במסגרת הסקר, שנערך בימי המלחמה, נמצא כי 3 מכל 4 אנשים מדווחים על תחושות לא נעימות כמו מתח, חרדה ומצב רוח ירוד. כשליש מהנשאלים אשר דיווחו על תחושות לא נעימות כתוצאה מהמלחמה, שותים מים כאמצעי להקלת התחושות ושיפור מצב הרוח. כמו כן, חלה עליה משמעותית, כ-20% בצריכת הקפה, המים או התה.
באופן כללי, כמחצית מהאוכלוסייה העידו שהם זקוקים להיות בקרבת החברים והמשפחה כאמצעי להפגת המתח והחרדה (נשים יותר מגברים). בנוסף, כרבע מהאוכלוסייה מדווחים על כך שהם נוטים לאכול יותר ולהאזין יותר למוזיקה מתחילת הלחימה.
המשקה הפופולרי הנפוץ ביותר הוא מים: 90% מכלל האוכלוסיה שותים מים, בממוצע 7 כוסות ליום. במקום ה-2 מדורג הקפה (80%), אותו לרוב שותים בממוצע של 2.5 כוסות ביום.
אלה שמשלבים אימוני ספורט בחייהם בתדירות גבוהה, מעידים כי הם שותים יותר מאלה שאינם מתאמנים (7.6 כוסות ביום לעומת 6.1). כמו כן, בסקר עולה כי באופן כללי אנשים המקפידים יותר על אורח חיים בריא, גם שותים יותר מים מכלל האוכלוסיה (7.5 כוסות לעומת 7.0).
61% מכלל הנשאלים שותים משקאות מתוקים מוגזים ו- 49% שותים משקאות מתוקים שאינם מוגזים. ביחס לשנה שעברה, אנו עדים לכך שחלה עליה בשיעור גבוה יחסית בצריכת משקאות מתוקים בקרב הצעירים (75% מול 69%). ניתן להסביר זאת כשמדברים על הכנסת אורחים: נמצא כי הצעירים יציעו לאורחים משקאות ממותקים (62%) יותר מאשר כל משקה אחר. לעומת זאת, מבוגרים יציעו יותר קפה, תה ומים מאשר שתייה מתוקה. כמו-כן, בדומה לשנה הקודמת, 39% מכלל האוכלוסייה צורכים שתיה מתוקה רק בסופ"ש.
1 מכל 5 אנשים השותים סודה מוסיפים לה טעם כלשהו, תופעה זו שכיחה יותר בקרב הצעירים, שאוהבים להפוך את הסודה למשקה מוגז ממותק בהשוואה לבוגרים. יתר על כן, שיעור לא מבוטל מהנשאלים (43%), תופסים את הסודה לגמרי כתחליף למים, אם כי שכיחות תופעה זו נמצאה נמוכה יותר בקרב בני הנוער בהשוואה לבוגרים (15% מול 45%).
76% מהילדים הולכים לגן ולבית הספר עם בקבוק מים רב פעמי, כך מעידים הוריהם, 51% מבני הנוער הולכים לבית הספר עם בקבוק מים רב פעמי ו-40% מבני הנוער הקונים בקבוקי מים מינרלים מעידים כי הם ממחזרים את הבקבוקים לעיתים קרובות.