נגן כשר ואיכותי

כילדה, נערה ואישה תמיד דאגתי שיהיו לי את השירים הכי עדכניים שיש בנגן, באוטו ובפלאפון. אני מכירה כמעט את כל סוגי המוזיקה. אני ובעלי בעלי תשובה ובבתים שגדלנו מוזיקה תמיד הייתה ברקע.

אני זוכרת כילדה שאבי היקר אהב לעשות לנו בושות ברכב בדרך לבית הספר כשהיה עושה תנועות מצחיקות עם הידיים בהתאם למוזיקה שמתנגנת ברכב.

את בעלי הכרתי דרך חברים משותפים והרגע בו ידעתי שהוא יהיה בעלי היה כשראיתי אותו מתקלט בבר-מסעדה שהייתי אוהבת לבלות בו עם חברות (בהמשך גם זכיתי לקבל שם הצעת נישואין).

הייתי חייבת להשיג את כל השירים שהיו לו, התלהבתי לגמרי מזה שהוא מעודכן וקשור למוזיקה, אחר כך כשגיליתי שהוא גם מנגן בקלידים, מלחין ומעבד, היה לי לגמרי ברור לי שזה הולך לכיוון חתונה (ברור מאליו שלפני הכל הוא גם היה ילד טוב עם ערכים מדהימים, בעזרת השם זכיתי).

בכל אופן, כבר אז ידעתי שאנחנו נקים יחד בית של אמונה ושתהיה בו שמחת הלב והנפש בזכות המוזיקה. הרגעים הכי יפים שלנו כמשפחה הם אותם רגעים שאנחנו מנגנים את הפלייליסט האהוב עלינו, רוקדים בלי דאגות ושמים את כל המחלוקות בצד. פשוט מתמסרים לצלילים ולקצב שמחייה את כולנו.

אז מאחר והמוזיקה זורמת לכל בני הבית בדם ומצד שני אין לנו סמארטפונים (מבחירה), חיפשתי נגן איכותי בעיקר עבור הילדים (אבל לא רק) -  ומצאתי!

הנגן המעולה הזה הוא של חברת DOQO BLACK מבית העסק וייסטק. הנגן כשר, כולל לחצני טאצ', מעוצב בגימור פרימיום והכי חשוב איכות השמיעה מצוינת! עכשיו כולנו בבית נהנים ממוזיקה טובה ואיכותית.

המחיר: 200 שקלים ושווה כל שקל!

 לאתר

נגן כשר של DOQO BLACK מבית העסק וייסטק (צילום: באדיבות  וייסטק)
נגן כשר של DOQO BLACK מבית העסק וייסטק (צילום: באדיבות וייסטק)

מגבונים במהדורה מוגבלת ומעוצבת

HUGGIES, מותג החיתולים והמגבונים המוביל, ממשיך לחדש ומשיק מהדורה מוגבלת ואופנתית של מגבונים באריזות מעוצבות ג'ינס בשיתוף עם מותג האופנה האהוב "הילדים של קסטרו", בעיצוב ייחודי, שיקי ומלא בסטייל שירענן לנו את תיק ההחתלה.

השקת המהדורה המוגבלת בעיצוב ג'ינס אופנתי הופכת את המגבונים, אחד הפריטים השימושיים ביותר בכל בית, למוצר מלא סטייל ונחשק במיוחד.

במהדורה המוגבלת החדשה מוצעים 2 מוצרים: מגבוני ה-Daily Care ללא בישום המסייעים במניעת גירויים ומגבוני ה-Natural Care, בבישום עדין, בתוספת ויטמין E.

במהדורה החדשה המותג HUGGIES משתף פעולה עם רשת האופנה CASTRO ומציע לרוכשי המהדורה הטבה מיוחדת: בקניית מוצר ממהדורת הג'ינס מקבלים 50 שקלים במתנה למימוש בקנייה מעל 200 שקלים בחנויות קסטרו ובאתר, כולל כפל מבצעים. המבצע בתוקף עד ל-31.5.23.

על מנת ליהנות מההטבה יש להציג בחנויות קסטרו את הקוד הנמצא בחלקו הפנימי של מארז המגבונים או להקלידו בעת הרכישה באתר האונליין.

המהדורות המיוחדות נמכרת במארזי רביעייה, בכל חבילה 56 יחידות מגבונים ובסך הכל 224 מגבונים לחים במארז.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים למארז רביעייה.

המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי. את מגוון מוצרי HUGGIES ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

לאתר

מגבוני האגיס ג'ינס במהדורה מוגבלת (צילום: באדיבות האגיס)
מגבוני האגיס ג'ינס במהדורה מוגבלת (צילום: באדיבות האגיס)

ביי ביי לקשקשים

מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY מציע שמפו נגד קשקשים מסדרת DERCOS המתאים לקרקפת רגילה עד שומנית ומסייע בהפחתת הופעתם הנראית לעין של קשקשים כבר מהשימוש הראשון.

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותג הדרמו וישי, ציינה כי "לרוב מדובר בבעיה שמחמירה ומשתפרת כל תקופה עם נטייה להיות כרונית, לכן חשוב מאד הטיפול השוטף והקבוע. טיפול קבוע בבעיה בצורה פשוטה ולא מציקה יכול להקטין את הבעיה כך שהיא לא תפריע לשגרת החיים ולא תהווה מטרד. הוא גם יעזור להרחיק את ההתקף המשמעותי הבא וזו עוד סיבה לטפל. קשקשים הינה אחת מבעיות העור השכיחות ביותר ברפואת העור. בבתי מרקחת מציינים כי שמפו נגד קשקשים הינו השמפו הנמכר ביותר בבתי מרקחת פרטיים. מדובר בבעיה נפוצה וטורדנית אשר לצערנו הרב נוטה לבוא וללכת ולכן דורשת לעתים 'יחס' וטיפול קבוע".

השמפו מרגיע את העור כדי להקל על תחושת אי הנוחות ומעניק שליטה על הקשקשים לתקופה של עד שישה שבועות מסיום הטיפול. העוצמה של הפורמולה בשמפו כוללת סלניום דיסולפיד וחומצה סליצילית שמפחיתים את הקשקשים. בנוסף, השמפו מכיל סרמידים המחזקים את הקרקפת ומונעים את חזרתם של הקשקשים.

הבת שלי שסובלת מקשקשים כבר שנים ניסתה ודיווחה על שיפור משמעותי כבר אחרי שבוע של התמדה!. יש לי תחושה שזה יעלים אותם לגמרי, בעזרת השם כמובן.

 לאתר

וישי שמפו דרוקס נגד קשקשים. מחיר: 55 שקלים (צילום: יח''צ)
וישי שמפו דרוקס נגד קשקשים. מחיר: 55 שקלים (צילום: יח''צ)

הטרנד הלוהט בנעליים

רשת נעלי SCOOP משיקה קולקציית אביב-קיץ 2023 בועטת, צבעונית ושונה הרבה יותר מקודמותיה. בין הדגמים תוכלו למצוא מגוון רחב של נעלי עקב, כפכפים שטוחים ועל עקב, סטילטו, סניקרס, מוקסין ועוד.

מותג האופנה הבינלאומי גוצ'י מכתיב לנו מדי שנה את הטרנד הכי מדובר, והשנה הוא עושה זאת עם עקב מרובע ופרונט מרובע שזורק אותנו לאחרונה בזמן. סקופ מציגים העונה את הטרנד הכובש המחדד את הצד המחויט.

צבעוניות עזה: ירוק, ורוד, כתום וצהוב הופכים להיות הטרנד בעצמו ולא עוד פריט משלים. כלומר, נועז יותר מכל קיץ שהיה לנו ולו בזכות הרשתות החברתיות שרוצות כל הזמן להדגיש את האינדיבידואל שלנו, להיות בולטים ולהעז. בצבעוניות העונה נוכל למצוא כפכפי עקב, סנדלי עקב, כפכפים שטוחים ועוד.

מוקסין: הדגם המנצח בכל העונות כי הוא פתרון מושלם שבין אלגנט לקז'ואל, לא 'עמוס' מידי במראה ומקליל את ההופעה. המוקסין מתקשטים באבזמים שונים של מתכת או נטולי אבזם במראה נקי, שטוחים לגמרי או על עקב מרובע נמוך.

המחירים ברשת SCOOP נוחים לכל כיס ואטרקטיביים במיוחד. 

לרגל השקת הקולקציה ולרגל האביב וחג הפסח הרשת יוצאת במבצע של 1+1 במתנה.

המבצע יערך על מגוון רחב של דגמי קולקציית אביב 2023 החדשה, בכל מחלקות הרשת - נשים, גברים וילדים. הדגמים הכלולים במבצע: נעלי מוקסין, סניקרס, נעלי עקב, נעלי בובה, נעלי בית ואקססוריז.

המבצע בתוקף החל מה-28.3.23 עד ה -15.4.2023 בכל סניפי רשת SCOOP ברחבי הארץ.

לאתר

נעליים עם עקב מרובע ב''סקופ''. מחיר 249.90 שקלים  (צילום: עמירם בן ישי)
נעליים עם עקב מרובע ב''סקופ''. מחיר 249.90 שקלים (צילום: עמירם בן ישי)

ניחוח חדש ואביבי בללין

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, משיקה ניחוח חדש ואביבי - YUZU, אשר יימכר במהדורה מוגבלת לכבוד חג הפסח.

הניחוח החדש בעל ארומה של פריחה אביבית מתוחכמת ומתיקות רעננה ומורכב מתווי ניחוח של עלים ירוקים, פריחת הדר ומושק לבן.

הוא ישולב בסדרת המוצרים הקלאסיים של הרשת: פילינג גוף, מי גוף, קרם ידיים, קרם גוף, קרם ג'ל קולינג, קצף אמבט וגוף, דיפיוזר קלאסי, מי גוף ושיער, בושם אווירה, נרות אוויר, תיקי רחצה ותיקי איפור.

בנוסף, הרשת מציעה קולקציית מארזי מתנה ומבצעים לקראת חג הפסח.

שווה להתרשם באתר

מארז רחצה מפנק של ''ללין''. מחיר: 249.9 שקלים (צילום: VIP DESIGHN)
מארז רחצה מפנק של ''ללין''. מחיר: 249.9 שקלים (צילום: VIP DESIGHN)

מוצרי יודאיקה בעבודת יד

אתר האון ליין DANON HOME המתמחה בפריטים מעוצבים לבית ולעסק וכולל מתנות ומוצרי יודאיקה מסורתיים בעבודת יד, משיק קולקציה חדשה של מוצרים לבית ולחג.

לרגל פסח יוצא האתר במבצע במסגרתו תקבלו 20% הנחה על כל המוצרים באתר. המבצע כולל מגוון רחב של מוצרים, ביניהם גביעי קידוש, פמוטים, מזוזות, קערות, חנוכיות, ברכות לבית, מתלים לקיר, מגנטים למקרר, מחזקי מפתחות, מתנות לתינוקות ועוד.

המבצע יתקיים באתר החל מה-19.3.23 עד ה-15.4.23.

 לאתר

רב-מכר על אמונה

את הרבנית מיטל דאודי הכרתי דרך חברה טובה שהכריחה אותי לקרוא ספר של הרבנית שנקרא "כי הביקוש לאמונה לא מסתיים אף פעם". יש לציין שאותה חברה בכלל לא דתיה.

קראתי את הספר ולרגע בתוך השגרה הלוחצת לקרוא פתאום ספר על אמונה חימם לי את הלב וגרם לי לרצות להתחזק יותר בנושא. לא פלא שהספר הפך לרב-מכר.

נכנסתי לאתר של מיטל לראות מה עוד יש לה להציע ונדהמתי מהמגוון!. השאלה הנכונה יותר היא מה אין לה...

הספר ''כי הביקוש לאמונה לא מסתיים אף פעם'' של מיטל דאודי (צילום: באדיבות מיטל דאודי)
הספר ''כי הביקוש לאמונה לא מסתיים אף פעם'' של מיטל דאודי (צילום: באדיבות מיטל דאודי)

חוץ מספרים מדהימים, יש גם סידורי תפילה, משחקים משפחתיים, משחקים זוגיים,  קלפים, יומן שנתי עם חיזוקים ומסרים יפים ועוד.

הציבור שמתחבר לרבנית מיטל הוא דווקא הציבור החילוני ואפשר להבין זאת מאחר שהרבנית היא מדריכת נישואין וטהרה מוסמכת וגם מרצה ושופעת קסם אישי ואהבת עם ישראל.

מאחלת לה רק טוב ושתמשיך בדרכה המיוחדת בהפצת האמונה וחיזוק הלבבות.

 לאתר