מותג הספורט המוביל Saucony משיק את קולקציית אביב - קיץ 2023, הקולקציה החדשה משלבת חוויית נוחות מתקדמת וטכנולוגית, לצד עיצוב פונקציונלי ואופנתיות עם בדים מנדפי זיעה לחוויית ספורט מושלמת, הקולקציה כולה מיוצרת מבדים ממוחזרים כחלק מהאג'נדה של המותג שמקדם ערכים לשמירה על כדור הארץ. קולקציית הקיץ היא שילוב של נעליים מתקדמות אשר מעניקות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לצד פריטי ביגוד טרנדים ואופנתיים מבדים נעימים וקלילים המותאמים לפעילויות ספורט השונות.

בקולקציה הזו השיקה חברת Saucony את דגם ה-ENDORPHIN ELITE מקולקצית האנדורפין המוצלחת שזוכה לפיתוחים חדשים וטכנולוגים בכל שנה. דגם ה-ENDORHIN ELITE החדש, מיועד לאלה שרצים באופן מקצועי או לכל אותם חובבי ריצה מקצוענים, כולל את הטכנולוגיה החדשנית ה-PEWRRUN HG שאמורה להמריץ ולשפר את ביצועי הריצה על מנת להגיע ליעדים חדשים בספורט.

נעלי סאקוני (צילום: יחצ סאקוני)
נעלי סאקוני (צילום: יחצ סאקוני)

האנדורפין עלית עוטפת את כף הרגל בנוחות תלת מימדית ומבטיח התאמה אישית ומדויקת לקבלת ביצועים מיטביים. הנעל עשוייה מחומרים גמישים וקלילים בטכנולוגיה חדשה שתעניק לכם תחושה של תנופה מתגלגלת, כך שתוכלו להמשיך לרוץ מהר יותר עד לקו הסיום. הטכנולוגיה בנעל מניעה אותך קדימה עם תחושה של תנופה מתמשכת, כך שתוכלו לרוץ מהר יותר, ללא קושי.

בנוסף, בקולקציה החדשה מעניקים ב-Saucony פתרונות לרצים למרחקים ארוכים, לרצי השטח ולכל פעילות יומיומית וסתם למי שאוהב אופנה ספורטיבית. הקולקציה משלבת  באופן מושלם בין פונקציונליות, טכנולוגיה חדשנית, אופנתיות וטרנדיות והיא מעוצבת מתוך ההבנה שהנעליים הנכונות עושות את כל ההבדל. רוב הנעליים מעוצבות עם ריפוד עבההמעניק הרגשת רכות , קל משקל ויש לו את ההתאמה שכל ספורטאי חובב או מקצועי צריך על מנת להוציא מעצמו את הביצועים הכי טובים.

קולקציית הביגוד של ה-Saucony מעוצבת ומורכבת ברובה מחומרים ממוחזרים שכן שמירה על הכדור הוא אחד מערכי הליבה של חברת saucony.

טווח מידות נעליים: נשים-37-43, גברים 40.5-50.

טווח מחירים נעליים נשים וגברים: 1399 שקלים.

ניתן להשיג בחנויות saucony  בפריסה ארצית ובאתר האונליין: www.saucony.co.il