1. ברבור שחור: קומקום חשמלי חכם מבית המותג Smarter, שחור ואלגנטי, יתאים כפריט עיצובי ופונקציונלי הן על השיש במטבח והן על שולחן האירוח. לקומקום החכם שתי פונקציות רתיחה ושמירה על חום, הוא בעל מבנה אלגנטי־חדשני, קיבולת מקסימלית של 1 ליטר וגוף מנירוסטה איכותית. הוא קל לניקוי ומונע הצטברות של אבנית ולכלוך. למראה המודרני מצטרפת תצוגת לד מרשימה וזרבובית קומקום ארוכה ואצילית למזיגה. נוכחותו בחלל תשרה אווירה של סטייל. המחיר: 489 שקל. להשיג באתר xistore.

2. ליננז סט קלאסי עם פס אפור כהה. מחיר 949 שח (צילום: טל ברושל)
2. ליננז סט קלאסי עם פס אפור כהה. מחיר 949 שח (צילום: טל ברושל)

2. חולמים טוב: בין מגוון המצעים הרכים למיטה של ליננז, מצאנו דגם קלאסי, נקי ומדויק שיתאים לכל חדר. סט המצעים הזוגי בצבע לבן עם פס אפור כהה כנגיעה מעודנת במסגרת הציפה והציפית. העיצוב האלגנטי ישרה אווירה חגיגית וטהורה בחדר השינה, הוא עשוי מ־100% כותנה סרוקה בעלת סיב ארוך במיוחד, ארוגה כסאטן למגע רך כמשי בצפיפות 500 חוטים לאינץ' - דאבל פיק. נוכחותו על המיטה בחדר השינה תשרה אווירה רגועה עם תחושת רכות עוטפת, לשינה מרעננת עם חלומות טובים, כמו בבית מלון מפנק. המחיר לסט מלא: 949 שקל, להשיג באתר ליננז.

3. xiaomi robot vacuum x10   (צילום: יח''צ שיאומי)
3. xiaomi robot vacuum x10 (צילום: יח''צ שיאומי)

3. העוזר החכם: שואב האבק הרובוטי של שיאומי - הוא גם שוטף! Xiaomi Robot Vacuum X10+ שייך לדור החדש של שואבי האבק ולוקח את ניקיון הבית כמה צעדים קדימה. הוא מגיע עם תחנת עגינה All-in-One לשאיבה ולריקון והודות לאינטליגנציה מלאכותית תוצאות הניקיון שלו ראויות לשבח. חיישן צילום בשילוב ניווט לייזר מתקדם מאפשר לו להימנע ממכשולים, לבצע סריקה 360° של כל הבית, לתכנן ולשרטט את מסלול הניקיון. לגאון הזה מכל מים בנפח 2.5 ליטר ויכולת לזהות שטיחים כדי לעבור למצב שאיבה יבשה מבלי להרטיב אותם. עוצמת השאיבה חזקה במיוחד והסוללה מאפשרת עד שעתיים של עבודה רצופה. השואב חוזר בעצמו לעמדת העגינה לטעינה ולמילוי מים (על פי הצורך) ובסיום שב להמשך ניקיון בנקודה שהפסיק. מגיע עם שנה אחריות מלאה על ידי קבוצת המילטון, היבואן הרשמי. המחיר: 4,190 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת Mi Store, באתר שיאומי ישראל ואצל המשווקים.

4. סופר קיו מפיץ ריח חשמלי חכם עם אפליקציה ייעודית בעברית מבית miyo scent 350   (צילום: סטודיו מוש)
4. סופר קיו מפיץ ריח חשמלי חכם עם אפליקציה ייעודית בעברית מבית miyo scent 350 (צילום: סטודיו מוש)

4. ריח ביתי: מפיץ הריח החכם והמתקדם של MIYO SCENT הישראלית, סופר קיו 2.0, פועל בטכנולוגיית ננו אולטרה סוניק שפיתחה החברה והוא מפיץ ניחוח נעים (לבחירה מבין 50 ריחות שמציעה החברה). באמצעות שליטה מרחוק באפליקציה ייעודית ניתן לשלוט ולווסת את עוצמת, כמות ותדירות הבישום בכל רגע נתון, לתזמן הפעלה וכיבוי מראש, ועוד. גביש מיוחד הרוטט במהירות על־קולית גורם לתערובת שמנים ארומטיים ואיכותיים שבקפסולה להיפרד לחלקיקים קטנטנים ולהתפזר בצורה אחידה בחלל. מתאים לתלייה או להנחה בחללים של עד 120 מטר, פועל באמצעות חיבור לשקע חשמל או סוללות. תערובות הריח מורכבות מחומרים טבעיים 100% אקולוגיים וידידותיים, מגיע בצבעים שחור, לבן או אפור. המחיר: 429 שקל. להשיג באתר החברה.

5. שארק- שואב אבק iz423אלחוטי (צילום: שריג יבואן רשמי)
5. שארק- שואב אבק iz423אלחוטי (צילום: שריג יבואן רשמי)

5. חתיך וחזק: שארק מציגה את הדגם החדש ביותר של המותג IZ423 STRATOS - שואב אבק אלחוטי נטען שמתחדש בטכנולוגיית clean sense IQהכוללת חיישן חכם לזיהוי לכלוך בלתי נראה והתאמת עוצמת השאיבה באופן אוטומטי. לראשונה בישראל, שואב האבק כולל מחסנית Anti-Odour המונעת ריחות רעים בתוך השואב ומחוצה לו ומפיצה ריח מרענן. דגם זה הוא סנונית ראשונה מקולקציית Shark IQ שתושק במהלך 2023. השואב כולל פטנט אפס תחזוקה פלוס, כמו בדגמים הקודמים, רק אוסף יותר שיער, לכלוך ואבק מתמיד ומונע את הסתבכות השיער על המברשת. מחיר השקה: 2,790 שקל. להשיג ברשתות החשמל ובאתר היבואן שריג אלקטריק.

6. ניופאן - מגהץ קיטור אנכי טפאל (צילום: באדיבות ניופאן)
6. ניופאן - מגהץ קיטור אנכי טפאל (צילום: באדיבות ניופאן)

6. מתיישרים בקצב: ניופאן מציעה דרך להקל על מטלת הגיהוץ הסיזיפית ומציגה את מגהץ קיטור מבית TEFAL עם מערכת תמיכה אנכית ייחודית, המספקת תמיכה מיטבית וחימום מהיר תוך 45 שניות בלבד. מגהץ הקיטור האנכי של המותג TEFAL דגם T-8490EO נועד לגיהוץ, לחידוש ולרענון הבגדים בקלות, במהירות וביחידה אחת, ללא צורך בקרש גיהוץ מתקפל. מהחברה נמסר כי המגהץ מחטא את הבגדים 99.9% וכי הוא מתאים לכל סוגי הבדים. המחיר המומלץ לצרכן: 1,090 שקל. ניתן להשיג ברשתות החשמל ובאתרים.

7. סט צלחות 18 חלקים מדגם בון צ'יינה מעוטר זהב אמיתי. מחיר 1750 שח  (צילום: יח''צ)
7. סט צלחות 18 חלקים מדגם בון צ'יינה מעוטר זהב אמיתי. מחיר 1750 שח (צילום: יח''צ)

7. על השולחן: סט הצלחות האיכותי מדגם בון צ'יינה בעיטור זהב אמיתי הוא חלק מקולקציית האירוח האלגנטית של Merdinger studio מבית הצורפים שמוצעת במחירים נגישים קצת יותר וכוללת מגוון רחב של כלי אירוח בעיצוב מקורי ובציפוי כסף וזהב. מערכת האוכל המוצעת מיועדת ל־6 סועדים (18 חלקים) במראה קלאסי, מרהיב ועל־זמני, בחותמת איכות הצורפים. המחיר: 1,750 שקל.  ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאונליין.

8. גולף & קו  סכו''ם (צילום: עמית שמש)
8. גולף & קו סכו''ם (צילום: עמית שמש)

8. מהיד לפה: לצד מערכות האוכל, הן לאירוח חגיגי והן למראה שולחן מוקפד ומעוצב בימים של שגרה, מציעה רשת גולף & קו להתחדש עם סט סכו"ם קלאסי. הסט המוצע מעוצב בגימור מוזהב ובשילוב שחור, והוא תומך ביצירת אווירה מרשימה במיוחד על שולחן האוכל. הסט מיועד ל־6 סועדים, מורכב מ־24 חלקים ועשוי מפלדת אל־חלד. המחיר: 345 שקל (במקום 459 שקל). ניתן להשיג בחנויות גולף & קו ובאתר הרשת.

9. מכונה ביתית לייצור קרח  (צילום: יח''צ עולם הקולנוע)
9. מכונה ביתית לייצור קרח (צילום: יח''צ עולם הקולנוע)

9. עידן הקרח: מכונה ביתית לייצור קוביות קרח של Peerless, דגם 12-HZB-PRL בקיבולת 2.2 ליטר, קומפקטית ומעוצבת, קלה להפעלה, ללא צורך בחיבור לברז מים, מתאימה גם להצבה על השיש במטבח. פעולה שקטה, קלה לשימוש, בעלת לוח בקרה. למכונה אפשרות לייצר קוביות קרח ב־2 גדלים שונים לפי בחירה ויכולת ייצור של 9 קוביות קרח בכל מחזור (6־13 דקות) ועד 12 ק"ג קוביות קרח כל 24 שעות. המחיר: 499 שקל. ניתן להשיג באתר עולם הקולנוע.

10. סודהסטרים e-terra   (צילום: באדיבות סודהסטרים)
10. סודהסטרים e-terra (צילום: באדיבות סודהסטרים)

10. עוברים למוגז: סודהסטרים משיקה לרגל חג הפסח את מכשיר ה־E TERRAE בעיצוב מודרני, עם מערכת הגזה חשמלית שמאפשרת לתכנן מראש את מידת ההגזה הרצויה, מתוך שלוש רמות מוגדרות (הגזה עדינה, בינונית וחזקה) בלחיצה אחת. המראה הנקי של המכשיר החדש כולל תאורת אווירה כחולה ואלגנטית בעת ההגזה. העיצוב החדש משלב בין סטייל, חדשנות וקיימות (משמעות השם TERRA היא כדור הארץ) במטרה לשנות את הדרך שבה אנשים צורכים משקאות מוגזים ולמען הפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק חד־פעמיים בעולם. המכשיר מגיע בצבעוניות קלאסית של שחור או לבן. ניתן להשיג באתר החברה ובמוקד המכירות בטלפון שמספרו 9880*. מחיר חג: 379 שקל (במקום 479 שקל) בתוקף עד 13.4.23.  

 מערכת מוט בלנדר מיקסר ידני וקוצץ מזון של נינג'ה  (צילום: שריג יבואן רשמי)
מערכת מוט בלנדר מיקסר ידני וקוצץ מזון של נינג'ה (צילום: שריג יבואן רשמי)

נינג'ה בקולקציה חדשה

המותג Ninja הפך לאחד המוכרים והמזוהים ביותר עם תרבות הבישול, המטבח והאירוח. לקראת פסח השנה חשף המותג קולקציה שכוללת גם מוצרים מקטגוריות חדשות ומפתיעות.

כך למשל, היא מערכת משולבת מיקסר, בלנדר ידני וקוצץ מזון במכשיר אחד, דגם CI107IS הוא היחיד בישראל שמשלב ביחידת מנוע אחת עוצמתית (850W) את כל מכשירי העיבוד הידניים לשימוש נוח וקל באמצעות חיבור יחידת המנוע לאביזר המתאים לקבלת ההפעלה הרצויה. ערבול, קיצוץ, ריסוק, טחינה, עיבוד מזון, הקצפה, הכנת מחיות ובצקים, המחיר: 699 שקל. 

  ninja foodi staysharp מערכת סכינים ומשחיז מובנה.   (צילום: שריג יבואן רשמי)
ninja foodi staysharp מערכת סכינים ומשחיז מובנה. (צילום: שריג יבואן רשמי)

קולקציית הסכינים החדשה Ninja Foodi StaySharp צפויה לשנות את הרגלי השימוש בסכינים ולהפוך את שלב ההכנות למדויק, לחד ולמהיר יותר. הקולקציה כוללת שלוש מערכות סכינים המאפשרות לבחור את הסכין המתאימה לכל משימה (17 חלקים, 7 חלקים ו־2 חלקים), כאשר כל מערכת מגיעה עם משחיז מובנה שמותאם באופן מדויק לסכינים המצורפות. טכנולוגיית StaySharp מבטיחה שהסכינים יישארו חדות תמיד, כמו ביומן הראשון. המחיר: 449־1,790 שקל.

 מחבת מסדרת פוסיבל של נינג'ה possible pan לאינסוף אפשרויות בישול במחבת אחת 749 שח  (צילום: שריג יבואן רשמי)
מחבת מסדרת פוסיבל של נינג'ה possible pan לאינסוף אפשרויות בישול במחבת אחת 749 שח (צילום: שריג יבואן רשמי)

קולקציית כלי הבישול של נינג'ה כוללת סירים ומחבתות רב־תכליתיים בגדלים שונים, עשויים בטכנולוגיית NeverStick שמייצרת משטח חזק ועמיד במיוחד לאורך זמן המונע שריטות, שחיקה והידבקות מזון ומאפשרת שימוש בכלי מתכת כמו כף או תרווד ללא חשש לשריטות או לשחיקות.

בנוסף, שכבת הציפוי מקלה על תהליך הניקוי ומאפשרת ליהנות מבישול בריא יותר עם פחות (או בלי) שמן ועם תוצאות טובות לא פחות. גולת הכותרת בקולקציית כלי הבישול של נינג'ה היא סדרת Possible שמספקת אינסוף אפשרויות בסיר אחד: הרתחה, טיגון עמוק, צריבה, אפייה, תבשילי קדירה, אידוי ועוד. המחירים בסדרת הסירים והמחבתות נעים בין 239־749 שקל.

את מוצרי נינג'ה ניתן להשיג ברשתות החשמל ובאתר היבואן שריג אלקטריק.