הכתבה נכתבה בשיתוף חברת Weblinks

בעלי עסקים רבים תוהים מה הם יכולים לעשות לשם הסרת כתבה שלילית ו/או אזכור שלילי ונחשפים אל מגוון רחב של שיטות. אנו רואים לא מעט בעלי עסקים הפונים באופן ישיר אל העיתון במטרה להסיר את הכתבה מה שמתגלה ברוב הפעמים כאכזבה ואף הופך את המצב במקרים רבים ״חמור״ אף יותר. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אנשי המקצוע של My Reputation פה על מנת לעשות עבורכם מעט סדר.

פניה אל העיתון – לא הבחירה הנכונה ברוב המקרים
בעלי עסקים רבים, אנשי ציבור ואף אנשי עסקים מוצאים את עצמם עומדים לא מעט פעמים אל מול ביקורת. לפעמים הביקורת יכולה להיות נוקשה ובמקרים מסוימת גם כזו שלא משקפת את המציאות בשום פנים ואופן, אך יחד עם זאת מרגע פרסום הכתבה ו/או טור הדעה כמעט ואין מה לעשות – הכל מרגיש כמו כדור שלג שמתגלגל ופוגע בצורה משמעותית בהכנסות ובשמנו הטוב. כתוצאה מכך אנו רואים את אותם אנשים מנסים לזרוק חכה באמצעות צד נואש ופונים באופן עצמאי אל כותב טור הדעה ו/או העיתון במטרה להסיר את הכתבה השלילית שנכתבה עליהם.

קיימים לא מעט סיכונים בפנייה אל העיתון, כחלק מהסיכונים אנו רואים כי כותב טור הדעה ו/או העיתון מחזיקים בדעה שלילית מוצקה על אותו אדם וישתמשו בעובדה שאותו אדם פנה אל מערכת העיתון לטובתם ויעשו שימוש שלישי בעצם יצירת הקשר. אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע למצב של כדור שלג מתגלגל לכן אנו ממליצים להימנע ממצב שכזה ולפנות אל בעל מקצוע המתמחה במלאכת ניהול מוניטין אשר יעזור לכם לנהל את הסיטואציה בצורה נכונה.

מינימום רגש, מקסימום שכל – החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בניהול מוניטין
כאשר אתם מרגישים מותקפים, אתם רואים כתבות עליכם בכל עבר אשר לאו דווקא משקפות את מי שאתם ואת פועלכם, אתם מרגישים כי כמות הלידים, הפניות ושמכם הטוב באופן כללי נפגע – אין שום דרך שתוכלו לטפל בסיטואציה שכזו מבלי לשלב רגש. הרגש במקרה שכזה יכול לפגוע בנו ואף לפגוע בצורה משמעותית בתהליך הסרת כתבה שלילית והדחקת כתבות שליליות לכן אנו ממליצים לכם לעבוד עם חברה בעלת ניסיון לצד ותק בעולמות ניהול המוניטין אשר תנהל את כל האירוע עבורכם בצורה שכלית ונכונה עד לרגע בו יעלמו כל האזכורים השליליים.

למי מיועד שירות הסרת כתבות שליליות?
אנו רואים מגוון רחב של אנשים המשתמשים בשירותי הסרת כתבות שליליות, המשותף בין אותם אנשים הוא העובדה שרשמו עליהם דברים שקריים באינטרנט החל מטוקבקים, פרסום שיחות ותמונות מביכות, שמם הוזכר בצורה שלילית במנועי חיפוש, פורטלים ואף נכתבה עליהם כתבה ו/או טור דעה אשר מכפישה אותם ופוגעת בשמם הטוב. כל אותם אנשים הינם אנשים אשר מיועדים להשתמש בשירות זה על מנת להחזיר את שמם הטוב ולמנוע מכתבות שליליות להופיע אל מול לקוחות פוטנציאליים וקולגות.

איך אזכורים וכתבות שליליות יכולות לפגוע בנו?
אזכורים וכתבות שליליות הנמצאות בחיפושים במנועי החיפוש יכולים לפגוע בנו בצורה ישירה הן מבחינה אישית והן בעסק שלנו, כתבות שליליות עלולות לפגוע בנו במגוון רחב של אספקטים. בניהם אנו יכולים לראות: מיתוג בעייתי ואף מוטעה של המותג ו/או של איש עסקים, פגיעה בקידום בעבודה ואינטראקציות אל מול קולגות מן התחום, חשיפה של מידע אישי ופוגעני, פגיעה בשמנו הטוב, פגיעה בקשרים חברתיים, פגיעה בקשרים זוגיים, ביטול עסקאות שכבר נעשו, מניעה מעסקאות שעומדות לצאת לפועל לקרות, נטישת לקוחות, ירידה משמעותית בהיקף המכירות וההכנסה החודשית. כל אלו הם רק חלק מן הדברים שיכולים לקרות כתוצאה מאזכור וכתבה שלילית על העסק שלנו. 

האם השירות הינו שירות דיסקרטי?
אנשים רבים הניגשים אל שירות הסרת כתבות שליליות והדחקת אזכורים שליליים תוהים האם מדובר בשירות דיסקרטי, חלק לא קטן מן אותם אנשים הינם בעלי חברות ענק, ארגונים ואנשים המוכרים בציבור וחשוב להם כי הפעולה תתבצע בצורה דיסקרטית. כיום שירותי הסרת כתבות שליליות נעשים בצורה מקצועית, מיומנת ובשירות דיסקרטי לחלוטין לשם שמירה על הפרטיות של הלקוחות שלכם.

כך שאתם יכולים להיות רגועים שאתם נמצאים תחת ידיים טובות ומנהלים עבורכם את כל התהליך בצורה נכונה וחכמה ובצורה דיסקרטית לחלוטין.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בניהול מוניטין 
מחיקה והסרה של כתבות שליליות איננה מלאכה קלה ודורשת מקצועיות ומיומנות בתחום לכן אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת ניסיון ומוניטין בעולמות ניהול המוניטין. חברה שכזו תדע איך לגשת בצורה נכונה אל המלאכה ולדחוק ככל האפשר את הכתבות השליליות והאזכורים השליליים אודותינו.

לעומת זאת, פניה אל חברה ללא ניסיון בעולמות ניהול מוניטין יכולה לפגוע בנו בצורה ישירה כתוצאה מעבודה לא איכותית ומקצועית. 

אמרתם הסרת כתבה שלילית – אמרתם My Reputation
הסרת כתבה שלילית הינה מלאכה הדורשת יצירתיות ומקצועיות במגוון רחב של תחומים החל מניהול מוניטין, דרך כתיבת תוכן ועד הבנה וידע בעולמות הקידום האורגני והממומן. חברתנו מתמחה בעולם ניהול המוניטין ומתעסקת בתחום למעלה מ – 7 שנים. במרוצת השנים חברת My Reputation ניהלה אלפי פרויקטים של אנשי מקצוע, חברות, ארגונים ואנשים ידועים בציבור ועשתה זאת כקבלנית ביצוע באופן דיסקרטי לחלוטין – מה שמהווה עבורה ערך עליון.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי לקוחות שכבר בחרו נכון והדחיקו את כל האזכורים השליליים אודותיהם – זה הזמן ליצור קשר עם מומחה בניהול מוניטין – זה הזמן ליצור קשר עם My Reputation.

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת Weblinks