בימים אלה נמצא בעיצומו המיזם של Oral-B  "חשמלית לכל ילד". המיזם, שמתקיים זה השנה השישית, פועל כדי לסייע לפעוטות וילדים לפתח הרגלי צחצוח בריאים כבר מגיל צעיר.  

הורים לילדים קטנים מכירים את הקושי, בעיקר בשנים הראשונות, לסגל לילדים הרגלי צחצוח נכונים והסביר להם שהמטלה שנראית אולי בתחילה כטרחה היא למענם. בסקרים שנערכו בישראל (2022) עולה כי קרוב ל-50% מהילדים (46.5%) מתווכחים עם הוריהם על צחצוח השיניים, ו-49% מההורים מוותרים לילדיהם על צחצוח השיניים.  
במסגרת המיזם Oral-B, בשיתוף עם רשת סופר-פארם והאיגוד הישראלי לרפואת שיניים, מציעים ערכה הכוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים עם הדמות אלזה או ספיידרמן עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות, משחת שיניים לילדים וספר הדרכה לצחצוח נכון, במחיר מיוחד של 49.90 שקלים (במקום 189.90 שקלים). 

ענת בניאל מומחית ברפואת שיניים לילדים ונוער, יועצת למותג Oral B: "מברשת השיניים החשמלית של Oral-B מסירה בילדים פי 2.5 יותר חיידקים ממברשת שיניים רגילה - ובכך מסייעת במניעת עששת. צחצוח בטכנולוגיות מתקדמות כבר מגיל צעיר  מאפשר לילדים לשמור על בריאות השיניים והחניכיים בצורה מיטבית. צחצוח איכותי ומוקפד חשוב בכל גיל, ובמיוחד בגיל הרך, כדי למנוע מילדנו הצעירים צורך בטיפול דנטלי מורכב".