הכתבה נכתבה בשיתוף דליס מגשי אירוח

לאירועים בעבודה לא מקובל להזמין אוכל "כבד" כלומר תבשילים מאוד מורכבים. לא מדובר על ארוחת צהרים במובן של מנות עיקריות ותוספות אלא כיבוד הרבה יותר קליל, שאמור לקלוע לטעמם של כל הנוכחים עם סוגים שונים של מנות אהובות וקינוחים.

הפתרון הכי מתאים במצב הזה הוא להזמין מגשי אירוח ועליהם מנות פינגר פוד- קטנות וטעימות שאפשר פשוט לקחת אותן עצמאית מהמגש. יש מגשים עם מנות מלוחות וכמובן שגם קינוחים מושקעים. 

תוכלו לקבל ייעוץ מחברת הקייטרינג החלבי שמכינה את המגשים לגבי שילוב נכון של קונספט אירוח. האם תרצו כיבוד איטלקי, אסייתי? צפון אפריקאי, צרפתי. מכל מטבח כזה יש מנות שונות שמזוהות עמו והכי נכון זה לשלב בין כולם, כי היום בישראל יש קיבוץ גלויות גם במטבח.

לפרזנטציות מזמינים מגשי אירוח
כל משרד פרסום דיגיטלי עורך כמה פרזנטציות בשנה. מדובר על הצגת תוכנית הפרסום של מותג הלקוח. לאירוע זה תמיד נוהג המשרד להזמין את הלקוחות, והפגישה הזו נערכת במשך כמה שעות. כיבוד שמתאים לאירוע כזה חייב להיות קליל וגם כשר, כך שיתאימו לכולם וכולל מנות צמחוניות.

אחד המגשים הכי מבוקשים לכינוסי עובדים, פרזנטציות, ישיבות עבודה ועוד זה מגשי אירוח סושי, כריכונים קטנים, סלטי בריאות ועוד.

כמובן אחרי המגשים המלוחים תוכלו לקנח במנות מתוקות כמו עוגות ועוגיות, קינוחים אישיים, מגשי פירות ועוד.

אין ספק כי האופן בו מגישים היום כיבוד לאירוע עבודה ובכלל, השתנה לחלוטין והוא תואם את רוח התקופה. מנות קטנות שאפשר לטעום מכולן, בהרכבים מפתיעים שמשאירים טעם של עוד והכי חשוב- לא ממלאים את הבטן, כך שאפשר בהחלט גם לנשנש אותם וגם לנהל ישיבה. סוג של חגיגה על השולחן.

עברתם למשרד חדש? זה זמן לחגוג!
הנטייה הטבעית של כל עסק קטן, היא לצמוח ולגדול להצליח ואז המשרד הקטן כבר לא מספיק לעובדים שהצטרפו לחברה ויש צורך לעבור משרד.

מעבר למשרד הוא תמיד חגיגה. לעתים מעבר לעיצוב של המשרד החדש, כבר מחליפים כבר את כל הריהוט, מקימים פינות "מחשבה" לעובדים (כן יש דבר כזה בחברות הייטק) ואז כאשר מסיימים את כל ההתארגנות- עושים אירוע קטן לעובדים לציין את חנוכת המשרדים החדשה.

ואין חנוכת משרדים בלי כיבוד והסוג שהכי מתאים לאירוע כזה הוא כיבוד קליל, בריא, בטעמים שונים וכשר, כך שכל אחד יוכל למצוא על מגשי אירוח עמוסים בכריכונים, מיני סביח, פראנה, סנדביץ טוניסאי, קישים ועוד את מה שהוא אוהב.

הנשנוש הזה מעל המגשים הפך להיות חוויה בפני עצמה. המגשים עצמם מעוצבים מאוד והמנות מסודרות עליהן כמו "מסדר צבאי" מזכירות הגשה של סושי, מאוד אסתטי, מאוד מסודר ועל כל מגש אותה מנה בכמה שורות.

העובדה שיש כמה סוגים של מגשים, מאפשרת לכל אורח לטעום מהכל וליהנות מהכל בלי "להתפוצץ", עם טעם של עוד ועוד טעימות, מסיבה במידה הנכונה גם של הכיבוד – ממש כמו שצריך.

לאיזה אירועים מזמינים מגשי אירוח?

  • מגשי אירוח מתאימים לחתונות קטנות וגם לכאלה מתקיימים בטבע, במועדון או על חוף הים. הם יסופקו על פי דרישת הלקוח עם מנות טעימות ומדויקות בדיוק כפי שהזמנתם ויתחילו את החגיגה.
  • חינה - מעבר לכיבוד המסורתי של כל מסיבת חינה, יש מקום גם להזמין מגשי אירוח עם כריכים או מנות מזון מהמטבח החלבי שכן, למארגני המסיבה אין זמן להכין גם את המנות המסורתיות של העוגיות וממתקי החינה וגם את האוכל ולעתים מדובר במספר גדול של אורחות. 
  • ישיבות במקומות עבודה. חגיגות יום הולדת, מסיבה לכבוד פרישה, מיזוג, אקזיט, או כל סיבה אחרת למסיבה.
  • חגיגות יום הולדת של עובדים במקום העבודה.
  • ברית או בריתה בבית כנסת או בבית.
  • מסיבת גיוס ושחרור.
  • מסיבת יום הולדת.
  • יום נישואין בבית.
  • ערבי קריוקי, אירוח בחצר של חברים ועוד.

הרעיון של הזמנת מגשי אירוח חוסך מכולם טרחה, מציע מנות טעימות ויפות במגוון עצום ובמחיר סביר וכולם מרוצים, שבעים ושמחים.

מחפשים שירותי קייטרינג חלבי כשר למהדרין? דליס מגשי אירוח כאן לשירותכם! מוזמנים ליצור קשר עוד היום במרכז ההזמנות הארצי שלנו במספר 03-5600274 ואנחנו כבר נדאג להתאים לכם תפריט מושלם לאירוע מנצח וטעים במיוחד.

הכתבה נכתבה בשיתוף דליס מגשי אירוח