רשתות מובילות וביניהן OIG וניופאן, מנצלות את חג הפסח לשלל מבצעים הכוללים הנחות או מתן מוצרים חינם על קניית מוצרי חשמל.

הראשונים לצאת במבצע מיוחד היו רשת מחסני חשמל ומיד אחריה גם רשת א.ל.מ, שיצאה בקמפיין שיווקי מקיף. אתמול השיקו שתי חברות נוספות מבצעים.

רשת ניופאן מציעה על קניית מקרר Haier ארבע דלתות שלוש מתנות מבית KitchenAid: מוט בלנדר, מצנם וקומקום בשווי 1,500 שקל. בעת קניית תנורי Delonghi מקבלים תו זהב בשווי של 1,000 שקל. בקניית תנורים - תו זהב חינם בשווי של 300 שקל. החברה יצאה במבצעים נוספים על כיריים, מעבדי מזון ומגהצים.

מורן דאי, סמנכ"לית השיווק: "לפני הפסח יש עלייה של 25%־30% במכירות מוצרי חשמל. אנו צופים שבפסח הקרוב הצרכנים ישאפו לקבל ערך גדול עבור ההוצאה הכספית, ולכן החלטנו לצאת במבצעים עם המותגים המובילים".

חברת OIG, המייבאת ומשווקת מוצרי חשמל קטנים למטבח ולבית של מותגים בינלאומיים ושל DAVO ו־NOVO, מציעה לקראת החג קנייה של מיקסר של DAVOPRO מדגם 5740 וקבלת מתנה - מטחנת בשר או קערה 8 ליטר. עוד מציעה החברה לקונים מעבד מזון של NOVO מדגם 410 ומתנה של משקל מטבח דיגיטלי.

בנוסף, מציעה OIG חבילת פסח מיוחדת הכוללת מכשיר להכנת פופקורן של NOVO, בלנדר של מג'יק בולט, מטחנת קפה ותבלינים של DAVO ומחבת בלינצ'ס של NOVO ב־699 שקל.