מיחם לשבת נוטף סטייל
ישנן חברות רבות שמייצרות ומשווקות מיחמים לשבת, אבל מיחם יפה כמו של הידורית לא ראיתי בשום מקום. אני מאוד מתחברת ליופי ואסתטיקה וכשראיתי את המיחם של הידורית ברשת בצבעים שהוא מגיע זה ישר כבש אותי ורציתי אחד כזה לעצמי.

כשניסיתי את המיחם הבנתי כמה הוא מיוחד ושונה מאחרים.

ראשית, הדבר הכי גאוני בעיניי זה עניין ההרתחה. מי שמשתמש במיחם יודע כמה מלחיץ זה כשהמיחם רותח וצריך לזכור לכבות אותו, אחרת כל המטבח נהיה אדים. אצל המיחם של הידורית, מצב הרתיחה נכבה לבד ועובר למצב שבת לבד- גאוני!

שנית, נעילת הבטיחות של ברז המים מושלמת ויש נעילה נוספת של מכסה המיחם, בטיחותי ומרגיע מאוד כשיש ילדים בסביבה. הצבעים מושלמים וכל מי שמבקר אצלנו תמיד מתפעל מהעיצוב המיוחד שלו. מיותר לציין שזאת אחלה מתנה לאמא או לחמות בכל מועד שהוא.

מגיע בצבעים: קרם, אדום יין, שחור, גולד רוז ונירוסטה כסוף. להידורית יש פתרונות נוספים לשבת כגון פלטות, כיסויים לפלטה ועוד. 

שווה להתרשם באתר

מיחם לשבת נוטף סטייל. הידורית (צילום: באדיבות הידורית)
מיחם לשבת נוטף סטייל. הידורית (צילום: באדיבות הידורית)

קולקציית ניחוחות לאביב מבית SACARA
רשת SACARA משיקה לאביב 2023 קולקציית ניחוחות חדשה לבישום חללי הבית והגוף, בהשראת ריחות האביב. הקולקציה החדשה כוללת מפיצי ריח לבית, קרם גוף, חמאת גוף, וקרם ידיים, כולם בשני ניחוחות שונים: פרובנס - ניחוח פריחה אביבי ורענן, ריח נקי או בניחוח מונקו - ריח פריחה הדרי, יוקרתי, המעניק  אווירת התחדשות.

בקולקציית המבשמים החדשה מרחיבה SACARA את ההיצע בניחוחות חדשים שנבחרו בקפידה רבה והמוצרים מתאימים גם כמתנה.

לאתר של SACARA

קולקציית ניחוחות לאביב מבית SACARA (צילום: דרור עינב)
קולקציית ניחוחות לאביב מבית SACARA (צילום: דרור עינב)

רשת ההמבורגרים הכשרה עם סדרת בורגרים חדשה ומטריפה 
רשת burgerim היא רשת ההמבורגרים הכשרה הגדולה בישראל. הרשת מונה כיום כ-55 סניפים ברחבי הארץ - מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון. הרשת מציעה בורגרים (כ- 80 גרם לפני צליה) במגוון מארזים וטעמים, לצד מנות נוספות, ומתאימה לאירועים, הרמות כוסית, ישיבות מרובות משתתפים, מסיבות ימי הולדת לקטנים ולגדולים, כמו גם ארוחות זוגיות ומשפחתיות.

לאחרונה פתחו סניף כשר למהדרין בבית שאן בהשקעה של למעלה מ- 300 אלף ש"ח. בימים אלה היא גם השיקה סדרת המבורגרים גדולים ומיוחדים במגוון של טעמים חדשים ומפתיעים! 

בורגר אש ועשן, בורגר ציידים, בורגר המלך וכריך ברוקלין - זכיתי לטעום את כולם והם מושלמים! אצלנו במשפחה כשבא לנו המבורגר זה רק "בורגרים". גם טעים, וגם כשרות מהודרת.

איזה כיף שיש אותם!

לאתר של רשת burgerim

רשת ההמבורגרים הכשרה עם סדרת בורגרים חדשה ומטריפה  (צילום: חיים יוסף)
רשת ההמבורגרים הכשרה עם סדרת בורגרים חדשה ומטריפה  (צילום: חיים יוסף)

מתכונים קלילים ב-10 דקות 
מבין שלל התכונות שאני די מחבבת בעצמי וגם הסובבים אותי די מחבבים בי - היא המודעות העצמית שלי. למשל במטבח -  אני יודעת שאני לא טובה. אני יודעת. זה הסתדר לי טוב כשהילדים היו קטנים ולא הפריע להם לאכול כל יום פתיתים עם סלט וביצה (אל תשאלו מה קשור ביצה). בעלי היה אוכל באירועים שהיה עובד בהם כ- DJ או שאמא וחמותי היו שולחות קופסאות- בקיצור הייתי מסתדרת.

עכשיו שהילדים גדלו, הם מכריחים אותי לבשל (בצדק) עופות, דגים ומה לא. מה לי ולזה ולמי יש כוח אחרי יום עבודה לעמוד לבשל יותר מכמה דקות? בלית ברירה נכנסתי לאינטרנט בחיפוש אחר מתכונים קלילים ומצאתי אתר מושלם למאותגרת בישול כמוני שנקרא "עשר דקות" של אפרת סיאצ'י

מתכונים פשוטים, טעימים, הכל כתוב בצורה ברורה, יש מקום לשאלות, אפרת עונה, המתכונים מהירים – כשם האתר  10 דק'. מצאתי המון מתכונים טובים, הילדים נהנים מאוכל טעים ואני מרוצה מעצמי. 

עכשיו אחרי שהוציאה ספרי מתכונים מודפסים - גם בעלי והילדים נהיו חלק פעיל במטבח ועוזרים לי בסבב הבישולים.

אפרת תבורכי!

לאתר "עשר דקות" של אפרת סיאצ'י

 מתכונים קלילים ב-10 דקות  (צילום: באדיבות ''10 דקות'')
מתכונים קלילים ב-10 דקות (צילום: באדיבות ''10 דקות'')

עושים סדר בבשרי/חלבי – מדבקות עמידות למים
בהמשך להמלצה שמעל, כשלא מבשלים בתדירות גבוהה ומערכות הסירים של בשרי וחלבי הם באותו צבע, אז קורה שלא תמיד זוכרים איזה סיר/מכסה שייך לבשרי/חלבי.

אני אישית כל הזמן הייתי שוכחת ומתבלבלת ושולחת את הסירים להגעלה, ואז מסמנת בטוש או בלק על הסיר עצמו, אבל לא ממליצה.

קבלו פתרון מעולה: מדבקות שלא יורדות בשטיפה או במדיח ועושות סדר בכל הכלים של הבשרי והחלבי. מאז ששמתי אותם, וואו הקלה עצומה! אף אחד לא מתבלבל יותר, הילדים יודעים איזה סיר שייך לאיזה מכסה ונגמרו השאלות.

22 ש"ח ושווה כל שקל!

ממליצה ממש

עושים סדר בבשרי/חלבי – מדבקות עמידות למים (צילום: באדיבות ''אהבה קטנה'')
עושים סדר בבשרי/חלבי – מדבקות עמידות למים (צילום: באדיבות ''אהבה קטנה'')

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון מבית קימברלי קלארק ישראל משיק חדשנות מוצרית שמספקת ערך אמיתי ותועלת לצרכנים: חיסכון של זמן ומאמץ בעבודות הבית, בקטגוריות שונות: דפי ספוגית קסם, שקיות זיפר ב-2 גדלים ושקיות לשמירת טריות המזון:

  • דפי ספוגיות הקסם
    ספוגית הקסם המוכרת והאהובה מושקת לראשונה בפורמט חדשני ונוח - דפים דקים במיוחד וגמישים  שמגיעים לכל פינה בבית - גם לפינות הקטנות ביותר והלא נגישות. המוצר מגיע  בדפים דקים ומתאים למגוון שימושים כמו: קירות, מכשירי חשמל (תנור, מיקרו, מקרר וכו'), אמבטיה (כולל קרמיקות וברזים) ואפילו נעליים. איך משתמשים? מספיק להרטיב במים, לסחוט ולנקות - אין צורך בחומרי ניקוי.
  • שקיות זיפר בשני גדלים
    שקיות זיפר מהוות פתרון נוח ומיועדות למגוון שימושים: לאחסון, הקפאה ושמירה על טריות המזון וגם לאחסון מחוץ לסביבת המטבח כמו אחסון משחקים, צבעים, כלי איפור, חפצים ביתיים ועוד. שקיות הזיפר של ניקול מגיעות בשני גדלים באריזה אחת! השקיות בעלות אטימה כפולה על-ידי פס סגירה כפול לאטימה מלאה ולמניעת נזילות. 
  • שקיות לשמירת הטריות במקרר
    לפי סקר של לקט ישראל, בכל שנה נזרקים בישראל כ- 30% מהמזון הטרי, כאשר 75% מהמזון המתבזבז הינו פירות וירקות. ניקול מציגה: שקית לשמירת טריות, מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית השומרת על אויר מבוקר בשקית (ויסות בין פחמן דו חמצני לחמצן שבשקית) ובכך מונעת צמיחת חיידקים ועובשים על גבי פירות וירקות תוך שמירה על ערך המזון והטעם. השקיות גדולות במיוחד XXL וניתנות לשימוש חוזר עד 6 פעמים.
    להשיג ברשתות השיווק 

דפי ספוגית הקסם, שקיות זיפר, שקיות לשמירת הטריות במקרר (צילום: באדיבות ניקול)
דפי ספוגית הקסם, שקיות זיפר, שקיות לשמירת הטריות במקרר (צילום: באדיבות ניקול)

דיסקברי פלסט – מובילה בייצור מוצרי אמבטיה, מטבח ופתרונות תלייה אסתטיים 
תכירו את דיסקברי פלסט - אחת החברות המובילות בישראל בייבוא שיווק וייצור מוצרי אמבטיה, מטבח ופתרונות תלייה ללא קידוח.

מוצר אהוב שלהם שאני אוהבת במיוחד הוא מתלה המגבות עם גימור בצבע שחור (אלומיניום אל-חלד), קוים נקיים ופשוטים, עם ווי-תליה שהם המשך ישיר למתלה משני צידו. פריט עיצובי ושימושי בו-זמנית. 

מעבר לכך שמתלה המגבות פונקציונלי, הוא גם אסתטי בנראות שלו ושומר על הנראות לאורך זמן בזכות העמידות שלו נגד חלודה ורטיבות, ומעצם העובדה שגם אין בו שימוש בברגים, אלא תלייה והדבקה ישירה ללא קידוח. ההדבקה נעשית באמצעות מדבקת סיליקון חזקה ועמידה במיוחד, ממש כמו ברגים, ומסוגלת לשאת משקל של עד 14 ק"ג. 

מדבקה זו מאפשרת תלייה ללא קידוח כלל על מגוון רחב מאוד של משטחים, ביניהם זכוכית, אריחי קרמיקה של חדרי אמבטיה, עץ ומשטחים נוספים. יתרון עצום נוסף של תלייה ללא קידוח הוא העובדה שניתן לתלות את מתלה המגבות בכל חלק בחדר האמבטיה/מקלחת, מבלי לחשוש לגרימת נזק לצינורות המים או לאריחי הקרמיקה.

מוצר קלאס, באפס מאמץ. 169 ש"ח - לא יקר!

דיסקברי פלסט – מובילה בייצור מוצרי אמבטיה, מטבח ופתרונות תלייה אסתטיים  (צילום: באדיבות דיסקברי פלסט)
דיסקברי פלסט – מובילה בייצור מוצרי אמבטיה, מטבח ופתרונות תלייה אסתטיים  (צילום: באדיבות דיסקברי פלסט)