המותג "כתר" משיק את “סיטי בוקס” – ארגז אחסון קומפקטי במראה דמוי עץ, קל להרכבה ולפירוק. העיצוב הניטרלי מאפשר לשלבו כמעט בכל חלל, וניתן לנייד אותו בעת הצורך בלי מאמץ. הוא קל לניקוי ומגיע עם ידיות מובנות. נוח מאוד לשימוש גם בחללים עם המון ציוד של ילדים.
מחיר: 159.90 שקלים.

סיטי בוקס (צילום: יח''צ)
סיטי בוקס (צילום: יח''צ)

לרגל יום העצמאות משיק המותג “מרינדו” את סדרת “אלופי הגריל” - נתחי בשר במשרים, מרינדות ותבלינים על פי טעמם של המתכונאים המובילים.

בין היתר הסדרה כוללת שורט ריבס במרינדת דבש ותבלינים אסייתיים של דור פלג, פיקנייה במרינדה ים־תיכונית מעושנת של בן שי, שיפודי טלה במרינדת בלסמי, סויה ומייפל של רותם ליברזון, ופלאנק סטייק במרינדת סילאן, שמן זית ותבלינים אקזוטיים של עז תלם.

הבשרים ארוזים בצורה אסתטית, עשירים בתיבול שמדגיש את טעמי הבשר ונהדרים גם על האש וגם על הפלאנצ’ה.
מחיר: 119־149 שקלים
להשיג באתר ובסניפים

מרינדו של אלופי הגריל (צילום: יח''צ)
מרינדו של אלופי הגריל (צילום: יח''צ)

לרגל יום העצמאות, המותג “יער הקקאו” ו"אקים ירושלים" מציעים מארזים מתוקים הכוללים שוקולדים, ספלי “ואהבת” ועוד, שדיירי "אקים" ירושלים לקחו חלק פעיל באריזתם. במסגרת שיתוף הפעולה, 30% מההכנסות יוקדשו למען אנשים עם צרכים מיוחדים.
מחיר: 50־240 שקלים
להשיג באתר “יער הקקאו"

מארז מתוק של יער קקאו ואקים (צילום: יח''צ)
מארז מתוק של יער קקאו ואקים (צילום: יח''צ)

הבירה הגרמנית קרומבאכר משיקה מארז מעוצב של קרומבאכר PILS, בירת הדגל שלה, שכולל שישיית בקבוקים וכוס זכוכית ממותגת. המארזים מגיעים במחיר הוגן והבירה משתלבת נהדר עם בשר.
מחיר: 32.90 שקלים

מארז בירה קרומבאכר (צילום: יח''צ)
מארז בירה קרומבאכר (צילום: יח''צ)

מותג המזון “לירון” משיק סדרת פלפלים קלויים על האש מוכנים לאכילה, ללא תוספת סוכר או צבע מאכל. הסדרה מיובאת מספרד וכוללת פלפלים צבעוניים (אדומים, ירוקים וצהובים) ופלפלים אדומים בלבד. הטעמים של הפלפלים נשמרים מעולה, ללא טעמי לוואי.
מחיר: 12.90־15.90 שקלים.

סדרת פלפלים קלויים, ''לירון'' (צילום: יח''צ)
סדרת פלפלים קלויים, ''לירון'' (צילום: יח''צ)

בקייטרינג "מונייר" מציעים לשדרג את המנגלים והפיקניקים של יום העצמאות עם מגשי אירוח עד הבית, בהשראת המטבח הישראלי, בהם מגשי מיני פיתה סביח, מיני פיתה פלאפל ושווארמה, עלי גפן, חומוס פלאפל גרגירים ופיתה צרובה, סביח מפורק, סלט ישראלי קצוץ, אבטיח בולגרית, סלט פירות ומלבי. המגשים מקילים את מלאכת האירוח וכוללים את המאכלים האהובים על הישראלים.
מחיר: 196־239 שקלים
להשיג באתר.

רשת "קרפור ישראל" החלה לשווק מיצים אורגניים בבקבוקים אישיים. הסדרה כוללת חמישה מיצים המורכבים מ־100% מיץ פירות טבעי ואורגני: תפוחים, רימונים, משמש, אבטיח־תות ותפוחים, תאנים ודובדבן.

כל המיצים ללא חומרי טעם וריח, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. המיצים טעימים, מרווים ולא מתוקים מדי. מוצר מפתיע, בעיקר בהתחשב במחיר הנמוך.
מחיר השקה: 5.90 שקלים.

מיצים אורגניים של קרפור (צילום: יח''צ)
מיצים אורגניים של קרפור (צילום: יח''צ)

המותג Violife מבית Upfield משיק שלושה מוצרים למי ששומר על תפריט טבעוני: קממבר, פתיתים בסגנון צ’דר ופתיתים בסגנון פרמז’נו. שלושתם ללא לקטוז, אינם מכילים אלרגנים, ללא אגוזים, ללא GMO, ללא חומרים משמרים ומועשרים בוויטמין B12.

“הגבינות” החדשות נותנות מענה למתגעגעים לטעמים הגבינתיים. הקממבר הייתה מאוד חמאתית ונמרחה בקלות, הצ’דר נמסה במהירות על מאפים, אך הטעם שלה לא היה חרפרף כמו המקור. הפרמז’ן הייתה הכי פחות מוצלחת בעינינו, עם מרקם כמו חול. בגדול סדרה מוצלחת.
מחיר: 16.90־27.90 שקלים.

המוצרים הטבעוניים של violife (צילום: יח''צ)
המוצרים הטבעוניים של violife (צילום: יח''צ)