יקב ברטנורא  מציע לקראת החג מוסקטו – יין קינוח נפלא. היין פירותי, פריך ומרענן. חצי מתוק. בטעמי  אגס, מנדרינה, נקטר, וטעמי מלון בסיומת. לרגל החג ניתן למצוא אותו גם במארז בליווי ברטנורא ספרקלינג רוזה וזוג כוסות יין ממותגות ברטנורא. 
מחיר: 155 שקלים. 

מארז ברטנורא  (צילום: יח''צ)
מארז ברטנורא (צילום: יח''צ)
 

לקראת חופשת פסח, דיסני יצאה עם “הפלא שבמשחק” - קמפיין בינלאומי ייחודי המעודד משחק בין הורים לילדים. כחלק מהקמפיין, דיסני יצרה סדרת סרטוני הדרכה בעברית (DIY) שמפורסמים בעמודי האינסטגרם והיוטיוב של “דיסני ישראל”, ובהם רעיונות למשחקים. בארץ הצטרפו לקמפיין רשת הצעצועים Toys R US ורשת הנעליים nimrod&more, שיציעו מגוון משחקים וצעצועים בהנחות של 20%־50%, ביניהם בובות של נסיכות דיסני בהשקה ראשונה בארץ. ברשת nimrod&more תמצאו מהדורות חדשות של נעלי ספורט עם דמויות דיסני, במבצע של זוג שני החל מ־49.90 שקלים, בנוסף לתיק דיסני או מארוול במתנה. כמו כן, יינתנו הטבות על מוצרי דיסני ב"טויז אר אס" לרוכשים בנמרוד.

מחיר: בובות אלזה ואנה שרות - 99.90 שקלים במקום 159.90 שקלים, מגוון דמויות וסטים “באז שנות אור" ב־50% הנחה כהטבה לרוכשים בנמרוד.

נעלי נסיכות דיסני  (צילום: יחצ)
נעלי נסיכות דיסני (צילום: יחצ)

לרגל פסח, רשת הפטיסרי "בוטיק סנטרל" תציע מגוון עוגות, מאפים, עוגיות וקינוחים כשרים לחג. המאפים משלבים תערובות קמחים של דורה, שקדים, טפיוקה ודוחן. כמו כן, יוצעו מארזי חג שכוללים עוגות, עוגיות וקינוחים ארוזים בכלי הגשה ייחודיים. עוגת סנט אונורה הכשרה של בוטיק סנטרל הייתה יפהפייה כתמיד וטעימה להפליא. ניסינו גם כמה מהקאפקייקס שהיו כיפיים, אווריריים וטעימים. אהבנו בעיקר קאפקייק שוקולד קרם וניל בציפוי שוקולד ואת הפיסטוק בציפוי קרם פיסטוק. 

מחיר: 12 שקלים לקאפקייק עוגות – 58־150 שקלים.

בוטיק סנטרל. מארזים כשרים לפסח (צילום: טל סיון ציפורין)
בוטיק סנטרל. מארזים כשרים לפסח (צילום: טל סיון ציפורין)

רולדין תציע לרגל פסח קולקציית עוגות ומוצרים כשרים לפסח, בהם עוגות בחושות, עוגיות, מקרונים, לחמניות, קישים ועוד. טעמנו עוגת שוקולד פטל שהייתה עשירה בטעמים. ניסינו גם עוגת פאדג’ שוקולד מריר שהייתה מצוינת. עוגה יפהפייה שפשוט נמסה בפה וקשה להפסיק לאכול ממנה. בגזרת העוגות הבחושות, ניסינו את עוגת התפוזים וקוקוס שהייתה טעימה, אך סבלה ממתיקות יתר. 
מחיר העוגות: 49־169 שקלים

רולדין -פסח 2023  (צילום: רונן מנגן)
רולדין -פסח 2023 (צילום: רונן מנגן)

בן&ג’ריס משיקה לחג גלידה בטעם חרוסת שתוצע במהדורה מוגבלת ומשלבת גלידת שמנת בטעם וניל עם חרוסת מתמרים אמיתיים ואגוזי מלך. הגלידה טעימה ורכה, השילוב של הווניל והתמרים עובד מצוין. החרוסת עצמה מתובלת בקינמון אשר נותן ארומה נהדרת ומקפיץ את הטעם. 

מחיר: 24.90 שקלים

גלידת חרוסת (צילום: ורדית דפני ובה)
גלידת חרוסת (צילום: ורדית דפני ובה)

מארז חגיגי במהדורה מוגבלת של Ouzo Plomari שכולל בקבוק אוזו 700 מ”ל וכוס הייבול מעוצבת. אוזו פלומארי מגיע ממזקקת THOMOPOULOS שביוון. המזקקה הוותיקה משלבת תהליכי ייצור מסורתיים עם טכנולוגיה חדשה. לאוזו יש טעם וארומה עשירים ומתובלים, והוא כשר לפסח.

מחיר: 95 שקלים

הסקוטית מבית ישרקו מארז פלומרי (צילום: יחצ)
הסקוטית מבית ישרקו מארז פלומרי (צילום: יחצ)

מותג האפייה “דני וגלית” משיק סדרת מארזי עוגיות על בסיס קמח שקדים של המותג, שמתמחה באפייה בריאה. הסדרה כוללת עוגיות שוקולד צ’יפס מקמח שקדים, עוגיות פירות יער מקמח שקדים וכדורי שוקולד חמאת בוטנים ופצפוצי אורז מלא. “דני וגלית” מוכיחים שעוגיות כשרות לפסח לא חייבות להיות רק עוגיות קוקוס או בוטנים יבשות. העוגיות שלהם פריכות, מתוקות במינון נכון ונהדרות לצד הקפה. אהבנו בעיקר את כדורי השוקולד שהפתיעו במליחות נעימה.
מחיר: 26־29 שקלים

פסח מותג אפיה בריאה דני וגלית (צילום: סטודיו)
פסח מותג אפיה בריאה דני וגלית (צילום: סטודיו)

אתר הסחר “כרמלה” משיק מארזי חג לפודיז וכמתנה למארחים. כל מארז מכיל מוצרים לפי קטגוריות שונות, בהן מאכלים כשרים לפסח, מתוקים, משקאות וכלי מטבח, למשל מארז המכיל סכין יפנית איכותית, סינר ומגבת מטבח, שתי כפות עץ, קרש עץ ומארז שקיות רשת אקולוגיות לשמירה על הטריות. זהו מארז שימושי שכל חובב בישול מתחיל או מקצוען ישמחו לקבל.

מחיר: 165־279 שקלים

כרמלה מארז למביני עניין במטבח (צילום: יחצ)
כרמלה מארז למביני עניין במטבח (צילום: יחצ)

חברת “קמח הארץ” משיקה תערובת אפייה איטלקית “מולינו ירוק” נטולת גלוטן וג’בטות איטלקיות אפויות וקפואות. התערובת והג’אבטות טבעוניות, פרווה וכשרות לפסח. הג’אבטות מגיעות במארז של ארבע יחידות. אחרי חימום בתנור הן הופכות אווריריות עם מעטפת פריכה ומעט מתקתקות. תערובת הקמחים גם טובה, קלה לעבודה ומאפשרת להתגבר בקלות על ההגבלות של פסח.

מחיר: ג'בטות - כ־20 שקלים למארז; מולינו ירוק - כ־17 שקלים  

קמח הארץ - ג'בטה כשרה לפסח ותערובת מולינו כשרה לפסח (צילום: קמח הארץ)
קמח הארץ - ג'בטה כשרה לפסח ותערובת מולינו כשרה לפסח (צילום: קמח הארץ)