האביזר לשיער שכבש את הטיק-טוק מגיע לסופר-פארם: SHOWTIME מותג הביוטי של נועה קירל שנחת בסופר-פארם בקיץ האחרון, משיק ארבעה מוצרים חדשים - סט לעיצוב השיער, תיק דמוי פרווה מעוצב, ושני סטים של מברשות איפור מקצועיות. הסט לעיצוב השיער שבר את הטיק-טוק עם אלפי סרטונים ולמעלה מ-740 מיליון צפיות תחת ההאשטאג #heatlesshair, המדגימים את הקונספט החדשני למראה גלי וללא שימוש בחום.
טווח מחירים: 89.90-24.90 שקלים.

SHOWTIME של נועה קירל (צילום: קית גלסמן)
SHOWTIME של נועה קירל (צילום: קית גלסמן)

מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים משיק מסכת פנים המצטרפת לסדרה פורצת הדרך- רימייקרוניזד: תכשירי קולגן פברילי המבוססים על טכנולוגיית Deep Skin Technology tm וכוללים שתי טכנולוגיות מזעור המאפשרות להחדיר קולגן פברילי וחומצה היאלורונית במוצר אחד.
מחיר מומלץ: 435 שקלים.

Hava Zingboim -Remicronized Face Mask (צילום: כפיר זיו)
Hava Zingboim -Remicronized Face Mask (צילום: כפיר זיו)

סבא חביב מציע: מארז זיתים סוריים בכבישה ביתית מרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים. 800 גרם.
מחיר מומלץ: 24.99 שקלים. 

זית סורי מבוקע סבא חביב (צילום: יחצ)
זית סורי מבוקע סבא חביב (צילום: יחצ)

מותג הלקים הניו-יורקי האייקוני ESSIE, מציע סדרת לקים בפורמולת ג'ל לשימוש בייתי ללא צורך במנורת UV: הסדרה עמידה עד 12 ימים וקיימת ב-26 גוונים שונים.
מחיר מומלץ: 49.90 שקלים. 

essie אסי ג'ל קוטור (צילום: יחצ חול)
essie אסי ג'ל קוטור (צילום: יחצ חול)

ד"ר פישר מרחיבים את המגוון תחת המותג EFFECTIVE CARE ומשיקה סדרת קרמי גוף וקרמי ידיים המועשרים בחומצה היאלורונית, במרקם עדין הנספג במהירות ולתחושת רכות קטיפתית. קרמי הגוף והידיים מעניקים לעור לחות עשירה ל-72 שעות, בניחוח עדין ומתאימים במיוחד לעור יבש.
מחיר מומלץ: 24.90-11.90 שקלים.

ד''ר פישר אפקטיב קר קרם גוף מועשר בחומצה היאלורונית  (צילום: יעל האן)
ד''ר פישר אפקטיב קר קרם גוף מועשר בחומצה היאלורונית (צילום: יעל האן)
 

מותג הבישום הוגו משיק בושם חדש HUGO JEANS: בושם נועז וקליל עבור אלה שמעיזים ללכת בדרך שלהם. או דה טואלט הארומטי נפתח עם תווים של אשכולית עסיסית וליים תוסס שמשתלבים עם מנטה וגרגרי ערער בלב ומספקים פרץ של אנרגיה. בבסיס, תווים עדינים של אלגום בשילוב עם וטיבר וארז יוצרים חמימות ותחושה מזמינה.
מחיר מומלץ: 269 שקלים.

בוס ג'ינס (צילום: יחצ)
בוס ג'ינס (צילום: יחצ)

מותג עיצוב השיער BabyLiss מבית ברימאג, משיק מחליק שיער אלחוטי חדש! המכשיר מיועד להחלקת השיער בצורה אלחוטית ונוחה ובאמצעותו ניתן לעצב את השיער כמו במספרה. המחליק בעל שלוש עוצמות חום משתנות: 160, 180 ו200 מעלות, ומחזיק כ 30 דקות רצופות (אחרי שלוש שעות טעינה בטמפ' מקסימלית).
מחיר מומלץ: 899 שקלים.

מחליק שיער אלחוטי של המותג בייביליס (צילום: יחצ)
מחליק שיער אלחוטי של המותג בייביליס (צילום: יחצ)

מותג האופנה והאקססוריז PARFOIS מציג קולקציית תיקי ערב ומסיבה: מתיקי חרוזים מנצנצים, דרך תיקי פאייטים כסופים או צבעוניים ועד תיקי בד קלאסיים.
טווח מחירים: 449-59.90 שקלים.

פרפואה פאייטים קטן דיטייל מטאלי  (צילום: יחצ)
פרפואה פאייטים קטן דיטייל מטאלי (צילום: יחצ)

מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI, משיק סדרת מוצרים טיפולית חדשנית לעור הפנים: RETIN A- בעלת חומרים פעילים לשיפור משמעותי של נזקי גיל וסביבה, ולעור חיוני וזוהר החל מהשימוש הראשון. בין המוצרים בסדרה: קרמים טיפוליים ותכשירים המסייעים להבהרת פיגמנטציה המבטיחים תוצאות מהירות ומשמעותיות.
טווח מחירים: 470-199 שקלים. 

סדרת מוצרים טיפולית חדשנית לעור הפנים מבית GIGI (צילום: יחצ)
סדרת מוצרים טיפולית חדשנית לעור הפנים מבית GIGI (צילום: יחצ)

הכירו את סודוקרם: מותג משחות ההחתלה המוכר מהעולם, מבית טבע, מגיע כעת לישראל. הקרם בעל פעולה כפולה - מטפל ומגן על עור התינוק.
מחיר מומלץ: 29.9-16.9 שקלים. 

סודוקרם (צילום: יחצ)
סודוקרם (צילום: יחצ)