טבעונים, צמחונים או סתם רוצים לגוון? המוצרים החדשים שיעשו לכם את הקיץ

לאור דרישה העולה לתחליפי בשר וחלב - חברות מובילות בשוק המזון בישראל החליטו להרחיב את פעילותן וישיקו מוצרים תחליפיים לקיץ | כל הפרטים על המוצרים החדשים של עוף הגליל, תנובה ושטראוס

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
תחליפי עוף
תחליפי עוף | צילום: פיוצ'ר פוד גרופ

לנוכח הצמיחה בשוק המוצרים התחליפיים, מספר חברות מזון מובילות מרחיבות את פעילותן בתחום. עוף הגליל נכנסת לראשונה לתחום תחליפי הבשר ומשיקה מוצרים תחת המותג Instead. אלה כוללים 11 מוצרים טבעוניים שהותאמו במיוחד לחך הישראלי, בקטגוריות בשר, עוף ודגים.

המוצרים מיוצרים על ידי חברת פיוצ'ר פוד גרופ ההולנדית, המשווקת את מוצריה בכל רחבי אירופה. במבחני טעימה שנערכו למוצרים הם גברו על תחליפי בשר של מותגים מובילים מקטגוריית הפרימיום. מחיר מומלץ לצרכן: 21־30 שקל לאריזות 160־227 גרם.

חברת תנובה מרחיבה את סדרת משקאות Alternative ומשיקה את White – משקה על בסיס שיבולת שועל מעודן שקרוב בטעמו לחלב. על פי נתוני סטורנקסט, שוק משקאות החלב מהצומח ממשיך לגדול וצפוי לגלגל ב־2024 כ־670 מיליון שקל, לעומת כ־624 מיליון שקל ב־2023. טווח המחירים למשקה 1 ליטר: 9.9־15.9 שקלים.

מיכל בצר, מנהלת השיווק בחברה, מסרה כי "תנובה ממשיכה לחדש ולהציע פתרונות חדשים לצרכן הישראלי. תפיסת המגוון והבחירה האישית שכיחה היום גם בקטגוריית החלב, כאשר כמעט בכל מקרר ביתי או משרדי אפשר למצוא מגוון רחב של משקאות חלב".

קבוצת שטראוס משיקה את משקה אלפרו במהדורת קיץ. מדובר במשקה בטעם חדש מסדרת "אייס קפה" על בסיס שיבולת שועל, שמשמש כמקור לסיבים, סידן וויטמינים.

תגיות:
שטראוס
/
טבעונות
/
תנובה
/
תחליפי מזון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף