הכתבה נכתבה בשיתוף יוניקיט הדסה

במדינה החמה שלנו לא ניתן להסתדר בלי מערכת הצללה בגינה או במרפסת. פרגולות אלומיניום מאפשרות לנו ליהנות מהגינה בכל חודשי השנה ומספקות פתרון קירוי מעוצב ואלגנטי בחצר. אם אתם שוקלים לשלב פרגולת אלומיניום בגינה או במרפסת, יש לנו את כל המידע שאתם זקוקים לו.

מה זו פרגולה מאלומיניום?
פרגולה מאלומיניום היא מוצר פופולרי המורכב מפרופיל אלומיניום איכותי (שאינו דורש תחזוקה). הפרגולה מורכבת לרוב מעמודים או עמודים אנכיים התומכים בסדרה של קורות סגורות או פתוחות, בהתאם לכמות הצל הרצויה. ניתן אף לבחור בפרגולה מתכווננת וכך להתאים את חדירת השמש לפי צורך. הפרגולה יוצרת צל או קירוי מפני גשם ושמש, ומאפשרת לנו ליהנות מהחוץ בכל עונות השנה. 

מוצר פופולרי המורכב מפרופיל אלומיניום איכותי. פרגולות אלומיניום (צילום: יוניקיט הדסה)
מוצר פופולרי המורכב מפרופיל אלומיניום איכותי. פרגולות אלומיניום (צילום: יוניקיט הדסה)

היתרונות של פרגולות אלומיניום
הבחירה בפרגולות אלומיניום היא הבחירה המובילה של בעלי גינות בכל רחבי הארץ ואף העולם, ויש לכך הרבה סיבות טובות. פרגולות אלומיניום הן קלות משקל, עמידות ולא דורשות תחזוקה רבה (בניגוד למשל לפרגולות עץ). כמו כן, הן עמידות לאבק, לחלודה ולשחיקה, ואף יכולות להתמודד היטב עם תנאי מזג אוויר קשים. לבסוף, פרגולות אלומיניום מגיעות במגוון רחב של סגנונות וצבעים, כך שכל אחד יכול למצוא את הפרגולה המתאימה ביותר לגינה שלו. 

סוגים שונים של פרגולות אלומיניום
לצד כל היתרונות המדהימים האלו, שווה להבליט את היתרון האחרון: העובדה שמדובר על מוצר ורסטילי מאוד, כך שתוכלו למצוא את מערכת ההצללה המתאימה ביותר לגינה שלכם. ישנן פרגולות אלומיניום סטנדרטיות, פרגולות עם מערכת חשמלית, מתכווננות, מתקפלות, נאספות, תלויות, כאלו העומדות בפני עצמן או מחוברות למבנה, ואפילו פרגולות אלומיניום דמוי עץ. לפרגולה ניתן להוסיף פיצ'רים שונים כמו תאורה ואוורור.

מוצר ורסטילי המאפשר למצוא את מערכת ההצללה המתאימה ביותר לגינה שלכם (צילום: יוניקיט הדסה)
מוצר ורסטילי המאפשר למצוא את מערכת ההצללה המתאימה ביותר לגינה שלכם (צילום: יוניקיט הדסה)

כדי להתאים את מערכת ההצללה לגינה שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי לקחת בחשבון שלושה פרמטרים: 

  1. סגנון: הסגנון של הפרגולה צריך להתאים לסטייל הכולל של הגינה. אם יש לכם גינה מודרנית בעלת מראה נקי ומינימלי, בחרו בפרגולת אלומיניום עכשווית ואלגנטית עם סגירה חשמלית. לעומת זאת, אם יש לכם גינה מסורתית וכפרית עם הרבה ירוק וקישוטים, עדיף לבחור בפרגולת אלומיניום דמוי עץ. 
  2. גודל: כמובן, יש לקחת בחשבון גם את הגודל של הפרגולה ואת הפרופורציות לגינה. אל תבחרו בפרגולה גדולה לגינה קטנה, זה ייצור מראה מבלבל ולא נעים לעין!
  3. סגירת פרגולה: הבינו האם אתם מעוניינים בפרגולה קבועה סטנדרטית, או לחילופין בפרגולה עם כוונון חשמלי המאפשר שליטה על זווית הקורות ועל כמות הצל. תוכלו לבחור גם בפרגולה נאספת, המאפשרת פתיחה וסגירה קלילה לפי צורך.
     

מחפשים מערכת הצללה לגינה? ביוניקיט ישמחו לעמוד לרשותכם!

ביוניקיט הנדסה תמצאו מגוון מערכות הצללה מתקדמות וייחודיות, ששמות את הדגש על הדיוק והאיכות. אנחנו מזמינים אתכם לאולם התצוגה לתכנון בהתאמה אישית של פרגולות אלומיניום שמתאימות בדיוק לחצר שלכם!

כותב: יוניקיט הנדסה

הכתבה נכתבה בשיתוף יוניקיט הדסה