מה זה ניהול מוניטין ומתי צריך לבצע אותו?

האם באמת אפשר להיפטר ולהשתקם מאירוע בעל תדמית שלילית שדבק בך? בואו נדבר על ניהול מוניטין ועל יכולתו לעזור למי שהוכתמו ברחבי הרשת

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מה זה ניהול מוניטין ומתי צריך לבצע אותו?
מה זה ניהול מוניטין ומתי צריך לבצע אותו? | צילום: unsplash.com

הכתבה נכתבה בשיתוף MINTZ – שיווק דיגיטלי לעסקים

הרשת מתנהלת בשקיפות גבוהה יותר מבעבר לגבי סיטואציות יומיומיות שונות. היא מתעדת כשלים, בעיות, התנהגויות ואפילו פליטות פה של אנשים שונים, במה שהופך לעתים לתהליך של "זעזוע ציבורי": הנושא עולה לסדר היום הדיגיטלי ומוקיע את אותו אדם או ארגון לתקופה מסוימת, לפעמים לצמיתות. החיסרון הנוסף הוא העובדה שהרשת מתייקת את המקרה ושומרת אותו לנצח.

גוגל התראות מהווה את האמצעי הראשון שצריך להתייחס אליו. כלי זה שולח התראה מיידית על ביטויים מוגדרים שהזנתם, בכל פעם שמישהו העלה דבר מה עם אותו הביטוי. הדבר יאפשר לכם להישאר עם אצבע על הדופק בכל אזכור עתידי מכאן והלאה. כלי נוסף הוא טראקור (trackur) המנטר אזכורים באותו האופן, רק בכל הרשתות החברתיות במקביל. עוד כלי רלוונטי הוא review ninja שמציג מעקב אחרי העסק שלכם מבחינת הביקורות שעולות לגביו, נתונים לגבי חוויית הלקוחות, תוצאות הקידום האורגני ועוד.

מלבד כל אלה, אי אפשר להתעלם מהצורך הברור בניהול PR איכותי וחסר פשרות: פנייה לכתבים בפורטלים ומגזינים מקוונים כדי שיכתבו עליכם כתבות מחמיאות שזוכות לבולטות ולעניין ציבורי. ככל שהביקורות חיוביות, גם אם הן מובאות כתוכן שיווקי, הן צפויות ליצור תדמית כללית טובה מאוד.

הכתבה נכתבה בשיתוף MINTZ – שיווק דיגיטלי לעסקים

תגיות:
"מוניטין"
/
ניהול מוניטין
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף