קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום (ראשון) את Private Care – שירות תיקונים חדש, הכולל לראשונה בשוק, מסלול ייחודי של תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת וללא השתתפות עצמית.
המטרה של פרטנר היא לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולספק להם ביטחון שירותי. על-פי סקר שביצעה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור החברה, 56% מהנשאלים השיבו כי שבר מסך הוא הדבר שהכי מפחיד אותם שיקרה לסמארטפון שלהם. מעל 30% ציינו כי יצא להם לתקן את המכשיר בין פעם אחת לארבע פעמים בשנה האחרונה.
שירות Private Care יינתן במעבדות התיקונים של פרטנר ברחבי הארץ, בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון. כתלות בנזק, יתאפשר גם תיקון אקספרס במקום. בנוסף, מאפשרת פרטנר מעקב פשוט ודיגיטלי אחר סטטוס המכשיר שבתיקון, שלב אחר שלב, כמו גם תמיכה בשירות WhatsApp. לאחרונה אף החלה פרטנר לספק שלוש שנות אחריות ברכישת מכשיר חדש.