מתוקה
במתוקה מציעים מגוון אוזני המן קלאסיות לצד מילויים חדשים כמו קרם שקדים ומשמש, לוטוס ושברי עוגיות. בגזרת אוזני המן מלוחות מציעים בצק בריוש צרפתי ממולא בפלפלים, פסטו וגבינה, או סמוסה בניחוח הודי.
טעמנו וחשבנו: מתוקה מציעה אוזני המן שהן הכי כיפיות שיש. הן קטנות, טעימות ועשויות מבצק דקיק ומתקתק. המילויים הקלאסיים לא מאכזבים. הופתענו לטובה מקרם השקדים והמשמש, שהיה פשוט חגיגה בפה. 
מחיר: מארז עם טעם אחד – 39 שקלים, מארז מיקס – 58 שקלים, מלוחות – 10 שקלים למאה גרם.

מגש אוזני המן קלאסיות (צילום: בני גמזו)
מגש אוזני המן קלאסיות (צילום: בני גמזו)

טאטי בייקרי
בטאטי מציעים קולקציה צבעונית עם אוזני המן במילויים של שוקולד לבן, חלווה, פרג, תמרים ואגוזי מלך, אגוזים וקינמון, ריבה ביתית, שטרויזל ובצק רובי במילוי שוקולד לבן.
טעמנו וחשבנו: הבצק של טאטי נהדר, חמאתי ופריך בצורה מושלמת. הבצק המתקתק מחמיא מאוד למילויים. מילוי הפרג היה מעולה והזכיר לנו נשכחות, ובצק הרובי כבש לבבות בזכות השילוב שלו עם שוקולד לבן מענג. אהבנו גם את ההפתעה שלהם השנה: עוגיות מסיכה מעוצבות ומשמחות שייראו נפלא בכל משלוח מנות.
מחיר: מארז - 45 שקלים, עוגיית מסיכה - 12 שקלים.

חג פורים בטאטי (צילום: דניאל לילה)
חג פורים בטאטי (צילום: דניאל לילה)

בבקה בייקרי
בבבקה בייקרי בחרו לקבל את פורים עם קולקציית אוזני המן במילויי שוקולד, חלווה, פרג, בואנו ותמר אגוזים.
טעמנו וחשבנו: הבצק היה מצוין, פריך בדיוק כמו שצריך ולא עבה מדי. גם בגזרת המילויים לא התאכזבנו. מילוי הפרג היה לא פחות ממעולה ופשוט נמס בפה. במילוי התמרים יש צ’אנקים של אגוזים שמאזנים את המתיקות ונותנים אחלה קראנצ’יות. מילוי השוקולד משובח ביותר, לא כבד מדי ועושה חשק לעוד.
מחיר: 44 שקלים ל־15 יחידות, 4 שקלים ליחידה.

אוזני המן בבקה (צילום: יחצ)
אוזני המן בבקה (צילום: יחצ)

רולדין
ברולדין מציעים אוזני המן מבצק שקדים וחמאה. לצד הטעמים הקלאסיים (פרג, תמרים ואגוזים), יש טעמים חדשים כגון בנופי פקאן, פיסטוק הדרים, Dark coconut, מרציפן ורדים ותות וצ’אנקי שוקולד.
טעמנו וחשבנו: ברולדין מצליחים להכניס צבע לאוזני המן. הבצק לא מאכזב גם בטעם וגם בגודל. אהבנו מאוד את מילוי Dark coconut - קרם קוקוס ושוקולד מריר בקראסט קוקוס, שהיה פשוט הפתעה. השידוך בין קוקוס ושוקולד טבעי ומוצלח גם באוזן המן פריכה. מילוי בנופי פקאן נהדר, וגם המילויים הקלאסיים טובים, בעיקר התמרים ואגוזים. 
מחיר: 14 שקלים ל־100 גרם, מצופות - 6 שקלים ליחידה.

אוזני המן  (צילום: יחצ)
אוזני המן (צילום: יחצ)

לחמים
במאפיית לחמים נצמדים למסורת עם מגוון אוזני המן מבצק על בסיס חמאה ושקדים במילויים של פרג, תמרים, בראוניז שוקולד וכובע נפוליאון (מרציפן), לצד אוזני המן מלוחות מבצק פריך מלוח. 
טעמנו וחשבנו: התאהבנו באוזני המן במילוי בראוניז שוקולד, שהיו נאמנות למקור עם טעמי שוקולד איכותיים שהשתלבו נהדר עם הבצק הדקיק והחמאתי. גם מילוי התמרים היה מוצלח ולווה באגוזים שאיזנו את המתיקות. אוזני ההמן המלוחות (בטטה עם פטה/תפוח אדמה עם בצל מקורמל) גם זכו להצלחה. 
מחיר: 6־7 שקלים ליחידה, 15.30־18.90 שקלים ל־100 גרם.

מאפיית לחמים פורים (צילום: דניאל לילה)
מאפיית לחמים פורים (צילום: דניאל לילה)

ביסקוטי
קונדיטוריית ביסקוטי מציעה אוזני המן שמגיעות בחמישה מילויים: שוקולד בלגי, פרג הדרים, טחינה פקאן, לואקר וטרופיקנה. 
טעמנו וחשבנו: אוזני ההמן של ביסקוטי מגיעות בגודל מושלם ונגמרות אחרי שני ביסים. התחלנו במילוי הטרופיקנה, שהתגלה כשוקולד לבן עם קונפיטורת מנגו. ביס המשלב מתיקות עם טוויסט חמצמץ שפשוט עובד מצוין. מילוי הפרג הדרים היה אף הוא שידוך מוצלח לחובבי הז’אנר. גם מילוי הלואקר עשה לנו את זה, היה עשיר והשתלב בול עם הבצק החמאתי. 
מחיר: 43 שקלים למארז.

פורים בביסקוטי  (צילום: בועז לביא)
פורים בביסקוטי (צילום: בועז לביא)

M&M’s ואוטמזגין
במסגרת שיתוף פעולה מיוחד לקראת פורים של מותג M&M’s מבית חברת מרס והשף־פטיסייר דודו אוטמזגין, הושק מארז אוזני המן עם 12 אוזני המן־פרלינים במילוי M&M’s ובציפוי שוקולד.
טעמנו וחשבנו: המארז אלגנטי, יכול להתאים כמתנה או משלוח מנות, ומכיל אוזני המן מבצק פריך, ממולאות בעדשי M&M’s, מצופות בשוקולד לבן ומקושטות בצבעים שונים, כך שנוצר ביס קראנצ’י במיוחד. 
מחיר: 144 שקלים, במהדורה מוגבלת.

דודו אוטמזגין (צילום: אלדד יריב)
דודו אוטמזגין (צילום: אלדד יריב)

בוטיק סנטרל
בבוטיק סנטרל מציעים שלושה טעמים קלאסיים: שוקולד, פרג ואגוזים־תמרים (טבעוני).
טעמנו וחשבנו: בבוטיק סנטרל נצמדו השנה לקלאסיקות עם אוזן המן מבצק חמאה פריך במיוחד. השוס הוא אוזן המן ענקית המגיעה בגרסה מתוקה עם מילוי שוקולד אלוהי, או בגרסה מלוחה עם תרד וגבינות, שהרגישה קצת כמו קיש מפנק. רעיון די נחמד, שייראה נהדר על שולחן החג. 
מחיר: 2.5 שקלים ליחידה, 30 שקלים ל־15 יחידות, 110 שקלים לאוזן המן משפחתית.

אוזני המן במילוי שוקולד (צילום: טל סיון ציפורין)
אוזני המן במילוי שוקולד (צילום: טל סיון ציפורין)

זקס בייקרי
זקס בייקרי מציעה אוזני המן במילויים קלאסיים, בהם מילוי פיסטוק־דובדבן אמרנה, פרג ותמרים אגוזים.
טעמנו וחשבנו: מרגישים שהבצק נעשה בעבודת יד. הוא פריך וממש נמס בפה. למרות המילויים היחסית שגרתיים, מרגישים את הטאץ’ האישי. אהבנו את השילוב של הפיסטוק עם העוקצנות והמתקתקות של דובדבן האמרנה. מילוי התמרים היה מתובל בצורה נכונה ועשה חשק לעוד.
מחיר: 5 שקלים ליחידה 

זקס בייקרי  (צילום: יחצ)
זקס בייקרי (צילום: יחצ)

מאפה נאמן
רשת “מאפה נאמן” מציעה קולקציית אוזני המן מבצק פריך במילויים כמו פרג, שוקולד, תמרים, חלווה, גנאש שוקולד, שוקולד לבן, קרם שקדים ועוד.
טעמנו וחשבנו: הרשת הוותיקה מצליחה להפתיע אותנו, הפעם עם אוזני המן מבצק חמאה דקיק ומתקתק ומילויים עשירים. מילוי השוקולד שדגמנו היה נדיב וטעים עם סיומת מרירה וכיפית, ומילוי הפרג שלהם היה אחד הטעימים שטעמנו השנה.
מחיר: 79 שקלים לקילו בתפזורת, 38 שקלים למארז.

אוזני המן רשת מאפה נאמן (צילום: גיל אבירם)
אוזני המן רשת מאפה נאמן (צילום: גיל אבירם)

מונייר
הקייטרינג הוותיק "מונייר" יציע לכבוד החג מגשי אוזני המן מלוחות ומתוקות. בין היתר אפשר למצוא טעמים ומילויים של לימון, פרג, לוטוס, בייגלה מלוח, פאדג’ ועוד.
טעמנו וחשבנו: במונייר יצרו קולקציה מרהיבה וצבעונית של אוזני המן גדולות יחסית לסטנדרט היום, אך הן פריכות ויציבות. הבצק טעים, לא מתפורר ומחזיק טוב את המילויים הנדיבים. אהבנו מאוד את השוקולד פאדג’ שהיה משובח ואת הפטל המתקתק־חמצמץ.
מחיר: 169 שקלים ל־36 יחידות. מגש אוזני המן מלוחות עם מטבל טחינה וסלסה - 168 שקלים ל־20 יחידות.

אוזני המן של קייטרינג מונייר (צילום: אפיק גבאי)
אוזני המן של קייטרינג מונייר (צילום: אפיק גבאי)

שמו
קולקציית החג של מיקי שמו כוללת אוזני המן במילויים ומבצקים שונים (פריך ושמרים), לצד עוגות ומאפים. אוזני ההמן מבצק פריך מגיעות במילויים של פרג, אגוזים, שוקולד, תמר מג’הול, שזיפים ביין ומרציפן.
טעמנו וחשבנו: המילויים הקלאסיים, פרג ושוקולד, היו טעימים. הבצק דק, לא מתפורר, מתוק במידה ומחזיק היטב את המילויים. ניסינו גם עוגת פרסבורגר פרג - רולדת שמרים לכל דבר - שהייתה מענגת. הבצק שלה היה נפלא עם מילוי מאוזן.
מחיר: 42 שקלים למארז אוזני המן מבצק פריך, 6 שקלים ליחידה מבצק שמרים.

קולקציית פורים מיקי שמו  (צילום: דניאל לילה)
קולקציית פורים מיקי שמו (צילום: דניאל לילה)

מייזון קייזר
ברשת מייזון קייזר מציעים אוזני המן במילויי שוקולד לבן מקורמל, פרג, שוקולד אגוזי לוז, פיסטוק ופטל. 
טעמנו וחשבנו: הבצק היה חמאתי ופריך במיוחד. מילוי השוקולד היה עשיר ואיכותי, מילוי השוקולד הלבן המקורמל היה מפתיע ופחות השתלב בעינינו עם הבצק. מילוי הפטל היה מרענן מכולם עם חמיצות נהדרת של הפרי.
מחיר: 6 שקלים ליחידה, ניתן להזמין מארז ובו חמישה טעמים (10 יחידות) ב־45 שקלים.

אזני המן מייזון קייזר  (צילום: אפיק גבאי)
אזני המן מייזון קייזר (צילום: אפיק גבאי)

ביגה
בין החידושים של רשת ביגה לרגל החג תמצאו אוזני המן ללא גלוטן במילוי קראנץ' פיסטוק. אוזני המן מבצק פריך עם מלית פיסטוק, שנחשב פופולרי בשנים האחרונות. העוגיות מתאימות לצליאקים ולנמנעים מגלוטן. 
מחיר: 45 שקלים למארז.

אזני המן ללא גלוטן של ביגה  (צילום: גליה אבירם)
אזני המן ללא גלוטן של ביגה (צילום: גליה אבירם)