה היא שילוב של אופנתיות וטרנדיות לצד טכנולוגיות נוחות וחדישות ובדים בעלי תכונות ייחודיות המאפשרות נידוף זיעה מקסימלי בין הפריטים  ניתן לראות גופיות, מכנסי ריצה, חולצות, ג'קטים ומעילים המתאימים לריצה, טייצים לנשים ועוד.
טווח מחירים: 499-119 שקלים. 

סאקוני קולקציית סתיו חורף (צילום: יחצ)
סאקוני קולקציית סתיו חורף (צילום: יחצ)

KISSES & BOWS LIP KIT: מארז חגיגי עם תיק מהמם במהדורה מוגבלת: מכיל שלושה מוצרים בגודל מלא: פריימר Prep + Prime Lip, שפתון נוזלי Powder Kiss Liquid Lipcolour ושפתון Lustreglass קלאסי. מוצע בשני גוונים- אדום כחלחל עז או סגול  סחלב. מאק.
מחיר מומלץ: 199 שקלים. 

KISSES & BOWS LIP קולקציית הולידי מאק (צילום: יחצ חול)
KISSES & BOWS LIP קולקציית הולידי מאק (צילום: יחצ חול)

סנו סושי משיקה את מגבות הפלא– מגבות נייר בגלילים שארוכים פי שלוש מהרגיל, למעשה, ארבעה גלילים באריזה – שווים בכמות ובאורך כולל ל- 12 גלילים רגילים וסה"כ 126.9 מטרים.
מחיר מומלץ: 24.90 שקלים. 

מגבות הפלא של סנו סושי  (צילום: טל אזולאי)
מגבות הפלא של סנו סושי (צילום: טל אזולאי)

הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף, בהשקה ומיתוג חדש של כל מגוון מוצרי המותג בקטגוריות השונות: שמפו, מרכך, תחליב רחצה. עם פורמולה חדשה, 92% רכיבים ממקור טבעי, אריזה ידידותית לסביבה.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים. 

שמפו הוואי  (צילום: סטודיו אלדד שאו)
שמפו הוואי (צילום: סטודיו אלדד שאו)