לאחר תלונות רבות: אתר קניות מוכר נקנס במיליוני שקלים | כל הפרטים

חברת 'מאסטר שופ' המנהלת אתר קניות ברשת, נקנסה על ידי הרשות להגנת הצרכן בכמעט שני מיליון שקלים, לאחר שהתקבלו תלונות רבות של לקוחות החברה בנוגע להתנהלותה והטעייתם של הצרכנים באשר לפרטי העסקאות

ארנולד נטייב צילום: ללא
קנס מכובד
קנס מכובד | צילום: envato

הרשות להגנת הצרכן הודיעה היום (שלישי) כי בכוונתה להטיל קנס בסך כ-1.8 מיליון שקלים על אתר הקניות 'מאסטר שופ'. זאת בעקבות תלונות רבות שהתקבלו כנגדה, בגין "הטעיית עשרות צרכנים באשר למועד אספקת המוצרים, אי גילוי פרטים מלאים על העסקה, אי ביטול עסקה במועד ואי החזרת הכסף לצרכן במועד הקבוע בחוק".

מהרשות להגנת הצרכן נמסר: הקנס הוטל על החברה בעקבות הזמנות רבות שבוצעו מאתר האינטרנט שלה, אשר לא סופקו כמובטח, ולאחר שהחברה לא נענתה לדרישות לקוחותיה לבטל את העסקאות ולא החזירה לצרכנים את כספם במועד.

מחברת מאסטר שופ נמסר בתגובה להודעת הרשות כי: "החברה שמה לה ליעד את נושא השירות ואיכותו בראש סדר העדיפות, פעילות החברה הייתה מכירת מוצרים במחיר אטרקטיבי וללא פערי תיווך, בכל שלב העניקה החברה שירות, ככל שהתרחשו תקלות בשירות, נלמד כל מקרה ונחקור למען שיפור התהליכים".

בנוסף, מסרו מטעם החברה כי "גילנו הבוקר את הודעת הרשות, ההודעה הכתה אותנו בהלם זאת משום שהדברים נבדקו ע"י המועצה לצרכנות אשר הבינו שהפניות שהתקבלו היו מעטות והתוכן שלהן חשוב ככל שיהיו היו "קול ענות חלושה" למותר לציין כי  95% מהפניות טופלו ע"י השירות השוטף. 5% נמצאים בדיוני בתי משפט או איתור הלקוח, אנו נלמד את הודעת הרשות ונגיב באופן מסודר".

תגיות:
קנס כספי
/
אתרי קניות ישראליים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף