רשת חצי חינם, שהתחילה מבסטה בשוק הכרמל לפני 33 שנה, חוגגת בימים אלה יומולדת עם קמפיין גדול ומתוקשר שכולל מבצעים וחלוקת תווי קניה מתנה. לכבוד חגיגות יום ההולדת החליטו להפתיע את הלקוחות עם מכונות מזל שמוצבות בכל סניפי הרשת, הלקוחות שמשחקים במכונת המזל יוכלו להיות מבין אלפי זוכים בתווי קניה של עד 2,000 שקלים במתנה. 

מבצע בחצי חינם (צילום: רשת חצי חינם)
מבצע בחצי חינם (צילום: רשת חצי חינם)

מהרשת נמסר: "לקוחות רבים כבר זכו בתווי קניה מתנה ויש עוד אלפי לקוחות שעתידים לזכות בימים הקרובים. כיף לראות את לקוחותינו הנאמנים בסניפים כאשר רבים מהם קונים ברשת לאורך למעלה מ- 30 שנה. זה ממש לא מובן מאליו".

בנוסף, מציעה הרשת מאות מבצעים בכל המחלקות: בקצביה, במחלקת הדגים הטריים, במחלקת מוצרי המזון, מוצרי החלב, הניקיון, הטואלטיקה ועוד. בתקופה זו בה המשק הישראלי סובל מעליות מחירים במגוון תחומי החיים: חשמל, מים, משכנתאות, גני ילדים ועוד. ברשת חצי חינם מציעים מבצעים משמעותיים שלטענתם יכולים לחסוך משמעותית בעלות סל הקניות החודשי. לדוגמה:

ההבדלים במחירים (צילום: רשת חצי חינם)
ההבדלים במחירים (צילום: רשת חצי חינם)

ניתן לראות בהשוואת המחירים באופן מובהק וברור בטבלה למעלה שרכישה חכמה ונכונה של המבצעים אכן יכולה לחסוך מאות שקלים בסל הקניות ולהקל על העלויות וההוצאות הכבדות של כל משק בית בישראל.

מבצעים והנחות ב''חצי חינם'' (צילום: רשת חצי חינם)
מבצעים והנחות ב''חצי חינם'' (צילום: רשת חצי חינם)

אורית שלום-בג, סמנכ"לית שיווק וסחר חצי חינם, מסרה: "אני מתרגשת לחגוג ולציין עשייה ענפה של 33 שנה ביחד עם קהל לקוחותינו הנאמן. אני מזמינה את כולם ליהנות ממבצעים מטורפים על מוצרים מובילים בכל המחלקות. דווקא בתקופה מורכבת זו  אנו רואים חשיבות גדולה מאוד במבצעים רבים ואטרקטיביים שיחסכו בעלות סל הקניה החודשי ומקווים שחלוקת תווי הקניה מתנה תגרום ללקוחות לחייך ולשבור קצת את השגרה המאתגרת בה כולנו חיים".

רשת חצי חינם במבצע (צילום: רשת חצי חינם)
רשת חצי חינם במבצע (צילום: רשת חצי חינם)

סניפי רשת חצי חינם ברחבי הארץ ממוקמים ברחוב המרכבה 31 בחולון, הכישור 22 בראשון לציון, רחוב לח"י 16 בראשון לציון, משה לוי 8 בראשון לציון, הכשרת היישוב 3  בהוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים בפתח תקוה, וראשון לציון 1, אם המושבות.