הרשות להגנת הצרכן הודיעה היום (שלישי) כי בכוונתה להטיל קנס בסך כ-1.8 מיליון שקלים על אתר הקניות 'מאסטר שופ'. זאת בעקבות תלונות רבות שהתקבלו כנגדה, בגין "הטעיית עשרות צרכנים באשר למועד אספקת המוצרים, אי גילוי פרטים מלאים על העסקה, אי ביטול עסקה במועד ואי החזרת הכסף לצרכן במועד הקבוע בחוק".

בשורה לישראלים: האם זהו הסוף של שיחות הספאם המעיקות?
האם מרמים אותנו בתכולת האריזות בסופר? מומחה מסביר מה ניתן לעשות

מהרשות להגנת הצרכן נמסר: הקנס הוטל על החברה בעקבות הזמנות רבות שבוצעו מאתר האינטרנט שלה, אשר לא סופקו כמובטח, ולאחר שהחברה לא נענתה לדרישות לקוחותיה לבטל את העסקאות ולא החזירה לצרכנים את כספם במועד. 

מחברת מאסטר שופ נמסר בתגובה להודעת הרשות כי: "החברה שמה לה ליעד את נושא השירות ואיכותו בראש סדר העדיפות, פעילות החברה הייתה מכירת מוצרים במחיר אטרקטיבי וללא פערי תיווך, בכל שלב העניקה החברה שירות, ככל שהתרחשו תקלות בשירות, נלמד כל מקרה ונחקור למען שיפור התהליכים".

בנוסף, מסרו מטעם החברה כי "גילנו הבוקר את הודעת הרשות, ההודעה הכתה אותנו בהלם זאת משום שהדברים נבדקו ע"י המועצה לצרכנות אשר הבינו שהפניות שהתקבלו היו מעטות והתוכן שלהן חשוב ככל שיהיו היו "קול ענות חלושה" למותר לציין כי  95% מהפניות טופלו ע"י השירות השוטף. 5% נמצאים בדיוני בתי משפט או איתור הלקוח, אנו נלמד את הודעת הרשות ונגיב באופן מסודר".