סופר-פארם מצטרפת לטרנד העולמי ומשיקה את קטגוריית Sexual Wellness. הקטגוריה כבר נמצאת בסופר-פארם אונליין במגוון של כאלף פריטים, כאשר בסניפים ייכנסו בימים הקרובים בעיקר פריטים של המותג TOYBOX, שמגיעים בליווי תיק אחסון.  

הצעד הזה של סופר-פארם הוא רצון להדביק את העולם המערבי בכל מה שקשור לעולמות ה- Wellness, בריאות נפשית וגופנית. העיסוק הזה בעצמנו נולד לא מעט בשל תקופת הקורונה המבודדת, בה אנשים מצאו את עצמם עם מלא זמן פנוי, ספונים בבתים. כחלק מהמגמה להשקיע באני עם שילוב של אכילה נכונה, ספורט וטיפוח, היה לנו גם המון פנאי להתמקד במה שעושה לנו טוב גם מבחינה מינית. 

מסקר שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור הרשת, עולה כי שליש מהישראלים התנסו בעבר באביזרי מין, ואחד מכל חמישה ישראלים מחזיק ברשותו לפחות אביזר מין אחד. רבע מהישראלים אף מציינים כי אביזרי המין שיפרו משמעותית את חיי המין שלהם. 30% מהישראלים משתמשים באביזרי מין בתדירות שבועית.

קטגוריית ה-Sexual Wellness בסופר-פארם (צילום: יח''צ)
קטגוריית ה-Sexual Wellness בסופר-פארם (צילום: יח''צ)

קטגוריית ה-Sexual Wellness תכניס לראשונה נגוון של מותגים בינלאומיים, במקום בולט, מבלי להתבייש או להסתיר. בין המותגים: TOYBOX, PlusOne ו-LELO, Je Jeu , Satisfyer ואחרים. כמו כן, הקטגוריה תכללו שמנים, חומרי סיכה, ויטמינים ותוספים.

מותג שכדאי להכיר ויימכר כרגע רק בסופר-פארם אונליין הוא PlusOne, שמיוצר בחברת הביוטי והטיפוח האישי Clio. מוצרי המותג מסיליקון עמיד במים, בעלות של החל מ-89  שקלים.  עוד מוצר שתמצאו רק אונליין, הוא LELO – מותג פרימיום שבדי שנחשב למוביל בעולמות העיצוב והחדשנות.        

סדרת מוצרי הפרימיום של TOYBOX שתימכר על המדפים כוללת מכשירי וויברטור נטענים מסיליקון ועמידים במים, בטווח מחירים של 180 שקלים עד 250 שקלים.