הכתבה נכתבה בשיתוף אפרת אביטן

כמה שנים את בתחום? 
אני בתחום העיצוב כ-6 שנים ועצמאית כשנתיים. העיצוב הגרפי הוא הסבת מקצוע שעשיתי כדי לתפור את המקצוע שלי בדיוק אליי, לעשות מה שאני הכי אוהבת ולקום כל יום עם חיוך ומוטיבציה ולהרגיש את הסיפוק הכי גדול בסוף כל תהליך שהתחלתי. בעבר למדתי תארים בתחום הקרימינולוגיה ופסיכולוגיה, המשכתי עם חינוך מיוחד וייעוץ חינוכי ואחרי 6 שנים במערכת החינוך החלטתי לעשות שינוי ולהגשים את עצמי בתחום שאותו אני הכי אוהבת.

מה בדיוק את עושה? 
לרוב אני מלווה עסקים מההתחלה, יוצרת להם את המיתוג המדויק להם שילווה אותם לאורך כל הדרך. מיתוג זה לא רק לוגו כמו שאנשים נוטים לחשוב. מיתוג זו כל השפה החזותית של העסק. מדובר על ערכים מסוימים שתפקידי להעביר באמצעות צורניות, צבעוניות, פונטים קבועים, אלמנטים או מוטיבים צורניים- כל אלו אמורים ליצור לעסק זהות חזותית שתבדיל אותו מהשאר.. מעבר לכך, אני מעצבת את כל מה שקשור לפרינט או לדיגיטל גם לעסקים שכבר קיימים…

דניאל גרינגרג עם המותג החדש - Miel (צילום: שירן פרץ יחסי ציבור)
דניאל גרינגרג עם המותג החדש - Miel (צילום: שירן פרץ יחסי ציבור)

איך הגעתי לדניאל? 
דרך האינסטגרם. במקרה ראיתי סטורי שהיא מתחילה תהליך של בניית מותג ושלחתי לה הודעה. למחרת בבוקר היא חזרה אליי וסיפרה שהיא כבר לקראת סוף תהליך של בניית לוגו, ושהיא מבולבלת ולא סגורה, שלא מצליחים להגיע לוויז׳ן שלה. קשקשנו מעט, עברנו לוואטאפ והיה חיבור מהרגע הראשון. מאז כבר שנה פלוס שאנחנו יחד בתהליך מטורף שחיבר בנינו הרבה מעבר לפן המקצועי.

מה בעצם עיצבת במותג של דניאל פרט ללוגו?
וואו, המון… טיקטים, אריזות, שקיות משלוח, תוויות, עוריות, ריקמה, פרינטים לביגוד ועוד.

שלחה לדניאל הודעה באינסטגרם ומשם הכל היסטוריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שלחה לדניאל הודעה באינסטגרם ומשם הכל היסטוריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הערך המוסף שלך?
השירות התמידי. אני חושבת שמעבר למקצועיות, עצם הזמינות שלי ללקוחותיי והעמידה בזמנים זה משהו לא פחות חשוב בתהליך וגם לאחריו כשנזקקים לי לא מעט.

לעמוד האינסטגרם של אפרת אביטן לחצו כאן

הכתבה נכתבה בשיתוף אפרת אביטן