השוק שיש בו הכל מהכל

כל יום שישי מ-06:00 ועד שלוש שעות לפני כניסת שבת אלפי אנשים מכל הארץ מתקבצים בעיר אחת בארץ למטרה אחת בלבד והיא - שוק ראש העין, השוק הכי טוב בארץ, בהתחייבות!

בשוק הזה יש הכל! החל מאוכל, ירקות, פיצוחים וממתקים ועד בגדים, כלי בית ותכשיטים... בשוק יש חניה, כספומט ושירותים.

בין עשרות הדוכנים השווים יש דוכן אחד שבו אני אוהבת להתחדש בתמונות לבית - דוכן התמונות של דאלי. יש שם מבחר ענק ומגוון של תמונות לבית כולל מבחר שלם של תמונות צדיקים.

אני לדוגמא חיפשתי תמונה אחרת של צדיק, לא הרגילה שבמסגרת כמו של כולם. מצאתי תמונה של הרב עובדיה יוסף זצ"ל בחיתוכי לייזר ואתם לא מבינים כמה מחמאות גרפתי. כל מי שנכנס אליי לסלון ורואה אותה מיד שואל היכן קניתי אותה.

יש להם גם אתר לרכישה, מומלץ בחום.

 תמונה של הרב עובדיה יוסף זצ''ל בחיתוכי לייזר משוק ראש העין (צילום: פרטי)
תמונה של הרב עובדיה יוסף זצ''ל בחיתוכי לייזר משוק ראש העין (צילום: פרטי)

קולקציית מוצרי ספא מפנקים לגוף ולשיער

רשת SACARA משיקה קולקציית מוצרי ספא לגוף ולשיער עשירה בחומצה היאלורונית ובתערובות שמנים עם ניחוחות שונים, המעניקים לעור ריכוך, שיקום, איזון וריפוי.

הסדרה מכילה את הרכיבים האיכותיים והיעילים ביותר: חומצה היאלורונית בעלת תכונות אנטי דלקתיות, עידוד ייצור קולגן לגמישות והתחדשות התאים, שמן חוחובה וחמאת שיאה לריכוך ולחות לאורך זמן.

בשילוב תמציות מן הטבע, תה ירוק וויטמינים נוגדי חמצון להגנה מנזקי סביבה נוצר מרקם נעים שנספג בקלות.

הסדרה כוללת שבעה פריטים בשלושה ניחוחות שונים: MUSK - קטיפתי, PUMP ME UP - חושני ו-ELEGANTS - אלגנטי.

ניתן להשיג באתר

קולקציית מוצרי ספא לגוף ולשיער של רשת SACARA (צילום: באדיבות רשת SACARA)
קולקציית מוצרי ספא לגוף ולשיער של רשת SACARA (צילום: באדיבות רשת SACARA)

טיפוח לפנים ולעיניים

לקראת חג הפסח מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק מארז מתנה מהודר – מארז משי הכולל שני מוצרי טיפוח מסדרת פרימיום היוקרתית: קרם לחות לפנים וקרם עיניים.

סדרת הפרימיום של ליראק מבוססת על טכנולוגיות פורצות דרך ברפואה הרגנרטיבית לטיפול יעיל ומהיר בקמטים, קמטוטים והשבת הנפח לפנים, משולבת בפטנטים רשומים בפיתוח מעבדות ליראק, המבוססים על פריצות דרך מחקריות זוכות פרס נובל.

מארז פרימיום משי כולל קרם יום - קרם אנטיאייג'ינג פרימיום לפנים מבוסס מחקרים דרמו-קוסמטיים, לתיקון פגעי הזמן. הקרם מטפל ביעילות גם בקמטים עמוקים, פגמי עור, הבהרת כתמים וכהויות, ויסות הלחות, השבת האלסטיות וצמצום הנקבוביות. מגוון החומרים הפעילים מחדשים את תאי העור ומעניקים לו מרקם משי חלק באופן מיידי. מועשר בקומפלקס חומרים חיוניים ועתירי אנרגיה (פטנט רשום), חומצה היאלורונית, שמנים צמחיים ומיצוי עלי במבוק למראה חלק בגימור מט משי.

קרם עיניים - לשימוש יומיומי באזור העיניים והעפעפיים לתיקון פגעי הזמן והגיל ולטיפול משמעותי בקמטים וקמטוטים, רפיון עפעפיים ושקיות סביב העיניים. מועשר בחומצה היאלורונית ובקומפלקס חומרים חיוניים (פטנט רשום) לחידוש ורענון אזור העיניים.

מחיר מבצע: 599 במקום 928 שקלים.

 לאתר

מארז פרימיום משי של ליראק (צילום: באדיבות ליראק)
מארז פרימיום משי של ליראק (צילום: באדיבות ליראק)

שני תבשילים בסיר אחד

סיר מחולק 30 ס"מ BLACK MARBLE  מבית Food appeal במהדורה חדשה בעלת דופן ישרה לשטח בישול גדול יותר.

הסיר מתאים לבישול ולטיגון של שני תבשילים במקביל ומחולק לשניים באמצעות דופן הפרדה בצורת S חלוקה שמאפשרת בעת ובעונה אחת להכין שני תבשילים שונים בסיר אחד.

אלה יכולים להיות שני תבשילי אורז שזמני הבישול שלהם תואמים או תבשיל עוף שלאחר שבושל בחלקו האחד של הסיר מצטרף אליו תבשיל "תוספת" כמו: ירקות, קטניות, קינואה, פסטה או אורז.

העיצוב והפרקטיות של הסיר מוסיפים מימד נוסף של הגשה מהכיריים או התנור היישר לשולחן האוכל.

 מתאים לכל סוגי הכיריים ולשימוש בתנור עד 220 מעלות.

 המחיר: 199 שקלים, מושלם כמתנה מקורית לחג!

 להשיג בחנויות הרשת בסניפי הארץ ובאתר

סיר מחולק BLACK MARBLE מבית Food appeal (צילום: באדיבות  Food appeal)
סיר מחולק BLACK MARBLE מבית Food appeal (צילום: באדיבות Food appeal)

גלידה כשרה לפסח של בן אנד ג'ריס

מותג הגלידות בן אנד ג'ריס משיק שמונה טעמי גלידה במהדורת חג מיוחדת וכשרה לפסח. הגלידות ישווקו באריזות פיינט - 500 מ"ל בטעמים מובילים: וניל, שוקולד, קפה, דולצ'ה דה לצ'ה, בננה אגוזים, שוקולד אגוזים, ברי נ'אייס ויש גם טעם מיוחד לפסח - גלידה בטעם חרוסת.

הטעמים הכשרים ישווקו גם באריזת שורטי של 150 מ"ל בטעם ריבת חלב פאדג' ומנה אישית של 100 מ"ל בבודדים או באריזות של ארבע יחידות בטעם שוקולד ובטעם וניל.

כל הטעמים מושקים בכשרות מהדרין בהשגחת בד"ץ בעל"ז, בד"ץ בית יוסף, הרבנות קרית מלאכי וOU וחלב ישראל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות המובחרות ובגלידריות בן אנד ג'ריס.

פסטה כשרה לפסח של ברילה

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, מציג סדרת פסטות כשרה לפסח, ללא גלוטן, הכוללת ארבעה סוגים שונים: ספגטי, פוזילי, פנה ולזניה.  

סדרת ברילה לפסח עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז ומצטיינת בטעם משובח ומרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול.

את כל מוצרי ברילה ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ.

פסטה כשרה לפסח של ברילה (צילום: באדיבות ברילה)
פסטה כשרה לפסח של ברילה (צילום: באדיבות ברילה)

תכשיטים מיוחדים עם מסרים מעוררי השראה

מיידלה היא חנות קסומה בהוד השרון שתמיד כיף לבקר בה כדי לנשום השראה ולצאת עם תכשיט או מחברת מעוצבת לעצמך או כמתנה.
למותג יש גם אתר נוח לשימוש שהוא פתרון מעולה אם רוצים להפתיע, להעניק תשומת לב, להגיד תודה, לחזק נשים אהובות בתקופה מאתגרת או להזכיר את העוצמות של כל אחת מאיתנו.

מאחורי המותג עומדת המעצבת דפנה שמש-דוד, שיוצרת תכשיטים ומוצרים עם מילים טובות והשראות חיוביות. כל הפריטים בחנות מכילים משמעות מיוחדת ומסרים מעודדים השאובים, בין השאר, מהמקורות היהודיים.

   תכשיטים מיוחדים עם מסרים מעוררי השראה, מיידלה (צילום: באדיבות מיידלה)
תכשיטים מיוחדים עם מסרים מעוררי השראה, מיידלה (צילום: באדיבות מיידלה)

אני בחרתי בצמיד "אמונה" שנועד להזכיר לנו בכל רגע ביום שהאמונה היא מה שמניע אותנו, מסר שילווה ויחזק אותי בכל רגע שאזדקק לו.
מבחר המסרים והסמלים שיש בחנות מאפשר לכל אחת לבחור את ההשראה או המתנה שהיא זקוקה לה בשלב שלה במסע החיים.

יש לציין לטובה את כל חווית קבלת המארז - כמה השקעה ומחשבה עבור הלקוחה שנהנית לאורך כל הדרך ממתנות קטנות עד שמגיעים לתכשיט עצמו. רואים את האהבה שהושקעה פה. התרגשתי.

 לאתר