המותג “ניקול” משיק שלושה מוצרים: דפי ספוגית הקסם, שקיות זיפר בשני גדלים ושקיות לשמירת הטריות. דפי הספוגיות מאפשרים לנקות אזורים פחות נגישים לספוגית העבה. זהו מוצר נוח ויעיל. שקיות הזיפר הן אחד הדברים הכי שימושיים שיש בבית: הן מאפשרות אחסון והקפאה של מזון, וסידור ואחסון של כלים, חפצים ואפילו משחקים קטנים. מוצר נוסף, ובהחלט מצוין, הוא אריזת שקיות לשמירת הטריות במקרר. השקיות ניתנות לשימוש חוזר עד שש פעמים.
מחיר: 11.90 שקלים לדפי ספוגית הקסם; אריזה של 20 שקיות זיפר בינוניות ו־10 שקיות גדולות - 12.90 שקלים; שקיות לשמירה על הטריות - 14.90 שקלים

מוצרי ניקול (צילום: יחצ ניקול)
מוצרי ניקול (צילום: יחצ ניקול)

סודהסטרים משיקה את המכשיר E־TERRA, בעל מערכת הגזה חשמלית שמאפשרת שלוש רמות הגזה מוגדרות מראש. המכשיר החדש מגיע בעיצוב נקי ואלגנטי, הוא לא תופס הרבה מקום על השיש ומשתלב בטבעיות בחלל המטבח. ההפעלה שלו פשוטה וקלה.
מחיר השקה: 379 שקלים במקום 479 שקלים

סודהסטרים (צילום: באדיבות סודהסטרים)
סודהסטרים (צילום: באדיבות סודהסטרים)

מותג הפסטה "ברילה" מחזיר אל המדפים את סדרת הפסטות הכשרה לפסח שלו שכוללת ארבעה סוגי פסטה ללא גלוטן: ספגטי, פוזילי, פנה ולזניה. הפסטות עשויות מתערובת של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז. אהבנו מאוד את דפי הלזניה, שהחזיקו יפה באפייה, שמרו על גמישות וטעמם היה מצוין. גם הפנה הפתיע לטובה, רק צריך לשים לב לזמן הבישול שלו. החיסרון היחיד הוא המחיר הגבוה של הפסטות.
מחיר: 14.80־24.90 שקלים

ברילה פסטות כשרות לפסח (צילום: נמרוד סנדרס)
ברילה פסטות כשרות לפסח (צילום: נמרוד סנדרס)

מותג הכביסה “סוד” משיק מיתוג מחודש לסדרת מרככי הכביסה המרוכזים שלו, שכולל פורמולת בישום חדשה ואריזה ידידותית לסביבה. כחלק מההשקה מתווספים לסדרה שני ריחות חדשים: ג’ונגל ומלדיביים. שני הניחוחות עוצמתיים מאוד ושומרים על דומיננטיות גם לאחר הכביסה והייבוש. הבקבוקים של המרככים ניתנים למיחזור וכוללים 97% רכיבים מתכלים.
מחיר: 11.90 שקלים

מרככי כביסה סוד (צילום: יחצ)
מרככי כביסה סוד (צילום: יחצ)

סנו משיקה שמפו לשטיחים וריפודים בניחוח של מרכך כביסה. השמפו קל לשימוש, וכשהוא מתייבש הוא משאיר ריח נעים מאוד.
מחיר: 19.90 שקלים

שמפו לשטיחים ולריפודים בניחוח מרכך כביסה - סנו (צילום: יחצ)
שמפו לשטיחים ולריפודים בניחוח מרכך כביסה - סנו (צילום: יחצ)

רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל’ה" משיקה קולקציית אביזרים וטקסטיל לרגל פסח, שכוללת מתלים מעץ, שלישיות עציצים מלאכותיים, לוכד חלומות, שרפרפים בגון עץ, כריות נוי, מצעים, שמיכות, קופסאות אחסון ועוד. הקולקציה מגיעה בצבעים טבעיים ובשילובים של עץ, פשתן וקש, היוצרים מראה נקי ומסודר.
מחיר: החל מ־69 שקלים

שולחן יצירה עם כסא של עצמל'ה (צילום: יחצ)
שולחן יצירה עם כסא של עצמל'ה (צילום: יחצ)

סנפרוסט משיקה שני מוצרים: לקט בצלים (טבעות בצל סגול ולבן) וכרישה חתוכה, שמתאימים כבסיס לבישול, להקפצה, למרקים ולמאפים. זוהי עוד דרך טובה לקצר תהליכים ולהימנע מדמעות מיותרות.
מחיר: 9.90־21.90 שקלים

סנפרוסט (צילום: יחצ)
סנפרוסט (צילום: יחצ)

חברת מוצרי הניקיון ״טירולר” משיקה מוצרים העשויים סיליקון עמיד, שיקלו את מאמצי הניקיון לפסח, בהם "גליידר סיליקון פטנטי" - מנקה חלונות מגנטי מתכוונן המתאים לחלונות רגילים ולחלונות בעלי זכוכית כפולה; “רב מגב 5” – מגב שבנוי בצורה המאפשרת גם משיכה וגם דחיפה של מים בקלות; “רב מגב 3” שמגיע עם מפרק מתכוונן כדי להקל את הגישה גם במקומות פחות נוחים; ו"מבריקן" - מגב פלא פטנט להברקת רצפות עם מפרק ראש מסתובב ומטליות מיקרופייבר.
מחיר: 95־130 שקלים

מבריקן - טירולר (צילום: יחצ)
מבריקן - טירולר (צילום: יחצ)