אמן החושים שמכניס את היהדות למופע

תכירו את איציק מרקו, מדריך אקסל וBI בבקרים ואמן חושים בערבים. את איציק הכרנו בזמן שהוא העביר לצוות המשרד שלנו סדנת אקסל וכבר בשיעור הראשון גילינו שהוא אמן חושים. הוא בחור נמרץ וחכם בטירוף ובין פונקציה לפונקציה, הוא דאג לתבל את השיעורים בקטעי אומנות חושים. בכל שיעור הוא צחק על זה ואמר שבבוקר הוא מלמד VLOOKUP וSUMIF, ובערב הוא קורא מחשבות.

איציק מופיע בעיקר לחברות גדולות ורק לאחרונה חזר מהופעה בכנס גדול בלונדון. בנוסף, הוא מופיע רבות לקהל הדתי וכאדם מסורתי הוא מקפיד לשלב במופע קטע המקושר לפסק הלכה או לקושיה בגמרא. כששאלנו אותו מה הקשר בין שני התחומים, הוא אמר שלא רק שאין קשר, אלא ששני התחומים מנוגדים לחלוטין. "כמובן שהכל יחסי, אבל באקסל הכל מאוד מובנה ויש מעט מאוד מקום ליצירתיות. באומנות חושים אתה מוגבל רק על ידי הדמיון שלך".   

כששאלנו אותו האם הוא באמת קורא מחשבות, איציק דאג להבהיר לנו שאין לו כוחות על טבעיים, ושהוא פשוט משתמש בחמשת החושים שלו כדי לתת את התחושה שיש לו חוש שישי, ושאם הוא לא היה הופך לאיש בידור, הוא כנראה היה נוכל לא קטן. לא היינו בטוחים לגבי זה, אז בתום הסדנה החלטנו להזמין אותו למופע מלא, הפעם בלי אקסל בכלל...

 לאתר

אמן החושים איציק מרקו (צילום: פרטי)
אמן החושים איציק מרקו (צילום: פרטי)

פינוק באמבטיה

שבעה מוצרים שיהפכו את חדר האמבטיה לחוויה זוגית, טבעית ומפנקת. מתנה מושלמת לפסח, לחנוכת בית של זוג חברים, לילדים שעזבו את הקן, או אם כולנו מבלים כל כך הרבה זמן בבית – אז לפחות שנתפנק כמו שצריך. המוצרים הכי מפנקים, טבעיים ואקולוגיים, ותכלס המוצרים שהכי צריך... וכבר ציינתי שאין על המוצרים האקולוגיים של "ECO LOVE" – מאז שניסיתי אני רק עם המוצרים שלהם!

מחיר: 149 שקלים. שווה!

לאתר

מוצרים אקולוגיים של ''ECO LOVE'' (צילום: באדיבות ''ECO LOVE'')
מוצרים אקולוגיים של ''ECO LOVE'' (צילום: באדיבות ''ECO LOVE'')

סט מושלם לאירוח

סט אירוח מושלם של מותג הבית "Cameo" מבית רשת "הסטוק". הסט כולל קנקן זכוכית עם פתח מזיגה ושש כוסות זכוכית בצבע אמבר או אפור מעושן. הסט עשוי זכוכית איכותית.

מחיר: 69.90 שקלים.

להשיג בחנויות רשת "הסטוק" ברחבי הארץ ובאתר

סט אירוח של ''Cameo'' מבית רשת ''הסטוק'' (צילום: באדיבות בית העסק)
סט אירוח של ''Cameo'' מבית רשת ''הסטוק'' (צילום: באדיבות בית העסק)

מארז ניקיון שחייב להיות בכל בית

חברת "טירולר" שפועלת מעל שלושים שנה, פורצת דרך בתחום מוצרי הניקיון. החברה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה את מוצריה במעל 400 נקודות מכירה ברחבי הארץ וכן באתר וכל מוצריה הינם פטנט רשום.

עלות מארז בסיס של "טירולר" עומדת על 299.99 שקלים וכוללת רב מגב 4 - מטאטא סיליקון בעל פעולה כפולה וכן מטאטא ומגב.

עוד במארז: רב מגב 2 - מגב סיליקון קלאסי, נוח במיוחד ומתאים לכל סוגי המשטחים והמבריקן - מגב הפלא, פטנט להברקת רצפות. המוט הפטנטי מתגמש ומתכופף וחוסך מאיתנו את הפעולה עם שתי מטליות ומיקרופייבר איכותי במיוחד.

ניסיתי ואני לא מבינה איך הסתדרתי עד היום ועוד עכשיו בניקיונות של פסח. חובה בכל בית.

לאתר

בקבוק מים חכם שיזכיר לכם לשתות

הכירו את בקבוק המים החכם "Water.io" - בקבוק מים רב-פעמי בעל פקק עם פטנט חדשני של חברת "אימפקס". הבקבוק שיגרום לכם לשתות נכון יותר - מודד את כמות המים בבקבוק ומסנכרן את המידע עם אפליקציה ייעודית שעוקבת בזמן אמת אחרי שתיית המים. הבקבוק מעודד לשתות בהתאם ליעדים אישיים המושפעים מהספורט שאתה מבצע, נתונים פיזיולוגיים ומזג האוויר.

ברגע שבקבוק המים החכם שלך יזהה שהגיע הזמן לשתות הוא יתזכר אותך על ידי הבהוב ורטט של פקק הבקבוק, כך שתוכל לשתות יותר מים ולשמור על מאזן נוזלים תקין ובריא.

חברה שניסתה את הבקבוק מעדכנת שבזכותו היא החלה לשתות הרבה יותר, להרגיש טוב יותר ושזאת המצאה גאונית!.

מחיר: 265 שקלים במקום 299.

לאתר

בקבוק המים החכם ''Water.io'' של ''אימפקס'' (צילום: באדיבות ''Water.io'' )
בקבוק המים החכם ''Water.io'' של ''אימפקס'' (צילום: באדיבות ''Water.io'' )

סט צלליות מושלם

סט הצלליות של "לוריאל" מכיל פלטת צלליות בעלת 16 גווני ניוד בהשראת הרגשות החל מבהיר ורגוע, דרך אפרסק חם ועד דובדבן עשיר.

הפלטה מכילה שילוב של גוונים בעלי גימור מאט וגוונים בעלי גימור מטאלי מבריק, ליצירת מראות איפור שונים עם מגוון צבעים שמשתלבים זה עם זה באופן מושלם.

פיגמנט אינטנסיבי ליצירת איפור עיניים ו/או להסמקת והצללת הלחיים. מתאים גם לאיפור יום קליל וגם לאיפור ערב אינטנסיבי. 

מחיר: 70 שקלים. מושלם!.

סט הצלליות של ''לוריאל'' (צילום: באדיבות ''לוריאל'')
סט הצלליות של ''לוריאל'' (צילום: באדיבות ''לוריאל'')

 לאתר

משחק משפחתי מגבש

את דקלה יוספסברג הכרתי לפני שבע שנים כשהרגשתי שאני חייבת הדרכת הורים! אחרי שקראתי את הספר שהוציאה בשם "אמון" החלטתי שרק ממנה אני רוצה הדרכה וכלים כי התחברתי מאוד לגישה. נרשמתי לקורס הדרכת הורים ויצאנו לדרך.

ראשית מאוד אהבתי בדקלה שהיא מאוד מאפסת וממקדת אותך. לא רגשנית מדי שזה טוב כי כל האימהות שהיו שם הרגישו אימהות גרועות כולל אנוכי.

כבר בשיעור הראשון דקלה דאגה ישר להעלות לנו את הביטחון באימהות שלנו. במשך הקורס למדתי המון דברים שעזרו לי להבין מה תפקידי ותפקיד בעלי בבית כהורים, כמובילי דרך לילדים שלנו, ושהרבה פעמים הילדים שמים עליהם תחפושת וזה לא באמת הם אלא הרצון לשייכות ממקום שלילי... בקיצור - למדתי המון. ממליצה מאוד על הקורס ועל ספרה "אמון".

הספר ''אמון'' של דקלה יוספסברג (צילום: באדיבות דקלה יוספסברג)
הספר ''אמון'' של דקלה יוספסברג (צילום: באדיבות דקלה יוספסברג)

לאחרונה דקלה הוציאה משחק משפחתי מגבש שגם נקרא "אמון". המשחק עוזר לבני הבית להכיר אחד את השני יותר. שיחקנו בו בשבת, צחקנו על דברים שהפליא אותנו שהילדים יודעים עלינו וחלק שבכלל לא מכירים בנו. בהחלט נהננו, ממליצה מאוד.

לאתר

''אמון'' - משחק קלפים משפחתי של דקלה יוספסברג (צילום: באדיבות דקלה יוספסברג)
''אמון'' - משחק קלפים משפחתי של דקלה יוספסברג (צילום: באדיבות דקלה יוספסברג)