מותג הטיפוח MILUCCA משיק סדרה של שפתונים מבריקים, ובה שמונה גוונים רב־עונתיים ומלאי נוכחות. השפתונים עמידים יחסית, אינם דביקים ולא מייבשים את השפתיים. מחיר: 24.90 שקלים. ברשת סופר־פארם. 

המותג “סנו סושי” משיק מגבות פלא בגלילים ארוכים פי שלושה, כך שכעת הן מגיעות כארבעה גלילים בתוך אריזה (באורך זהה ל־12 גלילים). האריזה החדשה קומפקטית ונוחה יותר לנשיאה ולאחסון. מחיר: 24.90 שקלים.

מגבות הפלא של סנו סושי  (צילום: טל אזולאי)
מגבות הפלא של סנו סושי (צילום: טל אזולאי)

מותג הטונה סטארקיסט משיק את סדרת סטארקיסט LunchBox הכוללת שלושה טעמים: אורז בסמטי וירקות בתוספת טונה בתיבול פיקנטי; אורז, קינואה ופלפלים בתוספת טונה בלימון ותימין; ופסטה ברוטב נפוליטנה בתוספת טונה ועגבניות מיובשות. כל “הארוחות” מגיעות ארוזות במארז נוח לשימוש. הן לא מצריכות קירור ומתאימות גם למי שמחפש פתרון לארוחה קלה מחוץ לבית. הן מתובלות היטב, כשהמנות עם האורז הן מוצלחות יותר. מחיר: 14.90 שקלים.

סטארקיסט LunchBox (צילום: יחצ)
סטארקיסט LunchBox (צילום: יחצ)

תלמה משיקה מוצר חדש בסדרת דלי: דליאגוז, שכולל שישה סוגים של דגנים מצופים דבש, בתוספת אגוזי לוז שלמים מקורמלים ושקדים פרוסים. שילוב נהדר של דגנים מתקתקים עם קראנצ’יות של שקדים ואגוזים. הטעמים מאוזנים ומשתלבים עם יוגורט או חלב, אך גם כנשנוש ישר מהקופסה. היינו שמחים אם היו יותר אגוזים, אך בגדול אהבנו. מחיר: 17.90־25.90 שקלים.

דליאגוז  (צילום: סטודיו 0304)
דליאגוז (צילום: סטודיו 0304)

המותג essie מצרף לקולקציית הלקים חמישה גוונים חורפיים שנעים על פלטת צבעים של כתום, סגול עתיק ואפור. כדי ליצור איטום מלא של הציפורניים, כדאי למרוח לפחות שתי שכבות. מחיר: 42 שקלים.

 גווני החורף של ESSIE (צילום: יחצ)
גווני החורף של ESSIE (צילום: יחצ)

SeboCalm משיק שני סבוני פנים חדשים מסדרת CLASSIC: סבון פנים לשיפור גמישות העור וסבון פנים להפחתת גירויים. שניהם מתאימים לעור רגיש, אדמומי ומגורה. אלה סבונים נהדרים שמתאימים לשימוש יומיומי. הם מסירים ביעילות איפור ואינם מייבשים כלל את העור. מחיר: 79.90 שקלים.

סבוקלם - סבון פנים לעור רגיש ולגמישות העור (צילום: יחצ)
סבוקלם - סבון פנים לעור רגיש ולגמישות העור (צילום: יחצ)

 
מותג הטיפוח "חוה זינגבוים" משיק את Remicronized Hand Cream - קרם ידיים טיפולי במרקם עשיר, שמרכך את העור ושומר על גמישותו. מעבר ללחות, הוא נותן אפקט של מתיחה לעור הידיים. החיסרון היחיד הוא המחיר הגבוה. מחיר: 280 שקלים.

Remicronized Hand Cream (צילום: יחצ)
Remicronized Hand Cream (צילום: יחצ)