הכתבה נכתבה בשיתוף איזי גזיבו

נשאלת השאלה, האם קיים דבר כזה? אז חשוב לדעת שכן, קוראים לזה גזיבו מתקפל

מהו גזיבו מתקפל?
גזיבו מתקפל הוא פתרון הצללה מסדרת גזיבו אשר מאפשר לכם לקבל צל בצורת ריבוע, מלבן או עיגול. זהו מבנה, הדומה למעין סוכה, אך הוא הרבה יותר איכותי ומעוצב ממנה. הוא עשוי אלומיניום שעמיד לתנאי חוץ ואינו מייצר קורוזיה או חלודה. הבד שלו חזק, עמיד לשמש ומים. אפשר לומר שכיום זהו הפתרון האיכותי ביותר להצללה ניידת. 

מאפשר לכם לקבל צל בצורת ריבוע, מלבן או עיגול (צילום: איזי גזיבו)
מאפשר לכם לקבל צל בצורת ריבוע, מלבן או עיגול (צילום: איזי גזיבו)

איפה ניתן להניח את הגזיבו? 
את הגזיבו ניתן להניח בכל מקום. תוכלו להניח אותו לצורך קירוי החניה. תוכלו להניח אותו במרפסת של הבית, בין אם מדובר במרפסת בגובה או מרפסת בחצר. מעבר לכך, היות והוא מתקפל וגם נייד, אנשים רבים נוהגים להשתמש בו כאשר הם יוצאים לשטח. כיום ניתן למצוא מגוון סוגים של גזיבו, בניהם גזיבו לים, גזיבו אלומיניום במיוחד לגינה, גזיבו מתקפל וגם גזיבו מעוצב. אתם יכולים לבחור את צורתו וגודלו ואף להשתמש בו בחורף בתוספת קירות קירוי. כיום יש לו המון שימושים והוא מותאם לכל מיני מטרות נפלאות. 

כמה עולה גזיבו מתקפל?
טווח המחירים לגזיבו נע בין 600 שקלים ל-5000 שקלים. מחירים אלו נמוכים בפער משמעותי מבנייה של פרגולות מעץ או אלומיניום שהינם קבועות ולא ניתנות להזזה. הגזיבו מגיע עם שלל יתרונות מעולים ועוקף בפער את היתרונות של אפשרויות ההצללה הקבועים, הן באיכות, הן ביתרונות והן במחיר. מי שרוכש גזיבו, יודע שמדובר בהשקעה לטווח ארוך שיכולה לשמש אותו בצורות שונות. 

מחירים נמוכים בפער משמעותי מבנייה של פרגולות מעץ או אלומיניום (צילום: איזי גזיבו)
מחירים נמוכים בפער משמעותי מבנייה של פרגולות מעץ או אלומיניום (צילום: איזי גזיבו)

אחסון פשוט
את הגזיבו ניתן לפרק מתי שרק תרצו. הפירוק הוא פשוט, ההרכבה היא פשוטה והאחסון מאוד קל. ניתן לאפסן במחסן, ניתן לאפסן ברכב או בכל מקום אחר שקיים לכם בבית. נוחות הקיפול וצורת הקיפול הן אלו שהופכות את התהליך לכל כך פשוט עבור מי שרוכש גזיבו.

לסיכום, יש דבר כזה פתרון הצללה נייד, קוראים לו גזיבו והוא מגיע עם שלל יתרונות מעולים. הוא מתקפל, מתאים לבית, לחצר, למרפסת וגם כאשר רוצים לצאת מחוץ לבית ולהנות בטבע. ניתן למצוא מגוון סוגים של גזיבו במגוון גדלים ובמחירים מעולים. 

הכתבה נכתבה בשיתוף איזי גזיבו