רשת הגלידריות הוותיקה דלי קרים פותחת את 2023 עם התרחבות – אחרי 22 סניפים בפריסה ארצית, בחודש פברואר היא צפויה לחנוך עוד 3 סניפים בהשקעה של כשלושה מיליון ₪:

  • דלי קרים אשדוד – חוף הקשתות – רחוב מפקורה 9, אשדוד
  • דלי קרים רמלה - נאות שמיר – רחוב משה לוי 13, רמלה
  • דלי קרים עכו – רחוב יפה ירקוני 7, עכו

הסניפים החדשים הם הסניפים ה-23, 24 ו-25 במספר של הרשת, הם יצטרפו לשאר הסניפים בפריסה ארצית ויספקו גלידה טרייה ואיכותית לכל תושבי האזור – לאכילה במקום או משלוח הביתה.

מלבד גלידות איכותיות במגוון טעמים קבועים ומתחדשים, סניפי דלי קרים מציעים גם פרוזן-יוגורט, יוגורט עם תוספות לבחירה, פרישייק, מילקשייק, וופל בלגי, קרפ צרפתי ועוד מבחר מנות גלידה מיוחדות ומפנקות. רשת דלי קרים שמה דגש על איכות חומרי הגלם והטריות של המוצרים.

דלי קרים הינה חברה משפחתית אשר נוסדה בשנת 1989 בעיר ראשון לציון ופועלת עד היום, תחת ניהולם של משפחת בן בסט: אב המשפחה, שמואל ושני בניו, אבי ושרון.

פעילותה של דלי קרים מתבטאת במספר ענפים:  רשת גלידריות הנושאת את שמה "דלי קרים" ומונה 22 סניפים (ועוד 3 סניפים שייפתחו בחודש הבא). דלי קרים החלה פעילותה כרשת לפני למעלה מ- 33 שנים כאשר הסניף הראשון עודנו פעיל במקום הקמתו, תחת בעלות החברה ונחשב גם היום, לאחד הסניפים המובילים.

דלי קרים מייצרת גלידות עבור השוק המוסדי תחת המותג "דה וינצ'י" המופץ בלמעלה מ-1000 נקודות מכירה, הכוללות מסעדות, בתי קפה, גלידריות פרטיות ורשתות מזון מהיר. כמו כן, מייצרת החברה מספר מותגים פרטיים עבור רשתות שונות, במתכונים המותאמים, כל אחד על פי דרישתו ונמכרים תחת מיתוגן.